RAV 4 - изкривен спирачен диск

kokobokobg
Мнения: 6
Регистриран на: 30 Юни 2010 14:13

RAV 4 - изкривен спирачен диск

Мнение от kokobokobg » 30 Юни 2010 15:39

Имам изкривен спирачен диск. Колко е допустимото отклонение - 1или 2 стотни? Ако някой знае моля да пише,че нещо ме тренират в ТМ Ауто!

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Re: RAV 4 - изкривен спирачен диск

Мнение от Scott » 30 Юни 2010 16:30

kokobokobg написа:Имам изкривен спирачен диск. Колко е допустимото отклонение - 1или 2 стотни? Ако някой знае моля да пише,че нещо ме тренират в ТМ Ауто!
5

kokobokobg
Мнения: 6
Регистриран на: 30 Юни 2010 14:13

Мнение от kokobokobg » 30 Юни 2010 17:17

Опа, при мен е 8. В сервиза ме омагьосват (щото е в гаранция),че диска трябвало да е така за да се отваряли накладките,защото иначе щели да стържат постоянно-БАСИ! При спиране от 130 km/h. спирачният апарат го хвща паркинсона.Добре,че е на задно колело - иначе...
Благодаря!

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 30 Юни 2010 17:20

kokobokobg написа:Опа, при мен е 8.
Някои производители на афтъмаркет дискове дават 8 стотни като маскимално. При всички положения не би трябвало да имаш проблеми ако е само 8. Как разбра че спирачния апарат вибрира? Да не са износени водачите на спирачния супорт?
Последно промяна от Scott на 30 Юни 2010 17:21, променено общо 1 път.

lubosh
Мнения: 82
Регистриран на: 03 Фев 2008 07:05
Местоположение: гр. София
Обратна връзка:

Мнение от lubosh » 30 Юни 2010 17:20

това с отварянето на апарата ми хареса. Аз не съм голям специалист, но мисля, че апарата си има ход и го връща самата помпа.
Toyota Avensis '99 2.0TD, Avensis II '07 2.0 D-4D 126 к.с. 1AD-FTV, Avensis '13 T27 2.2 D-CAT 2AD-FHV

Изображение

kokobokobg
Мнения: 6
Регистриран на: 30 Юни 2010 14:13

Мнение от kokobokobg » 30 Юни 2010 17:50

Scott написа:
kokobokobg написа:Опа, при мен е 8.
Някои производители на афтъмаркет дискове дават 8 стотни като маскимално. При всички положения не би трябвало да имаш проблеми ако е само 8. Как разбра че спирачния апарат вибрира? Да не са износени водачите на спирачния супорт?
Предполагам,че е така.Незнам дали вибрира , но ако кажа че кривината е по-голяма от 8 , дали ще има други призводители,които имат по-големи допуски ? Умишлено писах 8 ! Четох , че max е 0,02 мм.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 30 Юни 2010 18:18

kokobokobg написа:
Scott написа:Как разбра че спирачния апарат вибрира?
Предполагам,че е така.Незнам дали вибрира , но ако кажа че кривината е по-голяма от 8 , дали ще има други призводители,които имат по-големи допуски...
Нещо не схващам - имаш истински проблем или 'тренираш' TM Ауто :whistle: Задни дискове много рядко (да не кажа никога) се кривят в срока на екслпоатация.

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 30 Юни 2010 18:36

Допустимото е до 0.05 мм, мери се на 10 мм от външния ръб.

kokobokobg
Мнения: 6
Регистриран на: 30 Юни 2010 14:13

Мнение от kokobokobg » 30 Юни 2010 18:37

Scott написа:
kokobokobg написа:
Scott написа:Как разбра че спирачния апарат вибрира?
Предполагам,че е така.Незнам дали вибрира , но ако кажа че кривината е по-голяма от 8 , дали ще има други призводители,които имат по-големи допуски...
Нещо не схващам - имаш истински проблем или 'тренираш' TM Ауто :whistle: Задни дискове много рядко (да не кажа никога) се кривят в срока на екслпоатация.
Имам проблем с крив спирачен диск. Никого не "тренирам". Просто се мъчат мен да "тренират" , като ми дават несериозни доводи за кривината на спирачният диск. До сега съм доволен от сервиза и от отношението им към мен!
Благодаря за вниманието и отделеното време !
Прикачени файлове
diskove_iznosvane_delphi.jpg
diskove_iznosvane_delphi.jpg (13.65 KiB) Преглеждано 2988 пъти

Espace&Yaris
Мнения: 124
Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
Местоположение: Плевен

Мнение от Espace&Yaris » 30 Юни 2010 21:43

lubosh написа:това с отварянето на апарата ми хареса. Аз не съм голям специалист, но мисля, че апарата си има ход и го връща самата помпа.
Връща го уплътнителната гума между буталото и цилиндъра. Тя се усуква при натиска и после връща буталото. Не прахозащитната, а другата вътре.

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 30 Юни 2010 22:25

Espace&Yaris написа:
lubosh написа:това с отварянето на апарата ми хареса. Аз не съм голям специалист, но мисля, че апарата си има ход и го връща самата помпа.
Връща го уплътнителната гума между буталото и цилиндъра. Тя се усуква при натиска и после връща буталото. Не прахозащитната, а другата вътре.
Явно и ти не си виждал спирачен цилиндър и някой те е налъгал още по-жестоко.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 01 Юли 2010 00:49

diesel_power написа:Явно и ти не си виждал спирачен цилиндър...
Едно време за руските коли имаше хубави ръководства с картинки - ето една от тях:
Прикачени файлове
Lada_brake_cylinder.JPG
Lada_brake_cylinder.JPG (27.79 KiB) Преглеждано 2934 пъти

kokobokobg
Мнения: 6
Регистриран на: 30 Юни 2010 14:13

Мнение от kokobokobg » 01 Юли 2010 12:23

Намерих във форум за BMW друго мнение.

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 8a7ebb9473

Espace&Yaris
Мнения: 124
Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
Местоположение: Плевен

Мнение от Espace&Yaris » 01 Юли 2010 18:26

diesel_power написа:
Espace&Yaris написа:
lubosh написа:това с отварянето на апарата ми хареса. Аз не съм голям специалист, но мисля, че апарата си има ход и го връща самата помпа.
Връща го уплътнителната гума между буталото и цилиндъра. Тя се усуква при натиска и после връща буталото. Не прахозащитната, а другата вътре.
Явно и ти не си виждал спирачен цилиндър и някой те е налъгал още по-жестоко.
biggrin.gif Виждал съм и съм наясно с принципа на действие. Май теб са налъгали - още по жестоко.
Най-лесния начин да се убедиш е като сменяш накладки. Връщаш буталото и преди да сложиш новите нека някой припомпи един-два пъти. Ще забележиш как буталото излиза и после леко се връща.

Аватар
dimvex
Мнения: 40
Регистриран на: 15 Апр 2008 15:53
Местоположение: varna
Обратна връзка:

Мнение от dimvex » 02 Юли 2010 14:22

kokobokobg написа:Опа, при мен е 8. В сервиза ме омагьосват (щото е в гаранция),че диска трябвало да е така за да се отваряли накладките,защото иначе щели да стържат постоянно-БАСИ! При спиране от 130 km/h. спирачният апарат го хвща паркинсона.Добре,че е на задно колело - иначе...
Благодаря!
laugh.gif Пич ти направо ме разсмя!Кой е тоя сервиз?!За да зная..
Хубавата кола е като хубавата жена-консумативите й са скъпи...

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта