Dizzle при теб най вероятно не е бил затлачен егр-а.него с добавки неможеш да го пречистиш.с редовно използване на добавка може да предотвратиш бързото му затлачване но не и да "отпушиш"вече задънен такъв.през него минават изгорели газове а не гориво.Dizzle написа:Мен ако питаш е напълно възможно и от 1 зареждане със скапана нафта и при мен се случи скоро (без да светват лампи,но колата нямаше никаква мощност и звучеше/тресеше като стар дизелов фиат). С правилната добавка всичко се оправи - отворил съм тема за неяsacho7803 написа:колега Рашков..."затлачването"на егр-а не става просто от едно зареждане с нискокачествено гориво.той се задънва с време и километри обикновенно при по продължително градско каране както и шофиране на обороти до 2000......
VERSO 2009 D4D - Check Engine, добавка за дизел, или още нещ
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мизериите в топлата част на самия EGR не могат да се продухат като е затворил клапана, тъй че и карането над 2000 об/мин не е решение. Редовно чистене му е майката, като е гадна нафтата.sacho7803 написа:... обороти до 2000.точно до тия обороти той действа оттам нататък клапана затваря и точно тогава се продухват тия мизерии които са се насъбрали...
здравейте пак. Все пак мисля, че при създалата се обстановка съм извадил късмет. Даже с охота платих 50-те Евро.
Човека каза - КОФТИ НАФТА. Аз бях усетил последните 2-3 месеца загуба на мощност леко ... и затова и се хвърлих на добавка за горивото.
НЕзнам дали е изиграло някаква роля, но според хората в Измир, където сервиза е 3 пъти по-голям от тоя в София, инджекторите не са настроени перфектно да работят и има нужда от настройване.
Чувал ли е някой за подобна дейност в ТМА ?
Човека каза - КОФТИ НАФТА. Аз бях усетил последните 2-3 месеца загуба на мощност леко ... и затова и се хвърлих на добавка за горивото.
НЕзнам дали е изиграло някаква роля, но според хората в Измир, където сервиза е 3 пъти по-голям от тоя в София, инджекторите не са настроени перфектно да работят и има нужда от настройване.
Чувал ли е някой за подобна дейност в ТМА ?
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com
www.red-vertex.com
След Измир има страхотма магистрала. Веднага я тествах. ТHULE Atlantis 780 (от най-големите) + климатик + 4 пътника ......... 200км/ч. ги залепи без проблем на около 3600 оборота. Колата е друга в момента. Само за инджекторите се чудя.
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com
www.red-vertex.com
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Чувал ли си (или прочел), че с това Thule не трябва да вдигаш повече от 130 км/ч?
Поздравления за късмета с решаването на проблема и приятна почивка!
Поздравления за късмета с решаването на проблема и приятна почивка!

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
И внимавай за турските полицаи, че там малко се цупят като минеш с такава скорост покрай тях. Имат и необозначени патрули по магистралите (например някое старо невзрачно фордче, натъпкано с камери, което може да те настигне и с над 200км/ч)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
А и не "кълват" на банкноти като нашите! laugh.gifslowtraveler написа:И внимавай за турските полицаи, че там малко се цупят като минеш с такава скорост покрай тях. ...
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Днес пак я карах. Сега е само с SHELL V-power ама турски. Колата меко казано е като ракета .. отново. Грам пушек не излиза отзад при различни режими, но все пак си остана констатацията на турците, че инджекторите не са перфецтно регулирани.
Бях попитал, но никои не отговори да има инфо. Ма пак ще попитам:
Имал ли е някой опит или някаква информация по въпроса с регулиране на инджекторите в БГ. По-точно в ТМА ?
Бях попитал, но никои не отговори да има инфо. Ма пак ще попитам:
Имал ли е някой опит или някаква информация по въпроса с регулиране на инджекторите в БГ. По-точно в ТМА ?
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com
www.red-vertex.com
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
колега рашков ще се опитам да те успокоя въпреки че не съм притежавал дизел-комънрейл а само ваг-отрочета с роторни помпи и помпа-дюзи biggrin.gif но си мисля че специално за дюзите--това което те интересува--няма разлика.значи постоянно си закачах колите на ваг-ком//програма за диагностика//дюзите имат едни показатели...примерно число 1000.и на 4-те дюзи това число трябва да е с плюс-минус 20.ако отклонението е повече то значи има зацапване или нещо куца в дадената дюза.когато дюзите са перфектно чисти--четирите стойности са почти еднакви.експириментирали сме с добавки--висока концетрация---ако шеш ми вярвай--на кола с големи разлики след изгаряне на добавката дюзите влизат в норма.при ПД-моторите дюзите са съвсем капризни.там се бутат и настройват но...ако се сменят.твоята кола е нова.мислиш ли че от завода е излязла с ненастроени дюзи????не.просто от смотаните ни горива са се зацапали и затова дават отклонения а оттам и недобро изгаряне което е довело до затлачването на егр-а ти.сега с тоя пробег предполагам че всичко ще си дойде на мястото.дизела иска път и газ
на връщане налей от турция пак някоя добавка за комънрейл и после като се прибереш в бг.просто мини в някой сервиз на тойота и им кажи кво са казали турците.нека да замерят всичко....но според мен след дълъг пробег с хубава нафта и добавка....всичко ще си дойде в нормите.успех 


Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
Интересна ми е темата тъй като карам същия автомобил вече 2ра година и както при предния дизел слагам добавки през 3-4 хиляди километра особенно като тръгна на дълъг път извън БГ и слава богу не съм имал проблем, като на Рашков.
Сменям си маслото през 9-10 хил. км. като на всяка втора смяна сменям и горивния филтър от които в интерес на истината засега не съм видял да изтичат боклуци.
Силно се съмнявам тук в ТМ да обърнат внимание на констатациите в Турция, по скоро ще почната да ти обясняват колко са велики и как примерно "неправилно" си натискал педала на газта. Преди 2-3 години на един от служебните авенсиси се наложи смяна на съединител в гаранция - нямаше и 50 х.км. и нещо подобно се опитваха да разправят преди да го сменят.
Налагало ми се е в Германия да си обслужвам колата в сервиз на тойота, да не ви казвам за отношение, обслужване и т.н., както каза колегата с мен, само блага женица не ни предложиха

Сменям си маслото през 9-10 хил. км. като на всяка втора смяна сменям и горивния филтър от които в интерес на истината засега не съм видял да изтичат боклуци.
Силно се съмнявам тук в ТМ да обърнат внимание на констатациите в Турция, по скоро ще почната да ти обясняват колко са велики и как примерно "неправилно" си натискал педала на газта. Преди 2-3 години на един от служебните авенсиси се наложи смяна на съединител в гаранция - нямаше и 50 х.км. и нещо подобно се опитваха да разправят преди да го сменят.
Налагало ми се е в Германия да си обслужвам колата в сервиз на тойота, да не ви казвам за отношение, обслужване и т.н., както каза колегата с мен, само блага женица не ни предложиха


Avensis 1.6<Avensis 2.0 D4D<Corolla Verso Forte D4D + Yaris 1.4 D4D на жената 

ami сега реших следното:
Напълвам резервоара с SHELL V-power (ама турски), слагам добавка, каквато имат в ШЕЛ и юруш към БГ.
Аз никога не съм бил разборач и никога не съм сипвал добавки, но пък колата е карана само с "хубава" нафта. В БГ ОМВ Премиум, а в чужбина също съм подбирал. Верно е, че карам леко в диапазона 1800-2500 оборота, овен , когато на Аутобаните неибежно съм с 3000. Според мен оборотите не играят тук. За да се случи това на 25 000 км, идва следния извод: Конструктивни слабости в този модул, които лесно се провокират от малко лайна в нафтата. Не бива само за нафтата да говорим. Явно е , че и ЕГР-системата си е "чувствително" място.
За отношението в TOYOTA Измир - думи нямам. Пълно внимание, без мотане. Вкарване при колата и подробно обяснение какво трябва да и направят. Дъщеря ми забавлаваха, мене и компанията поиха и накая със 100000 извинения ми поискаха 50 Еуро, щото това чистене не се покрива от гаранцията.
Една интересна подробност: НИТО 1 документ не ми поискаха за колата, за да доказвам каквато и да било гаранция. Провериха в компютъра и с ИЗНЕНАДА ОТКРИХА, че от ТМА не са завели колата в глобалната гаранционна система и по документи тя НЕ е в гаранция.
Но човека, че приема гаранцията, защото вижда по номера датата на производство. Та така ... казаха да им напомня, че колите трябва да се въвеждат в някаква обща система.
Напълвам резервоара с SHELL V-power (ама турски), слагам добавка, каквато имат в ШЕЛ и юруш към БГ.
Аз никога не съм бил разборач и никога не съм сипвал добавки, но пък колата е карана само с "хубава" нафта. В БГ ОМВ Премиум, а в чужбина също съм подбирал. Верно е, че карам леко в диапазона 1800-2500 оборота, овен , когато на Аутобаните неибежно съм с 3000. Според мен оборотите не играят тук. За да се случи това на 25 000 км, идва следния извод: Конструктивни слабости в този модул, които лесно се провокират от малко лайна в нафтата. Не бива само за нафтата да говорим. Явно е , че и ЕГР-системата си е "чувствително" място.
За отношението в TOYOTA Измир - думи нямам. Пълно внимание, без мотане. Вкарване при колата и подробно обяснение какво трябва да и направят. Дъщеря ми забавлаваха, мене и компанията поиха и накая със 100000 извинения ми поискаха 50 Еуро, щото това чистене не се покрива от гаранцията.
Една интересна подробност: НИТО 1 документ не ми поискаха за колата, за да доказвам каквато и да било гаранция. Провериха в компютъра и с ИЗНЕНАДА ОТКРИХА, че от ТМА не са завели колата в глобалната гаранционна система и по документи тя НЕ е в гаранция.
Но човека, че приема гаранцията, защото вижда по номера датата на производство. Та така ... казаха да им напомня, че колите трябва да се въвеждат в някаква обща система.
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com
www.red-vertex.com
не се учудвам че не се води в гаранция колега Рашков.както днес не се учудих че на новите гаранционни тойоти в русе им наливат българско масло.българия е тъмна индия---управителите на тия тойота магазини и сервизи си играят черни игри които на нас никооогаааа няма да ни станат ясни
а между другото---избягвай да караш в обороти под 2 000.така егр-а никога няма да се зацапа.откъдето и да налейш нафта в бг---гаранция няма---вижда се.........е ти видя къде----проблема не е конструктивен 


Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Mitkoiphone и 2 госта