Problem s vatreshno kare na celica ST202 - vadi se!!!

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6187
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 338 пъти
Получена  благодарност: 369 пъти

Мнение от slowtraveler » 11 Юни 2010 13:00

Ами трябва да гледаш всичко - от преглед геометрията на автомобила и окачването, мястото на захващане, дали тампоните на двигателя и окачването са ОК и т.н....
И разбира се - дали полуоската е точния размер.
Имал съм чукане на полуоска в ск.кутия заради ударена гума (на същата шкодичка). Само еластичността на тампоните и усукването на окачването от кривата джанта стигаха за да се блъска полуоската в ограничителя.

А излизането на полуоската при мен стана, след като малоумните майстори скъсали болта, който държи задния тампон на носача, и за да не разпробиват болта и да го изкарат от мястото му, за разпробили една дупка до него - променили са геометрията на окачването с около 2см...
Добре, че като вдигнахме колата и забелязах тази идиотщина (най-малкото окачването бе захванато не за усилената площадка, а в тънката ламарина на пода в краката на пасажера)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
stepa
Мнения: 113
Регистриран на: 10 Мар 2006 21:23
Местоположение: България

Мнение от stepa » 11 Юни 2010 13:04

Човееееееееееееееееееек къкъв Филм маллллллллллеееееее.

Не е за вярване това.

Аватар
Дон Хуан
Мнения: 161
Регистриран на: 23 Апр 2008 10:59
Местоположение: Кипър
Обратна връзка:

!!!!!

Мнение от Дон Хуан » 11 Юни 2010 13:28

stepa написа:Човееееееееееееееееееек къкъв Филм маллллллллллеееееее.

Не е за вярване това.
Filma e palen - moga da zakrepia vremenno nehtata kolkoto da prodam kolata no tova shte e palna ludost imaiki vpredvid che si ia pravia kato za men,haresvam ia i sam dal tolkova mnogo pari za tuning che mi idva da samoizchezna niakade!!! wacko.gif
tolkova mnogo griji za tazi kola i kak mi se otblagodariava biggrin.gif
Изображение

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 111 пъти

Мнение от max-2 » 11 Юни 2010 14:12

Колега, не е лошо да измерите разстоянието в милиметри от скоростната кутия до главината на селика, която няма проблем и да го сравните с твоята. Предполагам, че по някяква причина твоето разстояние ще е по-голямо с 6-10мм.. Вътрешното каре е плаващо, но поема до едно време, след като излезе малко повече силата за задвижване на полуоската изхвърля вътрешната част на карето с трите чашки от външната(която влиза в скоростите). Може да проверите и аксиалния луфт(самата полуоска трябва да мърда м/у двете карета няколко милиметра) и да е еднакво и за двете полуоски. За тази и за горната проверка колата трябва да е на канал и да си е стъпила на гумите. Ако проблемната полуоска мърда много, а другата изобщо значи двигателя е изместен на една страна.
Carina E 4AFE LB 1992

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 11 Юни 2010 14:53

Виж сега пич ,извади и другата полуос и измери разстоянието от канала за зегерката(скобичката) до там където лежи семеринга.Според мен зегерката не стига до канала в който трябва да се закопчае.

Аватар
Дон Хуан
Мнения: 161
Регистриран на: 23 Апр 2008 10:59
Местоположение: Кипър
Обратна връзка:

Мнение от Дон Хуан » 11 Юни 2010 15:01

мехаННика написа:Виж сега пич ,извади и другата полуос и измери разстоянието от канала за зегерката(скобичката) до там където лежи семеринга.Според мен зегерката не стига до канала в който трябва да се закопчае.
Mersi za saveta, no diasnata mi poluoska e po dalga po defolt ot liavata poluoska inache da biah gi sravnil otdavna!
ili ti imash vpredvid da izmeria samite vatreshni kareta na liavata i diasna poluoska?

cheers

p.s.
znachi liavata i diasnata poluoska sa razlichni po daljina i zahvashtane kam skorostite taka che niama kak da sravnia liavata s diasnata unsure.gif
Последно промяна от Дон Хуан на 11 Юни 2010 15:18, променено общо 1 път.
Изображение

Аватар
Дон Хуан
Мнения: 161
Регистриран на: 23 Апр 2008 10:59
Местоположение: Кипър
Обратна връзка:

Мнение от Дон Хуан » 11 Юни 2010 15:13

stepa написа:
slowtraveler написа:Имал съм проблем с Шкодичка, която имаше подобни проблеми заради изместване на макферсона на съвсем малко разстояние....
Така-че трябва да се огледа и целия възел - двигател/окачване...
:thumbsup: напълно вярно целив възел от-до само так ще се разбере.
Proverihme niakolko pati - vsichko izglejda v normite sad.gif wink.gif
zasega ne sam proveril dali samata poluoska ne e po-kasa no i niama kak da razbera za momenta - ot nikade info dori ot toyota....pisha po mejdunarodnite forumi eventulano niakoi da si premeri negovata i da mi pishe no shansa e malak sad.gif sas sashtata kaliaska!
Изображение

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 11 Юни 2010 19:57

Вътрешното каре трябва да има ход около 40 мм.
По принцип при хоризонтален носач стои във вътрешна позиция, а в крайно долно и в крайно горно положение се премества навън.

Просто пробвай да вкараш карето до отваряне на зегерката, откачи шенкела от амортисьора, откачи биалетата и вкарай външното каре в шенкела.

После стегни гайката на карето и размърдай носача нагоре - надолу.

Трябва хода на вътрешното каре да обира разликите в дължините при движението на носача.

Същото пробвай и при пълен ляв и десен волан.

Другото, което ми идва на ум - сигурен ли си, че при вкарването на вътрешното каре зегерката е в съответното напрежение - тоест - дали след като попадне в канала се отваря? Възможно е да е износена, пресвита и да не "щраква".

И най-лошото - канала за зегерката да е с износен ръб.

Аватар
Дон Хуан
Мнения: 161
Регистриран на: 23 Апр 2008 10:59
Местоположение: Кипър
Обратна връзка:

Мнение от Дон Хуан » 11 Юни 2010 20:14

Fido Dido написа:Вътрешното каре трябва да има ход около 40 мм.
По принцип при хоризонтален носач стои във вътрешна позиция, а в крайно долно и в крайно горно положение се премества навън.

Просто пробвай да вкараш карето до отваряне на зегерката, откачи шенкела от амортисьора, откачи биалетата и вкарай външното каре в шенкела.

После стегни гайката на карето и размърдай носача нагоре - надолу.

Трябва хода на вътрешното каре да обира разликите в дължините при движението на носача.

Същото пробвай и при пълен ляв и десен волан.

Другото, което ми идва на ум - сигурен ли си, че при вкарването на вътрешното каре зегерката е в съответното напрежение - тоест - дали след като попадне в канала се отваря? Възможно е да е износена, пресвита и да не "щраква".

И най-лошото - канала за зегерката да е с износен ръб.
Blagodaria - shte napravia vsichko tova utre sutrinta!
napravi mi vpechatlenie che kato slojihme zegerkata mnogo lesno vleze v poluoskata ta shte vidim moje iot tam da e problema!
Blagodaria ti! :thumbsup:

za kanala si prav za zegerkata - to tova kare za 2 godni izliza 100 pati basi i maistorite se me motat moje i tova da e....togava shte triabva da otvariame diferentsiala ili i az ne znam kakvo sad.gif
Изображение

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 11 Юни 2010 22:33

Друга причина за която се сещам сега е да е сменена кутията с друга преди да купиш колата и сега като си купил каретата идентифицирани по N на шаси те имат някаква разлика.

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 11 Юни 2010 22:36

измерете диагоналите на колата почтисъм сигурен че има доста голяма разлика ако е челосана от нея страна мерете от носачите
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Аватар
Дон Хуан
Мнения: 161
Регистриран на: 23 Апр 2008 10:59
Местоположение: Кипър
Обратна връзка:

resheno!

Мнение от Дон Хуан » 11 Юни 2010 22:49

мехаННика написа:Друга причина за която се сещам сега е да е сменена кутията с друга преди да купиш колата и сега като си купил каретата идентифицирани по N на шаси те имат някаква разлика.
Blagodaria ti kolega
Dramta prikliuchi!
taka s dve dumi da poiasnia greshkata koiato po rpintsip nikoga ne pravia no ne e kasno da se napravi a tia e da ne kupuvam vtora raka chasti za kolata si!
Okaza se che poluoskata e po kasa!!! predi vreme kato mi se s4upi vatreshnoto kare i bash maistora v mestnia serviz me ubedi che nemoga da nameria takova lesno i toi mi nameri tsiala poluska s karetata koiato montirahme-vtora upotreba namerena ot nego!!!da ama ne - po kasa se okaza i mi prichini tolkova nervi i sredstva che prosto ne mi se govori!
Edin pat si kupih vtora upotreba chast i iziadoh darvoto!
Kakto i da e namerihme ot kakvo idva problema i sega shte triabva da obikaliam za po dalga -tochno za mene poluoska bez karetata!
Blagodaria na vsichki koito se opitaha da pomognat i se vkliuchiha v temata!

cheers
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: nikolay.b.ivanov и 10 госта