най икономична тойота

Заключено
Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 29 Юни 2010 22:29

Bass_Man написа:Какво да се прави професионално изкривяване . Едни ровят в интернет други в *утки общо взето кой за каквото е учил laugh.gif laugh.gif laugh.gif .
Аве що мислите , че съм сам ве ? Нали освен това , че никога не съм сам ! wacko.gif
На русата си казал, че си при черната, а на черната, че си при русата. Всъщност си седиш на РС-то и си ровиш в нета, и си чатиш... :whistle:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 29 Юни 2010 22:40

slowtraveler написа:
martod написа:.....
Когато стане дума за разход на гориво, веднага сваляте турбините и ги правите атмосферки...
Някой може ли да ми обясни къде точно в турбината гори тоя бензин,
Между топлия и студения охлюв.. tongue.gif И не е бензин, а масло, особено при Немските коли на над 100000 км... laugh.gif
Ти поне би трябвало да схванеш метафората в поста ми, за свалянето и качването на турбината.. smile.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 29 Юни 2010 22:51

Bass_Man написа:Никво черпене щом ви мързи да ровите в интернет laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif .
Е кво да ровим в интернета, като има кой да рови вместо нас ... laugh.gif
Ти сам каза че си изровил, че има дизели с КПД 55% ohmy.gif което ще рече, че с най малко изразходвано гориво, върши възможно най голямата раЛта, т.е. е най икономичен.. tongue.gif

А по извън темата: Честит имен ден :thumbsup: Жив и здрав да си и като порастнеш голям, да си купиш един дизел, та да мирясаш с тези бензиноунищожителки, дето го харчат бензина като топъл хляб.. tongue.gif
laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Наздраве..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 29 Юни 2010 23:03

Bass_Man написа:Евалата комшо ти си най-работен biggrin.gif laugh.gif tongue.gif !!!
И това няма да те спаси от черпенето! :whistle:
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6191
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 338 пъти
Получена  благодарност: 370 пъти

Мнение от slowtraveler » 29 Юни 2010 23:24

martod написа:
Някой може ли да ми обясни къде точно в турбината гори тоя бензин,
Между топлия и студения охлюв.. tongue.gif И не е бензин, а масло, особено при Немските коли на над 100000 км... laugh.gif
Ти поне би трябвало да схванеш метафората в поста ми, за свалянето и качването на турбината.. smile.gif
Аз охлюви не видях, щото бегаше бързо с турбината...
А за маслото на немските коли - не си прав. След дълго търсене в интернет си спомних една тема в тукашния форум, че на 100х.км на немските коли се сваляла турбината да не пречи (навярно за икономия на бензин?) laugh.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

cargobg
Мнения: 104
Регистриран на: 19 Юни 2010 18:33
Местоположение: София

Мнение от cargobg » 29 Юни 2010 23:31

Bass_Man написа: Ама 335Д и 335И имали един и същи характеристики ?!?!? Еми Слоу ви го обяснява , като на малоумни 100 пъти . При положение , че двигателите имат скоростни кутии и диференциали на гумите в крайна сметка отиват един и същи въртящ момент и мощност !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Та гумите няма как да разберат дали това са дизелови коне или бензинови .
Bass_Man написа: Само дето скоростната кутия не може да компенсира липсата на мощност ! Слоу колко пъти го писа вече не знам .

Казваш че скоростната кутия не може да компенсира липсата на мощност, а преди това казваш че благодарение на скоростните кутии и диференциали в крайна сметка отиват едни и същи коне от два различни двигателя.
Що се отнася за броя на мойте коментари , ако ти твойте си ги натрупал просто така, аз не си ги броя, ако имам нещо да добавя се опитвам да си дописвам в същия коментар.
Avensis 2.0L D4D combo 110hp.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6191
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 338 пъти
Получена  благодарност: 370 пъти

Мнение от slowtraveler » 29 Юни 2010 23:45

cargobg написа:....Казваш че скоростната кутия не може да компенсира липсата на мощност, а преди това казваш че благодарение на скоростните кутии и диференциали в крайна сметка отиват едни и същи коне от два различни двигателя...
Не съм казвал такова нещо... Отдадената на колелата мощност ще е еднаква, само ако двигателите са с еднаква мощност дори и да им е различен въртящия момент. (разбира се при еднакви загуби на трансмисиите).
При двигатели с еднаква мощност и различен въртящ момент, при еднаква ъглова скорост на колелата, към тях отива еднакъв въртящ момент...
Пример - двигатели 100к.с., единия с 100Nm, а другия с 1000Nm...
При движение с еднаква скорост и двата автомобила при пълна газ заради трансмисията биха отдавали равен въртящ момент - например по 250Nm на колелата....
Пак се връщаме на чистата математика и физика...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

cargobg
Мнения: 104
Регистриран на: 19 Юни 2010 18:33
Местоположение: София

Мнение от cargobg » 30 Юни 2010 00:17

slowtraveler написа: Пример - двигатели 100к.с., единия с 100Nm, а другия с 1000Nm...
При движение с еднаква скорост и двата автомобила при пълна газ заради трансмисията биха отдавали равен въртящ момент - например по 250Nm на колелата....
Пак се връщаме на чистата математика и физика...
Аз не го оспорвам, Басс_ман е написал че не може да компенсира.
Сещаш се в какво ще е загубата на 10пъти по малкия въртящ момент, и трансмисията няма как да го компенсира.Става въпрос за сметка на времето.
Малко простовато поставихме нещата, затова ми е трудно да дам пример.
Avensis 2.0L D4D combo 110hp.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6191
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 338 пъти
Получена  благодарност: 370 пъти

Мнение от slowtraveler » 30 Юни 2010 08:20

cargobg написа:....
Сещаш се в какво ще е загубата на 10пъти по малкия въртящ момент, и трансмисията няма как да го компенсира.Става въпрос за сметка на времето.
Малко простовато поставихме нещата, затова ми е трудно да дам пример.
Аз ли лошо обяснявам, или лошо си разбрал....
ЕДНАКВИ ПО МОЩНОСТ двигатели с различен собствен въртящ момент, ще имат ЕДНАКЪВ ВЪРТЯЩ МОМЕНТ на изходящия вал на трансмисията при еднакви обороти на изходящия вал... Независимо каква е разликата във въртящия момент на самите двигатели - 1Nm или 1000Nm...
За какво компенсиране става въпрос???
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

desotodorov

Мнение от desotodorov » 30 Юни 2010 13:19

По-темата:
Карина, 96г. 2.0 GLI - магистрално, София-Ботевград:
Бензин - 7л/100км, стил на каране - до 120км/час но и рядко пъти под 120. Градски разход безнин не съм засичал.
Метан (инжекцион) - около 12.5-13 кг за 300км,цените на метана варират в момента от 1.20 до 1.40 лв/кг, в зависимосто колко те товарят на метанстанцията...общо взето - излиза ми около 5-6лв/ 100км, всичко е извънградско...градско не съм засичал, ама не ме и интересува много wink.gif

cargobg
Мнения: 104
Регистриран на: 19 Юни 2010 18:33
Местоположение: София

Мнение от cargobg » 30 Юни 2010 14:56

slowtraveler написа: Аз ли лошо обяснявам, или лошо си разбрал....
ЕДНАКВИ ПО МОЩНОСТ двигатели с различен собствен въртящ момент, ще имат ЕДНАКЪВ ВЪРТЯЩ МОМЕНТ на изходящия вал на трансмисията при еднакви обороти на изходящия вал... Независимо каква е разликата във въртящия момент на самите двигатели - 1Nm или 1000Nm...
За какво компенсиране става въпрос???
Лошо съм те разбрал!

Как по точно ще замениш в тази формула въртящия момент и ще излезнеш на същата мощност.
мощност(kw) = въртящ момент(Nm) х 2Пи х ъглова скорост(rpm) / 60000
:violent3:
Avensis 2.0L D4D combo 110hp.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6191
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 338 пъти
Получена  благодарност: 370 пъти

Мнение от slowtraveler » 30 Юни 2010 18:07

cargobg написа:
slowtraveler написа: Аз ли лошо обяснявам, или лошо си разбрал....
ЕДНАКВИ ПО МОЩНОСТ двигатели с различен собствен въртящ момент, ще имат ЕДНАКЪВ ВЪРТЯЩ МОМЕНТ на изходящия вал на трансмисията при еднакви обороти на изходящия вал... Независимо каква е разликата във въртящия момент на самите двигатели - 1Nm или 1000Nm...
За какво компенсиране става въпрос???
Лошо съм те разбрал!

Как по точно ще замениш в тази формула въртящия момент и ще излезнеш на същата мощност.
мощност(kw) = въртящ момент(Nm) х 2Пи х ъглова скорост(rpm) / 60000
:violent3:
Знаеш, че трансмисията е преобразувател на въртящ момент, но не и на мощност. Т.е. ако имаш понижаваща предавка с коефициент 2:1, то въртящия момент на изхода ще бъде двойно по-голям от входния, но оборотите - двойно по-ниски.... Отдадената мощност няма да се измени..
Ако двигателите са с еднаква мощност, а на изхода (на колелата) оборотите са еднакви, то това означава, че въртящия момент на изхода на трансмисията (колелата) е точно определена и съвпадаща за двата двигателя стойност - можеш лесно да го изчислиш колко е, на база формулата, която си дал.....

П.С. модераторите ако може да преместят офтопика в отделна тема, че много окъкахме тази unsure.gif
Последно промяна от slowtraveler на 30 Юни 2010 20:32, променено общо 1 път.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

cargobg
Мнения: 104
Регистриран на: 19 Юни 2010 18:33
Местоположение: София

Мнение от cargobg » 30 Юни 2010 19:12

slowtraveler написа: Знаеш, че трансмисията е преобразувател на въртящ момент, но не и на мощност. Т.е. ако имаш понижаваща предавка с коефициент 2:1, то въртящия момент на изхода ще бъде двойно по-голям от входния, но оборотите - двойно по-ниски....
Ако двигателите са с еднаква мощност, а на изхода (на колелата) оборотите са еднакви, то това означава, че въртящия момент на изхода на трансмисията (колелата) е точно определена и съвпадаща за двата двигателя стойност
Ако трансмисията е само преобразувател на въртящия момент, но не и на мощноста защо тръгваш от 1ва скорост ,а не примерно на 5та.

Значи искаш да кажеш че, два двигателя с една мощност при различен въртящ момент и обороти ще работят еднакво с една и съща трансмисия? Или не съм те разбрал добре или имаше предвит, че за всеки двигател е подбрана подходящата трансмисия за определения въртащ момент и обороти.
Avensis 2.0L D4D combo 110hp.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Юли 2010 00:20

Карго ти ебаваш ли се или верно не можеш да разбереш какво ти се обяснява ?

cargobg
Мнения: 104
Регистриран на: 19 Юни 2010 18:33
Местоположение: София

Мнение от cargobg » 01 Юли 2010 01:12

Bass_Man написа:Карго ти ебаваш ли се или верно не можеш да разбереш какво ти се обяснява ?
Не ве зацепих за какво ми говори, ма нали викаш че треа да трупам мнения та се праим на ударен. :thumbsup:
Просто в началото не го разбрах и отам тръгна всичко.
Естествено че при една и съща подадена сила от към двигателя, ще имаш
еднаква сила и след трансмисията.Само че в единя случай трансмисията ще трябва да ти преобразува въртящия момент от примерно 1000об., а в другия от 5000об. та затова съм писъл че не може две трансмисии с еднакви предавателни числа да вършат една работа за два двигателя с различни обороти и въртящ момент.
Говорим явно за различни неща и няма смисъл да откриваме топлата вода има достатъчно инфо в нета.
Avensis 2.0L D4D combo 110hp.

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], helleye и 9 госта