
Pomagaite ...Za i protiv Toyota Celica
Pomagaite ...Za i protiv Toyota Celica
Zdravite hora ! Nasochil sum se kum Toyota Celica v proizvodstvo ot 2000 g ta molq ako imate nqkvi zabelejki ili neshto koeto mojete da mi kajete za tazi kola - posavetvate,pravilen izbor li shte napravq ,ta da ne si 4ukam glavata posle shte se radvam da napishte koi kakvoto znae ili e 4ul za tazi kola blagodarq vi predvaritelno 4e sym strashno oburkan 

- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Celica ot koiato i da e generacia gi obicham mnogo kato izkluchish samo poslednata(t.e. tezi sled 2000), tiah gi nenavijdam. super tiasni sa v kupeto, vsichko pod kapaka e navriano mnogo nagasto(trudno za rabota), okachvaneto e dobro do kolkoto obichash tvardo vozene, ne ochakvai da e barza(osven ako ne vzemesh tazi s 2ZZ-GE dvigatelia no pak ne ochakvai chudesa, no vse pak i tova e edinstvenia dvigatel za koito bih obsajdal da se kupuva Celica). inache tehnicheski ne mislia che imat koi znae kakvi problemi, ako e s 1ZZ-FE dvigatelia se sluchva da pochnat da goriat maslo, no ne e masovo iavlenie, ako i e smeniano redovno masloto shte e ok. na tezi sas 6 skorostnite kutii triabva da se vnimava pri downshiftvane, ima veche dosta sluchai na schupeni transmisii/dvigateli.
->
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
ALTEZZA e 2 метра и му е малко тясна затова явно не я предпочитаALTEZZA написа:Celica ot koiato i da e generacia gi obicham mnogo kato izkluchish samo poslednata(t.e. tezi sled 2000), tiah gi nenavijdam. super tiasni sa v kupeto, vsichko pod kapaka e navriano mnogo nagasto(trudno za rabota), okachvaneto e dobro do kolkoto obichash tvardo vozene, ne ochakvai da e barza(osven ako ne vzemesh tazi s 2ZZ-GE dvigatelia no pak ne ochakvai chudesa, no vse pak i tova e edinstvenia dvigatel za koito bih obsajdal da se kupuva Celica). inache tehnicheski ne mislia che imat koi znae kakvi problemi, ako e s 1ZZ-FE dvigatelia se sluchva da pochnat da goriat maslo, no ne e masovo iavlenie, ako i e smeniano redovno masloto shte e ok. na tezi sas 6 skorostnite kutii triabva da se vnimava pri downshiftvane, ima veche dosta sluchai na schupeni transmisii/dvigateli.


- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Emi kolega,ti chuval li si za seriozni problemi po niakoia TOYOTA laugh.gifNencheV написа: ... Zna4i nikoi ne e 4uval nishto za seriozni problemi po tazi kola








TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
I na mene mi dopada tva 4e e niska no zavisi ot koq strana go gledash kato viziq na kolata ili kato bqgostvo ot nashte golemiiiiiii dupki za tva govorim , inache koli4kata si e kukla vluben sym i za tva iskam da znam dali shte pravim safe sex
shtoto ima 100 miliona prichini lubovta ni da propadne(stiga sum se zaigraval
) nali a i az ne sum osobenno prosveten za Toyotite koito moje da pomaga s kvoto moga i az shte sum polezen ...


chestno kazano predi i az ne gi znaeh oboznacheniata na povecheto dvigateli, no pokrai tozi forum pochnah dosta da gi izpolzvam. ta:LEXUS написа:kakto gi spomenava kolegata Altezza,mislia,che za sashtite govori,i bih go pomolil da posochva kubaturata i konete,ta da mojem i nie ,po-tehnicheski negramotnite da go razberem![]()
1ZZ-FE 1.8L, VVT-i(rannite versii sa bez VVT-i), 125-140hp(za USA), red line moje bi kam 6500rpm
2ZZ-GE 1.8L VVTL-i, 180hp(za USA), red line moje da dostigne blizo 8000-9000rpm(ako ne se laja)
->
Аз лично имам приятел с 1.8 двигателя и много се кефи на колата. За хора с по-кротък нрав и 140 коня стигат.ALTEZZA написа:v Evropa niamat Celica GT-S, mislia che ia vodiat Celica T-Sport. napalno sam saglasen che ako shte e Celica, tia zadaljitelno triabva da e s 2ZZ-GE dvigateliaugabuga написа:ako ne e GT-S (sas 2zz-ge dvigatel) ne ia vzemai, spored men pone.
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
be da, stigat, ama ne e priatno na svetofara da te izduhvat mini-van-ove pulni s deca, karani ot maikite na decata koito s ednata ruka darjat kafeto a s drugata telefonabad_dog написа:Аз лично имам приятел с 1.8 двигателя и много се кефи на колата. За хора с по-кротък нрав и 140 коня стигат.ALTEZZA написа:v Evropa niamat Celica GT-S, mislia che ia vodiat Celica T-Sport. napalno sam saglasen che ako shte e Celica, tia zadaljitelno triabva da e s 2ZZ-GE dvigateliaugabuga написа:ako ne e GT-S (sas 2zz-ge dvigatel) ne ia vzemai, spored men pone.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
Аз лично нямам драйвинг опит с такава Селика, но на няколко пъти ми се е случвало да наблюдавам в действие подобна напълно сток кола. Впечатленията ми са, че се държи отлично на пътя. Освен това съм сядал в нея и ми се стори доста удобна като разположение на волан, скоростен лост и уреди.
Що се отнася до двигателите - до колкото ми е известно в Европа агрегатите, с които се оборудват са вече 3 типа (до скоро 2). Всичките са 1800сс, но първият е 140 к.с., следващият е 192 к.с. (слага се на Корола и Селика от т.нар. Т-Спорт серия) и последния излезе в края на миналата година - 230 к.с. - ако не се лъжа - със суперчарджър (отново предназначен за Т-Спорт серията). До сега в България не съм срещал Селика с различен от 1.8 16в (140 к.с.) двигател.
Виждал съм обаче Корола с агрегат от 192 к.с. Чесно казано много ме кефи - изключетелно стегната като возия, в същото време конфортна. Сравнително тиха и същевременно пръсъства спортна нотка в звука. Като динамика - високо оборотна (редлайн след 8000 рпм), с плавен (постоянен) пауърбанд - бие моята корола от летящ старт ;). Доста съм впечатлен!
Що се отнася до двигателите - до колкото ми е известно в Европа агрегатите, с които се оборудват са вече 3 типа (до скоро 2). Всичките са 1800сс, но първият е 140 к.с., следващият е 192 к.с. (слага се на Корола и Селика от т.нар. Т-Спорт серия) и последния излезе в края на миналата година - 230 к.с. - ако не се лъжа - със суперчарджър (отново предназначен за Т-Спорт серията). До сега в България не съм срещал Селика с различен от 1.8 16в (140 к.с.) двигател.
Виждал съм обаче Корола с агрегат от 192 к.с. Чесно казано много ме кефи - изключетелно стегната като возия, в същото време конфортна. Сравнително тиха и същевременно пръсъства спортна нотка в звука. Като динамика - високо оборотна (редлайн след 8000 рпм), с плавен (постоянен) пауърбанд - бие моята корола от летящ старт ;). Доста съм впечатлен!
- Прикачени файлове
-
- 3.JPG (49.14 KiB) Преглеждано 6301 пъти
-
- 2.JPG (94.66 KiB) Преглеждано 6301 пъти
-
- 1.JPG (105.68 KiB) Преглеждано 6301 пъти
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта