Problem s vatreshno kare na celica ST202 - vadi se!!!
- slowtraveler
- Мнения: 6187
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
Ами трябва да гледаш всичко - от преглед геометрията на автомобила и окачването, мястото на захващане, дали тампоните на двигателя и окачването са ОК и т.н....
И разбира се - дали полуоската е точния размер.
Имал съм чукане на полуоска в ск.кутия заради ударена гума (на същата шкодичка). Само еластичността на тампоните и усукването на окачването от кривата джанта стигаха за да се блъска полуоската в ограничителя.
А излизането на полуоската при мен стана, след като малоумните майстори скъсали болта, който държи задния тампон на носача, и за да не разпробиват болта и да го изкарат от мястото му, за разпробили една дупка до него - променили са геометрията на окачването с около 2см...
Добре, че като вдигнахме колата и забелязах тази идиотщина (най-малкото окачването бе захванато не за усилената площадка, а в тънката ламарина на пода в краката на пасажера)...
И разбира се - дали полуоската е точния размер.
Имал съм чукане на полуоска в ск.кутия заради ударена гума (на същата шкодичка). Само еластичността на тампоните и усукването на окачването от кривата джанта стигаха за да се блъска полуоската в ограничителя.
А излизането на полуоската при мен стана, след като малоумните майстори скъсали болта, който държи задния тампон на носача, и за да не разпробиват болта и да го изкарат от мястото му, за разпробили една дупка до него - променили са геометрията на окачването с около 2см...
Добре, че като вдигнахме колата и забелязах тази идиотщина (най-малкото окачването бе захванато не за усилената площадка, а в тънката ламарина на пода в краката на пасажера)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
!!!!!
Filma e palen - moga da zakrepia vremenno nehtata kolkoto da prodam kolata no tova shte e palna ludost imaiki vpredvid che si ia pravia kato za men,haresvam ia i sam dal tolkova mnogo pari za tuning che mi idva da samoizchezna niakade!!!stepa написа:Човееееееееееееееееееек къкъв Филм маллллллллллеееееее.
Не е за вярване това.

tolkova mnogo griji za tazi kola i kak mi se otblagodariava biggrin.gif

- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Колега, не е лошо да измерите разстоянието в милиметри от скоростната кутия до главината на селика, която няма проблем и да го сравните с твоята. Предполагам, че по някяква причина твоето разстояние ще е по-голямо с 6-10мм.. Вътрешното каре е плаващо, но поема до едно време, след като излезе малко повече силата за задвижване на полуоската изхвърля вътрешната част на карето с трите чашки от външната(която влиза в скоростите). Може да проверите и аксиалния луфт(самата полуоска трябва да мърда м/у двете карета няколко милиметра) и да е еднакво и за двете полуоски. За тази и за горната проверка колата трябва да е на канал и да си е стъпила на гумите. Ако проблемната полуоска мърда много, а другата изобщо значи двигателя е изместен на една страна.
Carina E 4AFE LB 1992
Mersi za saveta, no diasnata mi poluoska e po dalga po defolt ot liavata poluoska inache da biah gi sravnil otdavna!мехаННика написа:Виж сега пич ,извади и другата полуос и измери разстоянието от канала за зегерката(скобичката) до там където лежи семеринга.Според мен зегерката не стига до канала в който трябва да се закопчае.
ili ti imash vpredvid da izmeria samite vatreshni kareta na liavata i diasna poluoska?
cheers
p.s.
znachi liavata i diasnata poluoska sa razlichni po daljina i zahvashtane kam skorostite taka che niama kak da sravnia liavata s diasnata

Последно промяна от Дон Хуан на 11 Юни 2010 15:18, променено общо 1 път.

Proverihme niakolko pati - vsichko izglejda v normitestepa написа:slowtraveler написа:Имал съм проблем с Шкодичка, която имаше подобни проблеми заради изместване на макферсона на съвсем малко разстояние....
Така-че трябва да се огледа и целия възел - двигател/окачване...напълно вярно целив възел от-до само так ще се разбере.


zasega ne sam proveril dali samata poluoska ne e po-kasa no i niama kak da razbera za momenta - ot nikade info dori ot toyota....pisha po mejdunarodnite forumi eventulano niakoi da si premeri negovata i da mi pishe no shansa e malak


-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Вътрешното каре трябва да има ход около 40 мм.
По принцип при хоризонтален носач стои във вътрешна позиция, а в крайно долно и в крайно горно положение се премества навън.
Просто пробвай да вкараш карето до отваряне на зегерката, откачи шенкела от амортисьора, откачи биалетата и вкарай външното каре в шенкела.
После стегни гайката на карето и размърдай носача нагоре - надолу.
Трябва хода на вътрешното каре да обира разликите в дължините при движението на носача.
Същото пробвай и при пълен ляв и десен волан.
Другото, което ми идва на ум - сигурен ли си, че при вкарването на вътрешното каре зегерката е в съответното напрежение - тоест - дали след като попадне в канала се отваря? Възможно е да е износена, пресвита и да не "щраква".
И най-лошото - канала за зегерката да е с износен ръб.
По принцип при хоризонтален носач стои във вътрешна позиция, а в крайно долно и в крайно горно положение се премества навън.
Просто пробвай да вкараш карето до отваряне на зегерката, откачи шенкела от амортисьора, откачи биалетата и вкарай външното каре в шенкела.
После стегни гайката на карето и размърдай носача нагоре - надолу.
Трябва хода на вътрешното каре да обира разликите в дължините при движението на носача.
Същото пробвай и при пълен ляв и десен волан.
Другото, което ми идва на ум - сигурен ли си, че при вкарването на вътрешното каре зегерката е в съответното напрежение - тоест - дали след като попадне в канала се отваря? Възможно е да е износена, пресвита и да не "щраква".
И най-лошото - канала за зегерката да е с износен ръб.
Blagodaria - shte napravia vsichko tova utre sutrinta!Fido Dido написа:Вътрешното каре трябва да има ход около 40 мм.
По принцип при хоризонтален носач стои във вътрешна позиция, а в крайно долно и в крайно горно положение се премества навън.
Просто пробвай да вкараш карето до отваряне на зегерката, откачи шенкела от амортисьора, откачи биалетата и вкарай външното каре в шенкела.
После стегни гайката на карето и размърдай носача нагоре - надолу.
Трябва хода на вътрешното каре да обира разликите в дължините при движението на носача.
Същото пробвай и при пълен ляв и десен волан.
Другото, което ми идва на ум - сигурен ли си, че при вкарването на вътрешното каре зегерката е в съответното напрежение - тоест - дали след като попадне в канала се отваря? Възможно е да е износена, пресвита и да не "щраква".
И най-лошото - канала за зегерката да е с износен ръб.
napravi mi vpechatlenie che kato slojihme zegerkata mnogo lesno vleze v poluoskata ta shte vidim moje iot tam da e problema!
Blagodaria ti!

za kanala si prav za zegerkata - to tova kare za 2 godni izliza 100 pati basi i maistorite se me motat moje i tova da e....togava shte triabva da otvariame diferentsiala ili i az ne znam kakvo


измерете диагоналите на колата почтисъм сигурен че има доста голяма разлика ако е челосана от нея страна мерете от носачите
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
resheno!
Blagodaria ti kolegaмехаННика написа:Друга причина за която се сещам сега е да е сменена кутията с друга преди да купиш колата и сега като си купил каретата идентифицирани по N на шаси те имат някаква разлика.
Dramta prikliuchi!
taka s dve dumi da poiasnia greshkata koiato po rpintsip nikoga ne pravia no ne e kasno da se napravi a tia e da ne kupuvam vtora raka chasti za kolata si!
Okaza se che poluoskata e po kasa!!! predi vreme kato mi se s4upi vatreshnoto kare i bash maistora v mestnia serviz me ubedi che nemoga da nameria takova lesno i toi mi nameri tsiala poluska s karetata koiato montirahme-vtora upotreba namerena ot nego!!!da ama ne - po kasa se okaza i mi prichini tolkova nervi i sredstva che prosto ne mi se govori!
Edin pat si kupih vtora upotreba chast i iziadoh darvoto!
Kakto i da e namerihme ot kakvo idva problema i sega shte triabva da obikaliam za po dalga -tochno za mene poluoska bez karetata!
Blagodaria na vsichki koito se opitaha da pomognat i se vkliuchiha v temata!
cheers

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта