най икономична тойота
най икономична тойота
гледам тука се носи един мит че дизеловата кола гори наи малко
нека да дадем малко реални данни коя колко харчи
за 1.8 двигатели на бензин дизел или газ
какви разходи ви дават на 100км градско и извън градско
като за в града до 60-70км скорост а за извън 111-120км
щото ми прай впечетление че някакви хора ви обеждават че дизела харчел малко а то всъщност маи не е така
нека да дадем малко реални данни коя колко харчи
за 1.8 двигатели на бензин дизел или газ
какви разходи ви дават на 100км градско и извън градско
като за в града до 60-70км скорост а за извън 111-120км
щото ми прай впечетление че някакви хора ви обеждават че дизела харчел малко а то всъщност маи не е така
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: най икономична тойота
Тези хора са всъщност почитатели на омразните VAG и BMW, техните дизели със сигурност горят по-малко.nikolov22 написа:... някакви хора ви обеждават че дизела харчел малко а то всъщност маи не е така
Иначе, по темата, Celica 1.8 VVTi смесено (всеки ден по един и същи маршрут 50:50 градско и извънградско) 7.5-7.8 л/100км. По същия маршрут със същия маниер на каране, Приус 2 - 6.3 л/100км по БК, който 'лъже' с около 5% (засечено), т.е. реално 6.6 л/100км. Пак по същия маршрут Х3 2.0d - 6.9 л/100км
аз по принцип съм фен на газта и никои не може ме убеди че има по икономично нещо от нея освен метана преди време
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Някак си не можах да разбера тънкия замисъл на темата? 'Колко харчи' ..... и сетне - 'газта ... икономично нещо'nikolov22 написа:аз по принцип съм фен на газта и никои не може ме убеди че има по икономично нещо от нея освен метана преди време

Явно не съм разбрал и трябваше да сложа резултатите в лв/100км
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: най икономична тойота
Само VAG са омразни !Scott написа:.................Тези хора са всъщност почитатели на омразните VAG и BMW,

Това въобще не е вярно ! Най-малкото защото от една и съща кубатура при едни и същи условия никога не можеш да изкараш една и съща мощност . Или иначе казано дизела без як надув става само за промишлени цели , кораби и тн . А бензин с як надув отива там където дизела май никога няма да стигне .nowyaris написа:Дизеловия двигател при едни и същи условия на експлоатация е по-икономичен от бензиновия при една и съща кубатура на двигателя.Обаче благодарение на горива и други нещица дизела според мен е по-проблематичен.Гледам,в форума все дизелджии отправят въпроси , а за бензинови мотори нищо,или почти.
И понеже съм го казвал поне 5 пъти в този форум ще повторя : дизела има огромни преимущества при високонатоварени бавнооборотни процеси ( до към 2000rpm) . Благодарение на много сложни технологии получи приложение и в областта на средните обороти ( 2000-4000rpm) но с доста спорен успех . Но при обороти над 4000rpm вече никой не говори за дизели .
Та където трябва въртящ момент и няма ток се слага дизел . При останалите варианти е просто уж за по-голяма икономия ама не е много ясно от какво пестиш и какво губиш особенно и с качването цената на нафтата . Разбира се съвсем логично е дизела да е предпочитаната технология за всички машинисти , тираджии , рейсаджии , оператори на строителна техника и тн .
Друго нещо , което съм забелязал , че дизела позволява да се кара икономично и не предразполага към по-агресивно каране . Което неминуемо води до по-нисък разход . Направо ти убива желанието да се бягаш , като тамън стигнеш 4000 оборота и забие муцуната

- kaloian311
- Мнения: 268
- Регистриран на: 04 Мар 2010 19:23
- Местоположение: Пловдив
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: най икономична тойота
Да ти кажа моята Корола на 5-та при 4000 оборота забива стрелката 180 км/ч, а не муцуната и понеже искам да си остана жив и здрав (с шофьорска книжка в джоба) се връщам на 140.Bass_Man написа:...Направо ти убива желанието да се бягаш , като тамън стигнеш 4000 оборота и забие муцуната.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- slowtraveler
- Мнения: 6187
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
zizi, за удоволствието от дизел при 4х.об не каза нищо

Bass_Man написа: че дизела позволява да се кара икономично и не предразполага към по-агресивно каране . Което неминуемо води до по-нисък разход . Направо ти убива желанието да се бягаш
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Бас-ман,винаги съм уважавал мнението ти,ама сега не мога.Остави Тойота , аз с едно Пежо 306 1,9 турбодизел модел 95г.такива неща съм правил,че като се сетя сега,ми настръхва косата.Няма баварка,няма мержан,няма ауди-всичко в канала.на светофарите спираха до мен разни келеши след кушия и ме питаха колко му искам.Тъй че,читавия дизел е голяма работа.Обаче много е кахърен-помпи,дюзи,грее лятото,задръства,много грижи.В това отношение бензина е много по-лек за гледане.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Слоу, честно ти казвам не си спомням нещо да ме е дразнило или притеснявало при 4000-4500 об/мин.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
То щото е гадно с як надув и за нищо не става, затова и бензиновите все повече ги правят с надув. laugh.gif
Даже и БМВ на М серията си вече слага надув и по-малки двигатели.
Темата май ще се превърне......в " и рибар, и ловец съм", но
дизел 90 к.с сравнено с бензин 110 к.с при мен е 2л надолу.В полза на дизела, ама предид темата......явно бензинката нещо не е наред... laugh.gif какво си мисля аз, дизел да харчи по-малко...
Реални данни - дизел - извънградско с мноооооого икономично каране 3.8, с нормално до бързо каране и повечко изпреварвания - 4.5, Стара Загора - София....с 160-170....6,5, градско на много къси разстояния - 6.0.Климатроника не се спира.
Даже и БМВ на М серията си вече слага надув и по-малки двигатели.
Темата май ще се превърне......в " и рибар, и ловец съм", но
дизел 90 к.с сравнено с бензин 110 к.с при мен е 2л надолу.В полза на дизела, ама предид темата......явно бензинката нещо не е наред... laugh.gif какво си мисля аз, дизел да харчи по-малко...
Реални данни - дизел - извънградско с мноооооого икономично каране 3.8, с нормално до бързо каране и повечко изпреварвания - 4.5, Стара Загора - София....с 160-170....6,5, градско на много къси разстояния - 6.0.Климатроника не се спира.
Повече обороти повече гориво, при дизела използваш мощноста в по ниски обороти следователно отива по малко гориво.mitkoa написа:laugh.gif какво си мисля аз, дизел да харчи по-малко...
Е щом забива на 4000об. муцуна, начи си се забавил с превключването и при бензина е абсолютно същото след определени обороти пак си забива муцуната.Bass_Man написа:Направо ти убива желанието да се бягаш , като тамън стигнеш 4000 оборота и забие муцуната.
Avensis 2.0L D4D combo 110hp.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта