nerazreschim problem veche 10 meseca - RAV4 2003 D4D

cargobg
Мнения: 104
Регистриран на: 19 Юни 2010 18:33
Местоположение: София

Мнение от cargobg » 21 Юни 2010 12:57

:thumbsup:
Последно промяна от cargobg на 22 Юни 2010 01:55, променено общо 1 път.
Avensis 2.0L D4D combo 110hp.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 21 Юни 2010 14:37

Daria написа:Достатъчно ....................................
Спомням си много добре ! Но със сигурност тогава луфт нямаше ! И също така нищо му нямаше на потенциометъра ! И съм сигурен , че и сега нищо му няма ! А и няма как да има луфт в потенциометъра защото конструкцията не го позволява . Отделно ще се осветиш целия от грешки и тн и тн . И ако не ти бачка дебитомера пак ще има грешки . И с това постоянно вадене на неща и пробване можеш само проблеми да си навлечеш ! Както и си направил .

Нали уш го смени този потенциометър и всичко заспа ? И малко след това започна и да не пали ?!?! Айде сега ми кажи смени ли го или не и след това оправи ли се или не ? И какво още и къде сменява ? Трябва да ви се вадят думите с чингел от устата все едно ви таксуват тука на дума . Казваш А, и някой трябва да изреди цялата азбука след това .

Като пишеш на час по лъжичка можеш да си поправиш първото мнение и там да поместиш цялата нужна информация .


А относно карго-бг : баце колкото и да ми обясняват как се подгъва панталон ако аз не мога да шия и не знам от къде да си купя нещата файда никаква . Може да отидеш в някой медицински форум и да си направиш операция по форума или да си сложиш пломба ! Сигурен съм , че с повечко обяснения ще се справиш !
А пък и не знам защо си мислиш , че заслужавате по-различно отношение ? При положение , че дори не съм ви сипнал , като хората , а се опитвам да ви накарам малко да улесните тези към , които имате претенции дори без да ги познавате !!!
Струва ми се , че бъркате форумите с техникуми и гимназии ?!?!?!

Айде аз няма повече да "мрънкам" да видим кой "знаещ" ще реши проблема по форума :thumbsup: !

А и BTW не си идвал при мен , а при Алекс просто за известен период бях при него . Но понеже той си мислеше , че хора , като теб са ми приоритед се разделихме по живо по здраво . Та така да се каже съм темерут !

Аватар
Daria
Мнения: 85
Регистриран на: 16 Окт 2009 13:37
Местоположение: Sofia

Мнение от Daria » 21 Юни 2010 18:05

Благодаря на хората, който се опитват да ми помогнат.Нека не се караме заради некаква си кола.След като имам познати в ТМ и пак не става работата,просто ще сменя марката и готово.Относно потенцйометъра - не е сменян, просто го свалихме и видяхме луфта.За съжаление вече бях поръчал дебитомера, тъй като на последната диагностика само той променяше стойностите си(т.е., там на екрана светеше в зелено и цифрите бяха - 7.28- 7.30 и светваше през 20сек. едно червено прозорчес цифри 6.85 - 6.90), доколкото мо обясни човека това са стойнистите на дебитомера.Аз не разбирам и не знам какво значи това,

Аватар
TATI
Мнения: 3031
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 21 Юни 2010 18:55

Без да искам да наливам масло в огъня, но в случая колегата Басс е напълно прав и аз го подкрепям.
Колега Дариа, извинявай, ама 10 месеца да не можеш да си оправиш колата е меко казано несериозно (извини ме за израза). Ако това беше моята кола, за тия 10 месеца щях да я разкостя изоснови и да я оправя.
Казваш че имаш познати в ТМ, но явно не са ти толкова добри познати.
Нека ти споделя процедурата по подобни случай - казвам от опит.
Една тойота на приятел имапе някакъв проблем, който не се знаеше какъв е и приятеля ми отказваше да ходи в ТМ, щото били не знам си какви. В крайна сметка колата попадна при мен и я закарах в ТМ. Там обясних симптомите, хората се качиха, усетиха и започнаха да сменят части, тъй като диагностиката им не показа отклонения. Колата седя около седмица време в сервиза, сменяха каквото прецениха и след като откриха проблема се обадиха да кажат какво са сменяли и до какъв извод са стигнали. Казаха какво трябва да смени и питаха дали искаме те да ги поръчат частите и да ги сменят или ние да си оправяме, но вече знаехме какви части ни трябват. Цялата процедура струваше 35 лв за диагностиката. Частите не знам от какви коли са ги сменяли. После си върнаха всичко на място, приятеля ми си поръча частите и си ги смени и си взе колата поживо поздраво.
Колкото и трески за дялане да имат фирмените ни сервизи, все пак имат нужната апаратура и части.
Ненапразно Бассман ти е написал в постовете си, че думаш по лъжичка на час и всичко се върти около един дебитомер и толкова.
Лошото на нашия форум е, че някой идва, споделя за проблема си, някой му дава решение и до там. Никой после не се връща да каже - абе излезе това и онова, смених това и другото и сега всичко е наред. Най-много някой да напише - проблема е решен и толкова.
Моя съвет е ако се съмняваш в потенциометъра, което според мен не може да ти прави този проблем, взземи го смени и пробвай.
Не пишеш къде и кой ти е правил диагностиките и заключенията.
Дебитомера си е дебитомер и си е консуматив, особено ако не си сменял редовно въздушен филтър.
Напиши в крайна сметка какво изобщо е сменяно по колата, какъв номер грешка ти е давала диагностиката. Дюзите проверявани ли са, чистени ли са? Ей такива елементарни неща, за да могат колегите сблъсквали се с подобен проблем да ти дадат насоки.
Успех и дано се разреши проблема с колата ти.
Иначе да смениш марката е най-лесния вариант, но така можеш всяка година да си сменяш марките на автомобилите при всеки подобен проблем.
Извинявам се ако съм обидил някой, но в последно време има доста теми с оскъдна или почти никаква информация.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

cargobg
Мнения: 104
Регистриран на: 19 Юни 2010 18:33
Местоположение: София

Мнение от cargobg » 21 Юни 2010 19:27

:thumbsup:
Последно промяна от cargobg на 22 Юни 2010 01:55, променено общо 1 път.
Avensis 2.0L D4D combo 110hp.

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 21 Юни 2010 20:08

Гърците не са гюбрета,наште са такива/не знам какво значи гюбре,сигурно е нещо гадно/и е верно,че ни се учат на колите.Но е верно,че 10 месеца да ми се ебава колцата,пък аз да цъкам-такъв вариант няма.Просто колегата явно не може да обясни проблема по разбираем /технически/ начин.Четири пъти в Тойота и да не хванат проблема-не вярвам.При Басман да не светнат нещата-пак не вярвам.Пък ,че темата е да се бие тъпана,щото Тойота е кофти и през два дни ще сменяме марката-това виж го вярвам.

Аватар
Daria
Мнения: 85
Регистриран на: 16 Окт 2009 13:37
Местоположение: Sofia

Мнение от Daria » 21 Юни 2010 20:18

Здравейте колеги, пак ще опитам да опиша проблема, който стои така:
започна се преди време (горе-долу 11 месеца), колата стана малко тромава и като я настъпя рязко на 2000 оборота губеше за момент мощност (прекъсваше), усещането беше все едно не й стига гориво или въздух.На третия месец отидох в Тойота Бургас, защото бях на море и направих първата диагностика. Резултата беше "колата е супер" каза момчето. Ден след това свалих катализатора на колата, за да пробвам и ефекта беше нулев (все още е без катализатор), защото още си пробвам biggrin.gif .
Вторите 2 диагностики бяха в един месец в ТМ ауто София. Тогава откриха, че клапана на високото налягане на турбото е издухал мембраната - смених го с чисто нов и за две седмици колата се пооправи. После пак започна да прекъсва като я настъпиш. Изведнъж както си е 2000 оборота, като стигне около 2500-2600 прекъсва, а понякога все едно се отпушва и тръгва, а друг път става тотално тромава. В ТМ проверяваха турбото и беше ок.(преди 2 месеца).
Преди 2 седмици (сигурно наистина е странно или аз си въобразявам) както си карах, друснах в една дупка и ми се измести крака в по - десния край на педала и усетих, че върви по-добре. След това - в продължение на около 5 км. експериментирах като натисках по-вляво и по-вдясно и наистина, като че ли вървеше по-добре. След това я закарах при познат, който свали потенциометъра и го отвори. Разгледа го и видя лек луфт на това дето стърчи и педала го бута, незнам как се казва. Два дена преди това обаче, почна трудно да пали. Та продължавам wacko.gif - Докато не се стигна до това, че като я изкарах преди 4 дена придърпването се превърна в 2-3 по- къси придърпвания и повече от 2000-2200 оборота не иска да вдигне. На място се форсира малко мудно, но се форсира. Та вчера откачих дебитомера и само я запалих без да я карам и запали по - добре, отколкото с него. Филтри сменям - въздушен - всеки месец откакто е проблема; горивен на 2 месеца(този месец 2 пъти за експерименти). Надявам се това да е по-добро описание на проблема. :help:

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 21 Юни 2010 21:24

Присъединявам се към TATI!
В ТМ Ауто наистина си разбират от работата и може и да е по-скъпо, но като си помисля за крайната сметка съм сигурен, че излиза по-евтино, отколкото да тръгнеш по пишман-майстори.
Имал съм 2 пъти проблем с моята Корола и нямам никаква забележка за диагностиката и ремонта.
И не е само това, след седмица ми се обажда техен служител и се интересува имам ли проблеми след ремонта и доволен ли съм от обслужването. smile.gif В Опелските сервизи това не ми се е случвало. Иначе и там са ми извършвали качествени ремонти.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
TATI
Мнения: 3031
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 21 Юни 2010 21:25

Дюзи мерени ли са?
Компресия мерена ли е?
Ремъка проверяван ли е да не е прескочил зъб?
Колата служебна ли е?
На колко км е?
Проверено ли е да не засмуква въздух по горивната система?
Когато започне да "прекъсва", пуши ли отзад и ако да какъв е цвета на пушека?
При всичко, което описваш е невъзможно да не отчете някаква грешка. Ще погледна дали може да си направиш диагностика в домашни условия и ще ти напиша.

ЕДИТ: Още нещо, което можеш да провериш, но за целта ти трябва втори човек. Сваляте жабката, палиш колата, тръгваш и като започне да ти тресе или прекъсва, другия да размърда кабелите с буксите, които влизат в компютъра. А най-добре е да го свалиш, да разкачиш буксите, да напръскаш контактите с контактен спрей, да изчакашш хубаво да изсъхне и да го закачиш. Ако колата евентуално е била наводнявана или е мокрен самия компютър, може буксите да са се окислили и да не контактуват като хората.
Последно промяна от TATI на 21 Юни 2010 22:18, променено общо 1 път.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
TATI
Мнения: 3031
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 21 Юни 2010 21:48

Ето ти една таблица със симптоми и възможните причини за появата им.
Намери твоите симптоми и ще знаеш ориентировъчно къде или кое може да е проблема.
http://rapidshare.com/files/401417833/m ... 1.pdf.html
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 22 Юни 2010 00:52

cargobg написа:[според мен Bass_Man гледа много темерудски на нещата, мирогледа му е много изкривен по отношение на това че, гледа единствено от неговата си гледна точка и не може да прецени че не всички сме на един акъл.
Колега,

защо не прочетеш малко мнения на даден човек преди да го коментираш по този начин?

Един въпрос - след като не можеш да помогнеш на човека със съвет - защо коментираш Басс-ман в тази тема?

cargobg
Мнения: 104
Регистриран на: 19 Юни 2010 18:33
Местоположение: София

Мнение от cargobg » 22 Юни 2010 01:13

:thumbsup:
Последно промяна от cargobg на 22 Юни 2010 01:55, променено общо 1 път.
Avensis 2.0L D4D combo 110hp.

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 22 Юни 2010 01:30

Ако не беше ти, въобще нямаше да има подобен род коментари.

Дали въпросът е зададен правилно - това е въпрос на лично възприемане, но е факт, че Басс-ман продържава да се опитва да помогне на човека.

Понякога е остър в мненията си, но това не е повод да го наричаш темерут.

И не, не съм му адвокат, но мнения като твоето не се толерират във форума.

И тъй като за момента не се сещам как да помогна на човека, мълча си - но поне не сипя определения към друг човек.

Въпрос на възпитание - както искаш го наречи.

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 22 Юни 2010 07:52

Fido Dido написа:Ако не беше ти, въобще нямаше да има подобен род коментари.

Дали въпросът е зададен правилно - това е въпрос на лично възприемане, но е факт, че Басс-ман продържава да се опитва да помогне на човека.

Понякога е остър в мненията си, но това не е повод да го наричаш темерут.

И не, не съм му адвокат, но мнения като твоето не се толерират във форума.

И тъй като за момента не се сещам как да помогна на човека, мълча си - но поне не сипя определения към друг човек.

Въпрос на възпитание - както искаш го наречи.
Най-после твърда ръка във форума.
Крайно време беше. worthy.gif /извинения за спама, ама не можах да се въздържа/
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 22 Юни 2010 10:15

Daria написа:Благодаря на хората, който се опитват да ми помогнат.Нека не се караме заради некаква си кола............
Аз въобще не се карам с никой просто се опитвам да ви накарам да вложите малко усилие преди да търсите помощ .

Така както ги описваш нещата с потенциометъра няма вариант да не изпише грешка . Защото потенциометъра дефакто не е един а са два . И ако единия прекъсне се получава разлика между стойностите и моментално реве . А пък ако са пекъснали и двата въобще няма да върви и пак ще има грешка !

От проблемите , а и до колкото си спомням , че колата ти работеше супер чисто за дизел или ти се губи горивото ( помпи , дюзи , дебитомер ) или въздуха ( маркучи и клапани ) . Особенно ако имаш скъсан маркуч след дебитомера .

Въобще не мисля , че е толкова сложно да се хване този проблем ! Но за съжаление в момента не мога да ти помогна физически . Ако пък толкова няма кой да я свърши тази работа може да измислим някакви съботно неделни офанзиви и да я сбориме .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта