
Удар при рязко отпускане на съединителя
stepa
- max-2
- Мнения: 2094
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Мнение от max-2 » 12 Юли 2010 16:49
На Кастрол има подходящи греси за външно и вътрешно каре. Като сменях моя напукан външен маншон през вътрешното каре, да не чукам външното да го разбивам, се убедих наистина в качеството на японската смазка. На близо 250к км смазката на външното каре си беше тъмно зелена, а на вътрешното-светло бежова, т.е. никакво износване и никакви метални частици вътре. Другото, което ми направи впечатление е че студени и двете смазки изтичаха като гъст мед и бяха страшно мазни(чак ме е яд, че не ги събрах за да ползвам отново тях), докато кастрола, който купих студен си стои на буца, няма никаква течливост=зимата на къси разстояния докато загрее да влезе навсякъде и колата вече е спряла. Но какво да се прави, няма нищо вечно, старите коли бяха по-здрави...
Някой ако иска мога да снимам тубите от греста, която препоръчва Кастрол.

Carina E 4AFE LB 1992
max-2
stepa
Bass_Man
max-2
Мнение от stepa » 15 Юли 2010 08:39
Благодаря ти max-2.
Само че сега малко съм объркан.
Тъмната грес ОК но светлата пише че широкоспектърна и температурно устойчива. Че за нея не съм сигорен дали е правилната грес за каре тази същатат грес в Германия я изпилсват за места кадето няма много обороти като кормилна щанга в капачките на лагерит на главината. Не знам дали става за тази цел.
Ти от къде имаш такава информация че става?
ПС. Преди да съм всял някакви недоразумения.
След катъо написах мнението си реших да почета малко в нета или по точно за тези два вида грес.
и за двата пише че са за ниско оборотни лагерни връски. Това според мен узначава че не стават за полуоски но моля да ме поправите ако греша.
Само че сега малко съм объркан.
Тъмната грес ОК но светлата пише че широкоспектърна и температурно устойчива. Че за нея не съм сигорен дали е правилната грес за каре тази същатат грес в Германия я изпилсват за места кадето няма много обороти като кормилна щанга в капачките на лагерит на главината. Не знам дали става за тази цел.
Ти от къде имаш такава информация че става?
ПС. Преди да съм всял някакви недоразумения.
След катъо написах мнението си реших да почета малко в нета или по точно за тези два вида грес.
и за двата пише че са за ниско оборотни лагерни връски. Това според мен узначава че не стават за полуоски но моля да ме поправите ако греша.
stepa
- max-2
- Мнения: 2094
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Мнение от max-2 » 15 Юли 2010 10:55
Тези смазки ги избрахме с един механик, като ги купих от магазина до сервиза. Общо взето няма голям избор с гресите, които се предлагат, щом казваш, че светлата грес става за лагери на главини, главините не са с по-малко обороти и по-малко натоварване от карето, а дори повече. Аз пакетчетата, които ги дават към маншоните от 10-15лв. ги ползвам да си смазвам вратите на гаража, че там въобще не се знае какво са сложили...
Carina E 4AFE LB 1992
max-2
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 15 Юли 2010 22:44
Принципно на пазара има греси колкото искате . Това , че ги няма в Практикер или в железарията до вас не е показателно .
Другото важно нещо е , че обороти до към 10 000 са си ниски обороти . А полуоските никога няма да се въртят дори и с 5000 така , че както казах прекалено много драматизирате с тази грес за полуоски . Стига да е качествена всяка една грес ще стане за там .
В един материал за обучение на механици на Тойота за карета е дадена абсолютно обикновенна широкоспектърна грес . А за лагерите дават някаква по тъмна MO2S ( молибден ди сулфат ) . Най-вероятно заради по-малкото триене .
Другото , което днес разбрах от разговори с разни хора е , че при много нови японски автомобили се появяват дефекти ( основно шумове : тропане скърцане и тн. ) от спестяване с грес по разни силови части . Така , че най-добре където може да се гресира си отваряйте и си гресирайте доволно .
Другото важно нещо е , че обороти до към 10 000 са си ниски обороти . А полуоските никога няма да се въртят дори и с 5000 така , че както казах прекалено много драматизирате с тази грес за полуоски . Стига да е качествена всяка една грес ще стане за там .
В един материал за обучение на механици на Тойота за карета е дадена абсолютно обикновенна широкоспектърна грес . А за лагерите дават някаква по тъмна MO2S ( молибден ди сулфат ) . Най-вероятно заради по-малкото триене .
Другото , което днес разбрах от разговори с разни хора е , че при много нови японски автомобили се появяват дефекти ( основно шумове : тропане скърцане и тн. ) от спестяване с грес по разни силови части . Така , че най-добре където може да се гресира си отваряйте и си гресирайте доволно .
Bass_Man
nowyaris
Bass_Man
Мнение от stepa » 16 Юли 2010 09:01
Благодаря за поеснението сега вече знам като ми предстои грсиране или смяна на маншон или каре какво да закупя от към грес.Bass_Man написа:Принципно на пазара има греси колкото искате . Това , че ги няма в Практикер или в железарията до вас не е показателно .
Другото важно нещо е , че обороти до към 10 000 са си ниски обороти . А полуоските никога няма да се въртят дори и с 5000 така , че както казах прекалено много драматизирате с тази грес за полуоски . Стига да е качествена всяка една грес ще стане за там .
В един материал за обучение на механици на Тойота за карета е дадена абсолютно обикновенна широкоспектърна грес . А за лагерите дават някаква по тъмна MO2S ( молибден ди сулфат ) . Най-вероятно заради по-малкото триене .
Другото , което днес разбрах от разговори с разни хора е , че при много нови японски автомобили се появяват дефекти ( основно шумове : тропане скърцане и тн. ) от спестяване с грес по разни силови части . Така , че най-добре където може да се гресира си отваряйте и си гресирайте доволно .
П.С
Не смятам че прекаляваме за греста защото според мен е важно да се използва правилната иначе стават бели.
stepa
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 16 Юли 2010 09:07
Със сигурност е от греста..Bass_Man написа: Защото на мен на един опел ми излезе полуоската в движение и сигурно е било пак от греста а ?
Сложил си много грес и тя е избутала полуоската..

В никакъв случай не е от изгнилите греди и скъсаният под, там където се захваща задния тампон на носача.. laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 16 Юли 2010 12:44
Не ве не е от много грес , а понеже е била от лилавата , а трябвало от кафеникаквата biggrin.gif laugh.gif
!

Няма лошо да си го мислиш но просто точно това място не е толкова чувствително към типа на греста от колкото към липсата и .stepa написа:.........................
П.С
Не смятам че прекаляваме за греста защото според мен е важно да се използва правилната иначе стават бели.
Bass_Man
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: stojan07 и 1 гост