Кои автомобилни гиганти, като Тойота е най-големият автомобилен гигант. Другите са джобни фирмички, кои са тия гиганти. Ти,както винаги, си напълно дезинформиран, но пишеш.SFINKS написа:М така де , за теб всичко е просто и лесно , що не беше така и за инженерните екипи на автомобилните гиганти laugh.gif laugh.gif
Колко са заблудени и тъпи горките , един тъп хибрид не могат да направят laugh.gif laugh.gif
Как не са те питали да им налееш малко акъл как стават нещата laugh.gif
Toyota Prius - малко реклама ;-)
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Ребята, давайте жить дружно!!! biggrin.gif
В София виждам все повече Prius-и. Самият факт, че във форума няма нито един член собственик на Prius показва, че това е доста безпроблемен автомобил и собствениците си мислят за други неща, а не за форуми. Не съм чел тема прецакаха ми се батериите и т.н. Защо си губите времето, докато те си карат колите.
Очевадно е, че хибридите са перспективна технология. Хонда сега са пуснали нов хибрид на Сивик, който бил супер модерна технология и в Япония е №1 в таз годишната класация.
http://www.honda-varna.com/cars/civic4dh.html
Но Prius е №1 по продажби и то не само в Япония! Нека критиците на хибридната технология се замислят те ли са най-умните в този свят
!?! Едва ли .... 
В София виждам все повече Prius-и. Самият факт, че във форума няма нито един член собственик на Prius показва, че това е доста безпроблемен автомобил и собствениците си мислят за други неща, а не за форуми. Не съм чел тема прецакаха ми се батериите и т.н. Защо си губите времето, докато те си карат колите.
Очевадно е, че хибридите са перспективна технология. Хонда сега са пуснали нов хибрид на Сивик, който бил супер модерна технология и в Япония е №1 в таз годишната класация.
http://www.honda-varna.com/cars/civic4dh.html
Но Prius е №1 по продажби и то не само в Япония! Нека критиците на хибридната технология се замислят те ли са най-умните в този свят
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Това си е лично твоя работа. Само ти пък се надявай да не ти счупи турбина или да ти заминат дюзи с хубавата нафта, че няколко хиляди евро струват тия неща. Та,не знам дали ще спестиш за поддръжка в ТМ-Ауто. Гледай колко елементарно гледаш на нещата. Абе, той си взел дизел със сума ти допълнителни агрегати, които се износват доказано , особено при лоша нафта, обаче пее как ,видиш ли, хибрида можело да износи батериите... Абе ти си се нахендрил с турбини и дюзи, а се притесняваш за батериите на хибрида... А батериите на хибрида са изкл.здрави. Реномето на Приус е изключително добро .SFINKS написа:Lexusa и Bass man като най-върли привърженици на Приуса им пожелавам най-искренно да си купят по един, да карат бавничко , да спестява от гориво за да имат парички да си я поддържа в ТМ ауто
![]()
Да стиска плаци да не се счупи нещо щото тогава жална им майка и да мислят за колко и на кой ще успеят да я продадат след време ...
Както казах в началото за мен лично и моят начин на каране няма смисъл от Приус . Ще изчакам да дойдат чисто електрическите коли и ще си взема една за града. Ерата на хибридите ще я пропусна.
И какво ще чакаш ел.коли. Те дойдоха-Нисан вече почна да продава. Самоче няма къде да заредиш ток. Докато дойдат тук ел.коли, ще си взел пенсия. Какви са тия абсолютно кафеджийски приказки, това не е форума на Фолксваген. Ти си говориш точно по шопски. Ти си едно знаеш, едно си баеш.Без абсолятно никаква аргументация. Аз те питам пак, недей да си траеш, защо в спринтмонитор, който съм ти дал линк, все Приус са по първите страници,а не Корола дизел????“?
Абе нали Корола дизел много икономична???? Е нали така??????
Нали го твърдиш тук като някой кон с капаци. Вземи говори с факти, или спри да заблуждаваш хората. Такива, като теб, много са писали тук и са се пробвали да докажат нещо ,което не съществува и напук на всички световни организации и милиони кленти. Не били икономично , той карал извънградско. Абе кво е това извънградско, да не си вързан за линията на лифта или караш само на пътя, та дизела ти е мн . изгоден. Хибрида те бие навсякъде, защото е много по-интелигентна техника и съхранява енергияата, която твоя дизел изхвърля като топлина в дисковете ти.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Това се опитвам да му обясня на Сфинкс, о той като един наистина Сфинкс спори абсолятно некомпетентно. Винаги са ме изкарвали извън нерви некомпетентни хора, които спорят за нещо,което изобщо не им е ясно. Той до вчера не беше чувал за цената на Приус и за оборудването му, днес спори колко не бил икономичен и скъп, и как Корола била по-евтина, ами то Ярис е още по-евтин, е кво от това. Хората правят тестове, обявяват резултати,че Приус е по-икономичен от дизел, той Сфинкс продължава най-упорито да убеждава колко лоши биха могли да са батериите, как бил скъп... как щял да вземе един авензис и ярис, без да знбае за кво са му. Несвързани,несвързани,несвързани работи. И тръгнал да отваря на хората очите, без да знае за какво той самият. Колкото да пише нещо.zi_zi_top написа:Ребята, давайте жить дружно!!! biggrin.gif
В София виждам все повече Prius-и. Самият факт, че във форума няма нито един член собственик на Prius показва, че това е доста безпроблемен автомобил и собствениците си мислят за други неща, а не за форуми. Не съм чел тема прецакаха ми се батериите и т.н. Защо си губите времето, докато те си карат колите.
Очевадно е, че хибридите са перспективна технология. Хонда сега са пуснали нов хибрид на Сивик, който бил супер модерна технология и в Япония е №1 в таз годишната класация.
http://www.honda-varna.com/cars/civic4dh.html
Но Prius е №1 по продажби и то не само в Япония! Нека критиците на хибридната технология се замислят те ли са най-умните в този свят!?! Едва ли ....
Във форума има собственик на Приус , който написа,че реално му харчи 4-5/100км и извънградско , градско към 4/100. Има Приус 2. Дал съм линк към поста му, но в предишни страници. Сфинкс обаче е ясно,че не е прочел нито това, нито за фирмата за таксита с 70 Приус, които за 500000км им сменят само задни амортисори. И си карат с оригиналните батерии и хибридна система,даже се споменава ,че всравнение със старите им Мерцедес дизел, разходите за поддъжка са паднали с 66%. Но ходи му обясни на специалиста Сфинкс, който само пише да изнервя без факти.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Ето го човекът:Vesko написа:Няма ли човек който да кара приус за да участва с лични впечатления в дискусията... а не да водим само теоретично-рекламен спор?![]()
Иначе 100000км са нищо. И авенсис-а ми дизел не даде нито един дефект за тези километри biggrin.gif
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... c&start=15
Prius06 e колегата с Приус и споменава за разход около 4.7/100км.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Кое е несъществуващо. Ти наистина прекаляваш. В спринтмонитор ли е нереално,Сфинкс? Или собственика на Приус от форума? Ти си някакъв безбрежен инат, нищо чудно, след като нямаш знания. Инатът ти се превръща в простотия, защото започваш да изнервяш доста хора с празните си приказки. Не знам какво ти звучи смешно, но jim_beam е написал за таксиметрова компания с Приус,които за половин милион километра нямат ниаккви проблеми с батерии или хибридна система. Вслушай се малко,а не се дръж толкова упорито невеж!SFINKS написа:Да ама нали се сещаш че при процесора леко не се движат тия 10000000 части biggrin.gif
Ок , купете си Приуси![]()
Мен няма какво да ме убеждавате , аз съм убеден че е неизгодно , колкото и да ми цитирате несъществуващи реално литри на километър икономия и вечна хибридна система , тва последното пък колко смешно звучи laugh.gif
Това може да се цитира за всеки модел кола. Какво доказваш?SFINKS написа:
p.s.
тук има малко коментари към безпроблемноста на приуса , към 59 страници безпроблемности![]()
http://www.consumeraffairs.com/automoti ... prius.html
Това може да се цитира и за Корола дизел и за всичко! Няма 100% безпроблемни коли. Всичко зависи и от експлоатцията , и от собственика и от всичко. Никъде не твърдя,че всички на 100% Приус не дават никакви проблеми. Твърдя обаче, че Приус са най-здравите Тойота, т.е. една от най-здравите коли в света. Твърдя и че са по-икономични от дизелите. И мога да го докажа, освен,че вече дадох примери с реални собственици и от форума, и от спринтмонитор!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Не,не, ти кое по-точно си проучил,защото от твоя линк, който би трябвало да потвърди тезата ти, се получава точно обратното! Аз четох дори след 6-та страница и НИКЪДЕ няма потвърждение 1.) За сменяни батерии,което ти твърдиш, че батериите били слаби и ненадеждни!!!SFINKS написа:Bass_Man написа:
Никой не е казвал "вечна хибридна система" ! Ти си измиляш глупости и после си ги и оспорваш ! Факт е , че това е единствената система в света , която се е продавала с 8-годишна гаранция !
Карай си каквото искаш но не се изкарвай ескперт изпитател на технологии .
Тоя линк дето си го дал с "проблемите" дали го погледна или просто побърза да дадеш поредното "доказателство" ? Защото аз лично освен някакви проблеми , които се покриват от различни риколи не видях нещо , което да е наложило скъпи ремонти по "сложната хибридна част" !
Сега е времето да кажеш колко са зле Тойота понеже загинаха 10 човека ! Защото друга глупост вече е трудно да измислиш .
прочетох линка с проблемите до 6 та страница , повтарящи се неразрешени проблеми :
1/ изключва от скорост когато си иска
2/ проблем със спирачките при каране по кофти път , вместо да спира ускорява
3/ при едноседмичен престой без да се кара основните батерии са аут
4/ след 50-100 000 мили разхода става 30-40 mpg , тоест пълна смешка , явно се дължи на износване на батериите и нужди от по често презареждане
5/ гасне когато си иска , единсвено разрешение репатриране в сервиза на дилъра
Кое точно си проучил а biggrin.gif
2.) Никъде не се споменаваот хора за намаляване на икономията на гориво с времето заради износени батерии!
3.) Никъде не се наблюдава също гаснене на пътя освен някакъв единичен случай на фона на милиони продадени Приус!
4.) Никъде не се споменава масово за батерии аут след 1 седмица престой!!!!
Изобщо защо се напъваш, като си абсолютно бос на тия теми. Най-много сам да се обориш, както правиш с тоя линк!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Такааааа.
Това, което разбрах до тук:
Приус е авангардна технология за българския гений, който предимно се уповава на мумиите от БАН/Българска Академия на Недоумението/.
Това ми напомня иронизирането на автомобила при появата му - т.е. в началото на миналия век.
И тъй като максимата е - всичко сложно се чупи често, предлагам да влизате в нета с пишеща машина "Ерика" - немска - и да си карате кон с каручка.ком, вместо коли с ЕКУ, климатроници, АБС, инжектори и пр. и пр.
А, забравих за ел. стъклата - ми друго си е ръчката, мама му стара.
Аз по принцип съм търпелив. Все още чакам автомобилните "гиганти" да направят продаваем и конкурентен хибрид.
Това, което виждам обаче - са само опити да го направят. Ако не представлява интерес за тях, то тогава защо се опитват?
И ако Приус беше само реклама - защо от появяването му на пазара продажбите продължават? Все пак са минали над 10 години от първия Приус - едва ли хората са толкова прости, че да не обърнат внимание на нещата?
Защо и Хонда пуснаха хибрид?
Явно японците нищо не разбират от маркетинг.
Горките, сигурно яко са бутали рушвети на германци и американци, та да са на върха.
Тико ли? Тук не говорим ли за коли?
П.П. Ще ви помоля да успокоите малко страстите. В противен случай ще бъда принуден да дам на темата едноседмична почивка на море - ол инклузив.
Това, което разбрах до тук:
Приус е авангардна технология за българския гений, който предимно се уповава на мумиите от БАН/Българска Академия на Недоумението/.
Това ми напомня иронизирането на автомобила при появата му - т.е. в началото на миналия век.
И тъй като максимата е - всичко сложно се чупи често, предлагам да влизате в нета с пишеща машина "Ерика" - немска - и да си карате кон с каручка.ком, вместо коли с ЕКУ, климатроници, АБС, инжектори и пр. и пр.
А, забравих за ел. стъклата - ми друго си е ръчката, мама му стара.
Аз по принцип съм търпелив. Все още чакам автомобилните "гиганти" да направят продаваем и конкурентен хибрид.
Това, което виждам обаче - са само опити да го направят. Ако не представлява интерес за тях, то тогава защо се опитват?
И ако Приус беше само реклама - защо от появяването му на пазара продажбите продължават? Все пак са минали над 10 години от първия Приус - едва ли хората са толкова прости, че да не обърнат внимание на нещата?
Защо и Хонда пуснаха хибрид?
Явно японците нищо не разбират от маркетинг.
Горките, сигурно яко са бутали рушвети на германци и американци, та да са на върха.
Тико ли? Тук не говорим ли за коли?
П.П. Ще ви помоля да успокоите малко страстите. В противен случай ще бъда принуден да дам на темата едноседмична почивка на море - ол инклузив.
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Само едно въпросче имам - ти карал ли си Приус повече от 100 метра?LEXUS написа:...Стига си хвърлял плява само, и то неверна!
LEXUS, ако се беше постарал да пресметнеш колко е 60 mpg щеше да видиш че е точно 4.7 л/100км. Т.е. и аз съм го постигал този разход ... при <90 км/ч. Ама което колегата Prius06 не е правил, не е карал дизелов автомобил за да сравни, че същия разход се постига с по-голям автомобил при 140км/ч. biggrin.gifLEXUS написа:Prius06 e колегата с Приус и споменава за разход около 4.7/100км.
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Ти не си и прочел какво е написал. Пише,че лятото пада на около 4.2/100км.. Ти реши ,че кара с по-малко от 90км./ч. Е добре де, и при 120-130км/ч като харчи около 5/100км. дизелът да не харчи по-малко???И той говори за Приус2, Приус 3 е с още по-добра икономия. Ти ,като толкова инфориран, защо не обясниш ПАРАДОКСА, че в sprintmonitor първите страници най-икономичните коли са само Приус,а не дизел , пък камо ли от по-голям клас. Или ни убеждаваш, че само ти знаеш истината, всички други лъжат?Scott написа:Само едно въпросче имам - ти карал ли си Приус повече от 100 метра?LEXUS написа:...Стига си хвърлял плява само, и то неверна!
LEXUS, ако се беше постарал да пресметнеш колко е 60 mpg щеше да видиш че е точно 4.7 л/100км. Т.е. и аз съм го постигал този разход ... при <90 км/ч. Ама което колегата Prius06 не е правил, не е карал дизелов автомобил за да сравни, че същия разход се постига с по-голям автомобил при 140км/ч. biggrin.gifLEXUS написа:Prius06 e колегата с Приус и споменава за разход около 4.7/100км.
П.С. Моля, 4.7/100 при 140км/ч с дизел по-голям от Приус? Ти действително се подиграваш с четящите тук. Интересно как слизаш под каталожните данни, които се правят при 90км/ч. А искаш да ни убедиш,че хибрида е над тях, а дизелът под тях?
Нека да попитаме тука хората с дизелидали правят 4.7/100км. при 140км/ч.! Те значи при 90-100км/ч. свалят разхода на 3.7/100км.
Защо ли производителите не го знаят това и пишат по-високи каталожни данни?! Само ти знаеш тия неща.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ама само ти се струва или е по-сложно ? Я намери и една снимка на обикновенна 5-степенна кутия в разрез да видим кое има повече детайли ? Нито генератора нито ел. мотора се хабят по някакъв начин ако не броим лагерите на осите им .slowtraveler написа: Хм... мисля, че ясно се изразих защо мисля, че дори и чисто теоретично (а и показано в практиката) електрониката е по-надеждна от чистата механика...
А това дали хибридната част е проста или не - при всички случаи всеки допълнителен агрегат усложнява механизма като цяло..
Поста ти ме накара да потърся повече инфо за скоростната кутия...
Доколкото виждам - прилича ми на вариатор с верига, отделен генератор и отделен ел-двигател, и междинна муфа, което ми се струва по-сложно от обикновенна вариаторна скоростна кутия..
Всеки един двигател помпа-дюза има много по-сложно устройство от тази кутия !
На мастера Sfinks теорията е за 500 компонента и 50 датчика до тука компонентите отиват на по-малко biggrin.gif !
Я сега да видим тука какво става :
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/vw ... 010-a.html
Volkswagen повтори успеха си от 2009-а и отново спечели титлата "Международен двигател на годината". Победителят и резултатите от различните категории на престижния конкурс бяха обявени вчера на Engine Expo в Щутгарт след допитване до 65 авторитетни журналисти от 32 държави.
За "Международен двигател на 2010" бе определен 1.4-литровият TSi с двойно принудително пълнене и мощност 90, 118 или 125 кВт в зависимост от модификацията. Журито присъжда наградата заради неговата "изключителна еластичност, мощност и икономичност". В комбинация с автоматичната трансмисия DSG с двоен съединител вредните му емисии възлизат на едва 144 г въглероден двуокис, а средният разход на гориво на версията със 118 кВт не надхвърля 6.2 л/100 км, което накланя везните в полза на волфсбургския 1.4 TSi за втора поредна година.
Audi печели в категорията мотори с обем от 2.0 до 3.0 литра. Петцилиндровият 2.5-литров TFSi е впечатлил журито с внушителната си мощност, отзивчивост, икономичност и звук. 250-киловатовият петак харчи средно по 9.2 л/100 км и позволява на TT RS да лепи стотака за 4.6 секунди.
Наградата в категорията от 3.0 до 4.0 литра предвидимо отива за BMW. Благодарение на фантастичния си мотор М3 печели приза за 11-и пореден път, а през 2001-ва стана и "Международен двигател на годината".
Mecedes-Benz и AMG доминират в категорията "Най-добър спортен двигател". Техният 6.2-литров V8 не среща конкуренция за втора година поред.
Ето и всички призове по категории:
Най-добър нов двигател на годината:
FIAT 1.4 MultiAir Turbo
Екологичен двигател на годината:
Toyota 1.8 Hybrid
Най-добър спортен двигател:
Mercedes-Benz 6.2 AMG
Работен обем до 1.0 литър:
Toyota 1-liter 3-cylinder
Работен обем от 1.0 до 1.4 литра:
VW 1.4 TSI
Работен обем от 1.0 до 1.4 литра:
BMW-PSA 1.6 Turbo
Работен обем от 1.8 до 2.0 литра:
BMW 2.0 diesel
Работен обем от 2.0 до 2.5 литра:
Audi 2.5 turbo 5-cylinder
Работен обем от 2.5 до 3.0 литра:
BMW 3.0 Di Twin Turbo
Работен обем от 3.0 до 3.5 литра:
BMW 4.0 V8
Работен обем над 4.0 литра:
Mercedes-Benz 6.2L AMG
Невероятна статия ! VW с феноменален успех , че са вкарали 2 форсирани бензина , но ги няма никакви при силните двигатели , при малките , при екологичните и пти техния сегмент TDI !
А за БМВ не е никакъв успех , че имат 4-ри двигателя ..................
Тия статии са писани от фенове като Sfinks дето и на лист да го имат написано пак ще си четат каквото си знаят !
BTW:
Като си говорим за разходи един път през живота си съм правил разход 3,6/100 и беше с едно Клио 1.5 DCI и карах извънградско със скорост 60-80км/ч през Витоша до Самоковското поле . Тази зима пътувах до Банско със Ситроен AX чист дизел и със 90-100км/ч харчеше около 5/100 нафта . Та как ги правите тези 4.7 със 140км/ч с по-големи коли идея си нямам .
Оня ден , като ходихме из БГ с "великия" Пасат със 100-150км/ч харчеше 6.2-6.8/100 . Имаме и едно служебно Берлинго с 1.6HDI без интеркулер , което при 130км/ч дава около 7/100 нафта .
А пък аз вчера с една 100 годишна Лагуна 1.6/16V с газов инжекцион с колкото може успях да мина 380км с 39 литра газ .
Та тия вашите дизели дето харчат 4-5/100 със 130км/ч нещоооо .....................
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Ако погледнем така обичания от вас sprintmotor.de двигатели над 50kW Приус се появява чак на 4-та страница:Bass_Man написа:BTW:
Като си говорим за разходи ....
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... power_s=50
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Не става само въпрос за двигатели над 50кв, а и големина на купето. не знаех,че Ситроен Ц3 1.4 бензин има реален среден разход 2.00/100км., нито ,че Мазда5 миниван бензин 1.8 харчи средно 2.79/100км., нито ,че БМВ 525 бензин средно харчи 2.65/100км. с двигател 141квт.
Тоест не ни заливай с безсмислици, а погледни колко бмв 525 са с такъв разход от всички, май това е единственото, след това погледни колко Мазда 5 са с разход 2.8/100км. и май това е единствената от десетки и стотици, и колко Ситроена Ц3 1.4 бензин харчат 2/100км. ???
Защото масово Приусите са със среден разход между 3.5 и 5/100км., а не единични сензационни бройки, които само ти си в състояние да ни покажеш и да заемеш още малко място в темата, за да я запълниш с безсмислици.
Тоест не ни заливай с безсмислици, а погледни колко бмв 525 са с такъв разход от всички, май това е единственото, след това погледни колко Мазда 5 са с разход 2.8/100км. и май това е единствената от десетки и стотици, и колко Ситроена Ц3 1.4 бензин харчат 2/100км. ???
Защото масово Приусите са със среден разход между 3.5 и 5/100км., а не единични сензационни бройки, които само ти си в състояние да ни покажеш и да заемеш още малко място в темата, за да я запълниш с безсмислици.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: tora и 3 госта