toyota corolla Tsport

Публикувай отговор
Аватар
wu-gangsta
Мнения: 10
Регистриран на: 17 Юли 2010 16:15
Местоположение: sevlievo

toyota corolla Tsport

Мнение от wu-gangsta » 24 Юли 2010 18:22

Zdraveite,ako moje nqkoi da mi dade pove4e info za corolla Tsport.
Interesuvat me i dvigatelite VVTL-I dali sa dobri ili ne?
Imali nqkoi tozi model i kakvi problemi dava nai 4esto?
Kakvo mislite za Tsport s turbo kompresor?

Blagodarq predvaritelno. thumbsup.gif
Corolla-VVTL-I T-sport

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Re: toyota corolla Tsport

Мнение от diver » 24 Юли 2010 19:09

wu-gangsta написа: Kakvo mislite za Tsport s turbo kompresor?
А какво мислите за извънземните.. виждали ли сте ги....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 24 Юли 2010 19:12

Едни мънички,зеленички,с антенки на главичките и турбинка в задничето.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Re: toyota corolla Tsport

Мнение от Scott » 24 Юли 2010 19:18

wu-gangsta написа:Kakvo mislite za Tsport s turbo kompresor?
Да не говориш за T-Sport Compressor?
Не мисля че е пускана в континентална Европа, ама не ти пречи да си я направиш - земаш си един суперчарджър от ТТЕ

Аватар
wu-gangsta
Мнения: 10
Регистриран на: 17 Юли 2010 16:15
Местоположение: sevlievo

Мнение от wu-gangsta » 25 Юли 2010 14:32

Blagodarq, za infoto no dali turboto suzdava problemi.
Chuval sum 4e skapva dvigatelite.No i bez turbo pak e mnogo dobre 192 kon4eta pod kapaka e chudesno biggrin.gif
Corolla-VVTL-I T-sport

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 25 Юли 2010 15:11

И аз съм чувал доста неща но дали са истина ?

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 25 Юли 2010 17:12

wu-gangsta написа:Blagodarq, za infoto no dali turboto suzdava problemi.
Chuval sum 4e skapva dvigatelite.No i bez turbo pak e mnogo dobre 192 kon4eta pod kapaka e chudesno biggrin.gif
Ся ако се и замислиш как се вадят тез коне от 1.8 без принудително пълнене, ще е чудесно... После може да погледнеш и въртящия момент и ускорението. След това вероятно е готино да почетеш малко как се турбинира атмосверен двигател, накрая вероятно ще стигнеш до извода че нема много смисъл....Може и по обратния ред, наливаш една торба пари в нещо дето няма много смисъл, после си купуваш сток турбо кола biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
wu-gangsta
Мнения: 10
Регистриран на: 17 Юли 2010 16:15
Местоположение: sevlievo

Мнение от wu-gangsta » 25 Юли 2010 20:40

Blagodarq, za otgovora da ti kaja 4esno ne mu razbiram tolkova biggrin.gif
az nqma da turbiniram nishto zashtoto horata sa go napravili ve4e,ako mojeh da turbiniram neshto shtqh da rabotq v toyota.
biggrin.gif blagodarq otnovo za vsi4ko :thumbsup:
Ako beshe se sbluskval s takuv dvigatel shte she dami otgovorish s nqolko dumi biggrin.gif bye
Corolla-VVTL-I T-sport

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 26 Юли 2010 00:49

wu-gangsta написа:.......................
az nqma da turbiniram nishto zashtoto horata sa go napravili ve4e,ako mojeh da turbiniram neshto shtqh da rabotq v toyota.
..........................
В смисъл , че в Тойота работят само турбинатори ли ?

Arc7ic
Мнения: 7
Регистриран на: 19 Юли 2010 22:03
Местоположение: Троян
Обратна връзка:

Мнение от Arc7ic » 26 Юли 2010 01:57

diver написа:Ся ако се и замислиш как се вадят тез коне от 1.8 без принудително пълнене, ще е чудесно...
ха ха има коли дето са 1.3 двигател и са 193 коня (заводско без никви турбота, компресори) така че какъв е проблема да е 192 коня :?
Няма начин да няма начин !

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 26 Юли 2010 06:33

Arc7ic написа:
diver написа:Ся ако се и замислиш как се вадят тез коне от 1.8 без принудително пълнене, ще е чудесно...
ха ха има коли дето са 1.3 двигател и са 193 коня (заводско без никви турбота, компресори) така че какъв е проблема да е 192 коня :?
Колега,не спори с DIVER,щото не знаеш в какъв екшън попадаш.

b_d

Мнение от b_d » 26 Юли 2010 07:24

Arc7ic написа:
diver написа:Ся ако се и замислиш как се вадят тез коне от 1.8 без принудително пълнене, ще е чудесно...
ха ха има коли дето са 1.3 двигател и са 193 коня (заводско без никви турбота, компресори) така че какъв е проблема да е 192 коня :?
Арееее, поредния "разбирач"...

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6164
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 26 Юли 2010 08:56

Има такива двигатели, че докарват и към 250к.с., ама не са бутални, ами роторни....
А Тойота май в близките векове не е правила роторни двигатели....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 26 Юли 2010 08:56

nowyaris написа:
Arc7ic написа:
diver написа:Ся ако се и замислиш как се вадят тез коне от 1.8 без принудително пълнене, ще е чудесно...
ха ха има коли дето са 1.3 двигател и са 193 коня (заводско без никви турбота, компресори) така че какъв е проблема да е 192 коня :?
Колега,не спори с DIVER,щото не знаеш в какъв екшън попадаш.
А може и ти да ми обясниш где ги тея заводски 1.3 200 коня атмосферни двигатели? Ще се радвам на поредната мозъчна пръдня, щото ме съмнява и ти и другия разбирач да обясните нещо смислено.
slowtraveler написа:Има такива двигатели, че докарват и към 250к.с., ама не са бутални, ами роторни....
А Тойота май в близките векове не е правила роторни двигатели....
250 коня на РХ-а са битурбалани, атмосферния е бая по-малко, върви прилично, но още усещам лютивина в очите, от изгорялото масло biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Последно промяна от diver на 26 Юли 2010 09:06, променено общо 1 път.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6164
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 26 Юли 2010 08:57

diver, изпреварих те с няколко секунди с обяснението, което навярно са чели в интернет 'заинтересованите лица' tongue.gif

П.С. Ренезиса на мазда RX8 е атмосферка....
Затова го плюха, че е по-маломощен от турбинираната RX-7....
Иначе за маслото - прав си, че и люти и в джоба - ползва са само едно масло, произведено за конкретния двигател...
Последно промяна от slowtraveler на 26 Юли 2010 10:34, променено общо 1 път.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: emo_772000 и 9 госта