
Pomagaite ...Za i protiv Toyota Celica
Pomagaite ...Za i protiv Toyota Celica
Мнение от NencheV » 25 Апр 2006 01:08

NencheV
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от sluchaen_fen » 25 Апр 2006 01:13
sluchaen_fen
Мнение от ALTEZZA » 25 Апр 2006 08:38
ALTEZZA
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
Мнение от juri_galev » 25 Апр 2006 23:48
ALTEZZA e 2 метра и му е малко тясна затова явно не я предпочитаALTEZZA написа:Celica ot koiato i da e generacia gi obicham mnogo kato izkluchish samo poslednata(t.e. tezi sled 2000), tiah gi nenavijdam. super tiasni sa v kupeto, vsichko pod kapaka e navriano mnogo nagasto(trudno za rabota), okachvaneto e dobro do kolkoto obichash tvardo vozene, ne ochakvai da e barza(osven ako ne vzemesh tazi s 2ZZ-GE dvigatelia no pak ne ochakvai chudesa, no vse pak i tova e edinstvenia dvigatel za koito bih obsajdal da se kupuva Celica). inache tehnicheski ne mislia che imat koi znae kakvi problemi, ako e s 1ZZ-FE dvigatelia se sluchva da pochnat da goriat maslo, no ne e masovo iavlenie, ako i e smeniano redovno masloto shte e ok. na tezi sas 6 skorostnite kutii triabva da se vnimava pri downshiftvane, ima veche dosta sluchai na schupeni transmisii/dvigateli.


juri_galev
NencheV
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 26 Апр 2006 02:57
Emi kolega,ti chuval li si za seriozni problemi po niakoia TOYOTA laugh.gifNencheV написа: ... Zna4i nikoi ne e 4uval nishto za seriozni problemi po tazi kola








LEXUS
Мнение от NencheV » 26 Апр 2006 03:32


NencheV
punkara
ugabuga
Мнение от ALTEZZA » 26 Апр 2006 09:47
chestno kazano predi i az ne gi znaeh oboznacheniata na povecheto dvigateli, no pokrai tozi forum pochnah dosta da gi izpolzvam. ta:LEXUS написа:kakto gi spomenava kolegata Altezza,mislia,che za sashtite govori,i bih go pomolil da posochva kubaturata i konete,ta da mojem i nie ,po-tehnicheski negramotnite da go razberem![]()
1ZZ-FE 1.8L, VVT-i(rannite versii sa bez VVT-i), 125-140hp(za USA), red line moje bi kam 6500rpm
2ZZ-GE 1.8L VVTL-i, 180hp(za USA), red line moje da dostigne blizo 8000-9000rpm(ako ne se laja)
ALTEZZA
ALTEZZA
Мнение от b_d » 26 Апр 2006 09:56
Аз лично имам приятел с 1.8 двигателя и много се кефи на колата. За хора с по-кротък нрав и 140 коня стигат.ALTEZZA написа:v Evropa niamat Celica GT-S, mislia che ia vodiat Celica T-Sport. napalno sam saglasen che ako shte e Celica, tia zadaljitelno triabva da e s 2ZZ-GE dvigateliaugabuga написа:ako ne e GT-S (sas 2zz-ge dvigatel) ne ia vzemai, spored men pone.
b_d
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
Мнение от ugabuga » 26 Апр 2006 15:36
be da, stigat, ama ne e priatno na svetofara da te izduhvat mini-van-ove pulni s deca, karani ot maikite na decata koito s ednata ruka darjat kafeto a s drugata telefonabad_dog написа:Аз лично имам приятел с 1.8 двигателя и много се кефи на колата. За хора с по-кротък нрав и 140 коня стигат.ALTEZZA написа:v Evropa niamat Celica GT-S, mislia che ia vodiat Celica T-Sport. napalno sam saglasen che ako shte e Celica, tia zadaljitelno triabva da e s 2ZZ-GE dvigateliaugabuga написа:ako ne e GT-S (sas 2zz-ge dvigatel) ne ia vzemai, spored men pone.
ugabuga
jamie
Мнение от cj » 26 Апр 2006 16:25
Що се отнася до двигателите - до колкото ми е известно в Европа агрегатите, с които се оборудват са вече 3 типа (до скоро 2). Всичките са 1800сс, но първият е 140 к.с., следващият е 192 к.с. (слага се на Корола и Селика от т.нар. Т-Спорт серия) и последния излезе в края на миналата година - 230 к.с. - ако не се лъжа - със суперчарджър (отново предназначен за Т-Спорт серията). До сега в България не съм срещал Селика с различен от 1.8 16в (140 к.с.) двигател.
Виждал съм обаче Корола с агрегат от 192 к.с. Чесно казано много ме кефи - изключетелно стегната като возия, в същото време конфортна. Сравнително тиха и същевременно пръсъства спортна нотка в звука. Като динамика - високо оборотна (редлайн след 8000 рпм), с плавен (постоянен) пауърбанд - бие моята корола от летящ старт ;). Доста съм впечатлен!
- Прикачени файлове
-
- 3.JPG (49.14 KiB) Преглеждано 6307 пъти
-
- 2.JPG (94.66 KiB) Преглеждано 6307 пъти
-
- 1.JPG (105.68 KiB) Преглеждано 6307 пъти
2007 Субару Импреза STi
cj
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта