
nerazreschim problem veche 10 meseca - RAV4 2003 D4D
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Спомням си много добре ! Но със сигурност тогава луфт нямаше ! И също така нищо му нямаше на потенциометъра ! И съм сигурен , че и сега нищо му няма ! А и няма как да има луфт в потенциометъра защото конструкцията не го позволява . Отделно ще се осветиш целия от грешки и тн и тн . И ако не ти бачка дебитомера пак ще има грешки . И с това постоянно вадене на неща и пробване можеш само проблеми да си навлечеш ! Както и си направил .Daria написа:Достатъчно ....................................
Нали уш го смени този потенциометър и всичко заспа ? И малко след това започна и да не пали ?!?! Айде сега ми кажи смени ли го или не и след това оправи ли се или не ? И какво още и къде сменява ? Трябва да ви се вадят думите с чингел от устата все едно ви таксуват тука на дума . Казваш А, и някой трябва да изреди цялата азбука след това .
Като пишеш на час по лъжичка можеш да си поправиш първото мнение и там да поместиш цялата нужна информация .
А относно карго-бг : баце колкото и да ми обясняват как се подгъва панталон ако аз не мога да шия и не знам от къде да си купя нещата файда никаква . Може да отидеш в някой медицински форум и да си направиш операция по форума или да си сложиш пломба ! Сигурен съм , че с повечко обяснения ще се справиш !
А пък и не знам защо си мислиш , че заслужавате по-различно отношение ? При положение , че дори не съм ви сипнал , като хората , а се опитвам да ви накарам малко да улесните тези към , които имате претенции дори без да ги познавате !!!
Струва ми се , че бъркате форумите с техникуми и гимназии ?!?!?!
Айде аз няма повече да "мрънкам" да видим кой "знаещ" ще реши проблема по форума

А и BTW не си идвал при мен , а при Алекс просто за известен период бях при него . Но понеже той си мислеше , че хора , като теб са ми приоритед се разделихме по живо по здраво . Та така да се каже съм темерут !
Благодаря на хората, който се опитват да ми помогнат.Нека не се караме заради некаква си кола.След като имам познати в ТМ и пак не става работата,просто ще сменя марката и готово.Относно потенцйометъра - не е сменян, просто го свалихме и видяхме луфта.За съжаление вече бях поръчал дебитомера, тъй като на последната диагностика само той променяше стойностите си(т.е., там на екрана светеше в зелено и цифрите бяха - 7.28- 7.30 и светваше през 20сек. едно червено прозорчес цифри 6.85 - 6.90), доколкото мо обясни човека това са стойнистите на дебитомера.Аз не разбирам и не знам какво значи това,
- TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Без да искам да наливам масло в огъня, но в случая колегата Басс е напълно прав и аз го подкрепям.
Колега Дариа, извинявай, ама 10 месеца да не можеш да си оправиш колата е меко казано несериозно (извини ме за израза). Ако това беше моята кола, за тия 10 месеца щях да я разкостя изоснови и да я оправя.
Казваш че имаш познати в ТМ, но явно не са ти толкова добри познати.
Нека ти споделя процедурата по подобни случай - казвам от опит.
Една тойота на приятел имапе някакъв проблем, който не се знаеше какъв е и приятеля ми отказваше да ходи в ТМ, щото били не знам си какви. В крайна сметка колата попадна при мен и я закарах в ТМ. Там обясних симптомите, хората се качиха, усетиха и започнаха да сменят части, тъй като диагностиката им не показа отклонения. Колата седя около седмица време в сервиза, сменяха каквото прецениха и след като откриха проблема се обадиха да кажат какво са сменяли и до какъв извод са стигнали. Казаха какво трябва да смени и питаха дали искаме те да ги поръчат частите и да ги сменят или ние да си оправяме, но вече знаехме какви части ни трябват. Цялата процедура струваше 35 лв за диагностиката. Частите не знам от какви коли са ги сменяли. После си върнаха всичко на място, приятеля ми си поръча частите и си ги смени и си взе колата поживо поздраво.
Колкото и трески за дялане да имат фирмените ни сервизи, все пак имат нужната апаратура и части.
Ненапразно Бассман ти е написал в постовете си, че думаш по лъжичка на час и всичко се върти около един дебитомер и толкова.
Лошото на нашия форум е, че някой идва, споделя за проблема си, някой му дава решение и до там. Никой после не се връща да каже - абе излезе това и онова, смених това и другото и сега всичко е наред. Най-много някой да напише - проблема е решен и толкова.
Моя съвет е ако се съмняваш в потенциометъра, което според мен не може да ти прави този проблем, взземи го смени и пробвай.
Не пишеш къде и кой ти е правил диагностиките и заключенията.
Дебитомера си е дебитомер и си е консуматив, особено ако не си сменял редовно въздушен филтър.
Напиши в крайна сметка какво изобщо е сменяно по колата, какъв номер грешка ти е давала диагностиката. Дюзите проверявани ли са, чистени ли са? Ей такива елементарни неща, за да могат колегите сблъсквали се с подобен проблем да ти дадат насоки.
Успех и дано се разреши проблема с колата ти.
Иначе да смениш марката е най-лесния вариант, но така можеш всяка година да си сменяш марките на автомобилите при всеки подобен проблем.
Извинявам се ако съм обидил някой, но в последно време има доста теми с оскъдна или почти никаква информация.
Колега Дариа, извинявай, ама 10 месеца да не можеш да си оправиш колата е меко казано несериозно (извини ме за израза). Ако това беше моята кола, за тия 10 месеца щях да я разкостя изоснови и да я оправя.
Казваш че имаш познати в ТМ, но явно не са ти толкова добри познати.
Нека ти споделя процедурата по подобни случай - казвам от опит.
Една тойота на приятел имапе някакъв проблем, който не се знаеше какъв е и приятеля ми отказваше да ходи в ТМ, щото били не знам си какви. В крайна сметка колата попадна при мен и я закарах в ТМ. Там обясних симптомите, хората се качиха, усетиха и започнаха да сменят части, тъй като диагностиката им не показа отклонения. Колата седя около седмица време в сервиза, сменяха каквото прецениха и след като откриха проблема се обадиха да кажат какво са сменяли и до какъв извод са стигнали. Казаха какво трябва да смени и питаха дали искаме те да ги поръчат частите и да ги сменят или ние да си оправяме, но вече знаехме какви части ни трябват. Цялата процедура струваше 35 лв за диагностиката. Частите не знам от какви коли са ги сменяли. После си върнаха всичко на място, приятеля ми си поръча частите и си ги смени и си взе колата поживо поздраво.
Колкото и трески за дялане да имат фирмените ни сервизи, все пак имат нужната апаратура и части.
Ненапразно Бассман ти е написал в постовете си, че думаш по лъжичка на час и всичко се върти около един дебитомер и толкова.
Лошото на нашия форум е, че някой идва, споделя за проблема си, някой му дава решение и до там. Никой после не се връща да каже - абе излезе това и онова, смених това и другото и сега всичко е наред. Най-много някой да напише - проблема е решен и толкова.
Моя съвет е ако се съмняваш в потенциометъра, което според мен не може да ти прави този проблем, взземи го смени и пробвай.
Не пишеш къде и кой ти е правил диагностиките и заключенията.
Дебитомера си е дебитомер и си е консуматив, особено ако не си сменял редовно въздушен филтър.
Напиши в крайна сметка какво изобщо е сменяно по колата, какъв номер грешка ти е давала диагностиката. Дюзите проверявани ли са, чистени ли са? Ей такива елементарни неща, за да могат колегите сблъсквали се с подобен проблем да ти дадат насоки.
Успех и дано се разреши проблема с колата ти.
Иначе да смениш марката е най-лесния вариант, но така можеш всяка година да си сменяш марките на автомобилите при всеки подобен проблем.
Извинявам се ако съм обидил някой, но в последно време има доста теми с оскъдна или почти никаква информация.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Гърците не са гюбрета,наште са такива/не знам какво значи гюбре,сигурно е нещо гадно/и е верно,че ни се учат на колите.Но е верно,че 10 месеца да ми се ебава колцата,пък аз да цъкам-такъв вариант няма.Просто колегата явно не може да обясни проблема по разбираем /технически/ начин.Четири пъти в Тойота и да не хванат проблема-не вярвам.При Басман да не светнат нещата-пак не вярвам.Пък ,че темата е да се бие тъпана,щото Тойота е кофти и през два дни ще сменяме марката-това виж го вярвам.
Здравейте колеги, пак ще опитам да опиша проблема, който стои така:
започна се преди време (горе-долу 11 месеца), колата стана малко тромава и като я настъпя рязко на 2000 оборота губеше за момент мощност (прекъсваше), усещането беше все едно не й стига гориво или въздух.На третия месец отидох в Тойота Бургас, защото бях на море и направих първата диагностика. Резултата беше "колата е супер" каза момчето. Ден след това свалих катализатора на колата, за да пробвам и ефекта беше нулев (все още е без катализатор), защото още си пробвам biggrin.gif .
Вторите 2 диагностики бяха в един месец в ТМ ауто София. Тогава откриха, че клапана на високото налягане на турбото е издухал мембраната - смених го с чисто нов и за две седмици колата се пооправи. После пак започна да прекъсва като я настъпиш. Изведнъж както си е 2000 оборота, като стигне около 2500-2600 прекъсва, а понякога все едно се отпушва и тръгва, а друг път става тотално тромава. В ТМ проверяваха турбото и беше ок.(преди 2 месеца).
Преди 2 седмици (сигурно наистина е странно или аз си въобразявам) както си карах, друснах в една дупка и ми се измести крака в по - десния край на педала и усетих, че върви по-добре. След това - в продължение на около 5 км. експериментирах като натисках по-вляво и по-вдясно и наистина, като че ли вървеше по-добре. След това я закарах при познат, който свали потенциометъра и го отвори. Разгледа го и видя лек луфт на това дето стърчи и педала го бута, незнам как се казва. Два дена преди това обаче, почна трудно да пали. Та продължавам
- Докато не се стигна до това, че като я изкарах преди 4 дена придърпването се превърна в 2-3 по- къси придърпвания и повече от 2000-2200 оборота не иска да вдигне. На място се форсира малко мудно, но се форсира. Та вчера откачих дебитомера и само я запалих без да я карам и запали по - добре, отколкото с него. Филтри сменям - въздушен - всеки месец откакто е проблема; горивен на 2 месеца(този месец 2 пъти за експерименти). Надявам се това да е по-добро описание на проблема. 
започна се преди време (горе-долу 11 месеца), колата стана малко тромава и като я настъпя рязко на 2000 оборота губеше за момент мощност (прекъсваше), усещането беше все едно не й стига гориво или въздух.На третия месец отидох в Тойота Бургас, защото бях на море и направих първата диагностика. Резултата беше "колата е супер" каза момчето. Ден след това свалих катализатора на колата, за да пробвам и ефекта беше нулев (все още е без катализатор), защото още си пробвам biggrin.gif .
Вторите 2 диагностики бяха в един месец в ТМ ауто София. Тогава откриха, че клапана на високото налягане на турбото е издухал мембраната - смених го с чисто нов и за две седмици колата се пооправи. После пак започна да прекъсва като я настъпиш. Изведнъж както си е 2000 оборота, като стигне около 2500-2600 прекъсва, а понякога все едно се отпушва и тръгва, а друг път става тотално тромава. В ТМ проверяваха турбото и беше ок.(преди 2 месеца).
Преди 2 седмици (сигурно наистина е странно или аз си въобразявам) както си карах, друснах в една дупка и ми се измести крака в по - десния край на педала и усетих, че върви по-добре. След това - в продължение на около 5 км. експериментирах като натисках по-вляво и по-вдясно и наистина, като че ли вървеше по-добре. След това я закарах при познат, който свали потенциометъра и го отвори. Разгледа го и видя лек луфт на това дето стърчи и педала го бута, незнам как се казва. Два дена преди това обаче, почна трудно да пали. Та продължавам


- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Присъединявам се към TATI!
В ТМ Ауто наистина си разбират от работата и може и да е по-скъпо, но като си помисля за крайната сметка съм сигурен, че излиза по-евтино, отколкото да тръгнеш по пишман-майстори.
Имал съм 2 пъти проблем с моята Корола и нямам никаква забележка за диагностиката и ремонта.
И не е само това, след седмица ми се обажда техен служител и се интересува имам ли проблеми след ремонта и доволен ли съм от обслужването.
В Опелските сервизи това не ми се е случвало. Иначе и там са ми извършвали качествени ремонти.
В ТМ Ауто наистина си разбират от работата и може и да е по-скъпо, но като си помисля за крайната сметка съм сигурен, че излиза по-евтино, отколкото да тръгнеш по пишман-майстори.
Имал съм 2 пъти проблем с моята Корола и нямам никаква забележка за диагностиката и ремонта.
И не е само това, след седмица ми се обажда техен служител и се интересува имам ли проблеми след ремонта и доволен ли съм от обслужването.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Дюзи мерени ли са?
Компресия мерена ли е?
Ремъка проверяван ли е да не е прескочил зъб?
Колата служебна ли е?
На колко км е?
Проверено ли е да не засмуква въздух по горивната система?
Когато започне да "прекъсва", пуши ли отзад и ако да какъв е цвета на пушека?
При всичко, което описваш е невъзможно да не отчете някаква грешка. Ще погледна дали може да си направиш диагностика в домашни условия и ще ти напиша.
ЕДИТ: Още нещо, което можеш да провериш, но за целта ти трябва втори човек. Сваляте жабката, палиш колата, тръгваш и като започне да ти тресе или прекъсва, другия да размърда кабелите с буксите, които влизат в компютъра. А най-добре е да го свалиш, да разкачиш буксите, да напръскаш контактите с контактен спрей, да изчакашш хубаво да изсъхне и да го закачиш. Ако колата евентуално е била наводнявана или е мокрен самия компютър, може буксите да са се окислили и да не контактуват като хората.
Компресия мерена ли е?
Ремъка проверяван ли е да не е прескочил зъб?
Колата служебна ли е?
На колко км е?
Проверено ли е да не засмуква въздух по горивната система?
Когато започне да "прекъсва", пуши ли отзад и ако да какъв е цвета на пушека?
При всичко, което описваш е невъзможно да не отчете някаква грешка. Ще погледна дали може да си направиш диагностика в домашни условия и ще ти напиша.
ЕДИТ: Още нещо, което можеш да провериш, но за целта ти трябва втори човек. Сваляте жабката, палиш колата, тръгваш и като започне да ти тресе или прекъсва, другия да размърда кабелите с буксите, които влизат в компютъра. А най-добре е да го свалиш, да разкачиш буксите, да напръскаш контактите с контактен спрей, да изчакашш хубаво да изсъхне и да го закачиш. Ако колата евентуално е била наводнявана или е мокрен самия компютър, може буксите да са се окислили и да не контактуват като хората.
Последно промяна от TATI на 21 Юни 2010 22:18, променено общо 1 път.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Ето ти една таблица със симптоми и възможните причини за появата им.
Намери твоите симптоми и ще знаеш ориентировъчно къде или кое може да е проблема.
http://rapidshare.com/files/401417833/m ... 1.pdf.html
Намери твоите симптоми и ще знаеш ориентировъчно къде или кое може да е проблема.
http://rapidshare.com/files/401417833/m ... 1.pdf.html
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Колега,cargobg написа:[според мен Bass_Man гледа много темерудски на нещата, мирогледа му е много изкривен по отношение на това че, гледа единствено от неговата си гледна точка и не може да прецени че не всички сме на един акъл.
защо не прочетеш малко мнения на даден човек преди да го коментираш по този начин?
Един въпрос - след като не можеш да помогнеш на човека със съвет - защо коментираш Басс-ман в тази тема?
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Ако не беше ти, въобще нямаше да има подобен род коментари.
Дали въпросът е зададен правилно - това е въпрос на лично възприемане, но е факт, че Басс-ман продържава да се опитва да помогне на човека.
Понякога е остър в мненията си, но това не е повод да го наричаш темерут.
И не, не съм му адвокат, но мнения като твоето не се толерират във форума.
И тъй като за момента не се сещам как да помогна на човека, мълча си - но поне не сипя определения към друг човек.
Въпрос на възпитание - както искаш го наречи.
Дали въпросът е зададен правилно - това е въпрос на лично възприемане, но е факт, че Басс-ман продържава да се опитва да помогне на човека.
Понякога е остър в мненията си, но това не е повод да го наричаш темерут.
И не, не съм му адвокат, но мнения като твоето не се толерират във форума.
И тъй като за момента не се сещам как да помогна на човека, мълча си - но поне не сипя определения към друг човек.
Въпрос на възпитание - както искаш го наречи.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Най-после твърда ръка във форума.Fido Dido написа:Ако не беше ти, въобще нямаше да има подобен род коментари.
Дали въпросът е зададен правилно - това е въпрос на лично възприемане, но е факт, че Басс-ман продържава да се опитва да помогне на човека.
Понякога е остър в мненията си, но това не е повод да го наричаш темерут.
И не, не съм му адвокат, но мнения като твоето не се толерират във форума.
И тъй като за момента не се сещам как да помогна на човека, мълча си - но поне не сипя определения към друг човек.
Въпрос на възпитание - както искаш го наречи.
Крайно време беше.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Аз въобще не се карам с никой просто се опитвам да ви накарам да вложите малко усилие преди да търсите помощ .Daria написа:Благодаря на хората, който се опитват да ми помогнат.Нека не се караме заради некаква си кола............
Така както ги описваш нещата с потенциометъра няма вариант да не изпише грешка . Защото потенциометъра дефакто не е един а са два . И ако единия прекъсне се получава разлика между стойностите и моментално реве . А пък ако са пекъснали и двата въобще няма да върви и пак ще има грешка !
От проблемите , а и до колкото си спомням , че колата ти работеше супер чисто за дизел или ти се губи горивото ( помпи , дюзи , дебитомер ) или въздуха ( маркучи и клапани ) . Особенно ако имаш скъсан маркуч след дебитомера .
Въобще не мисля , че е толкова сложно да се хване този проблем ! Но за съжаление в момента не мога да ти помогна физически . Ако пък толкова няма кой да я свърши тази работа може да измислим някакви съботно неделни офанзиви и да я сбориме .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта