Видинска Тойота АЕ82
Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Chapstur
CECO
Мнение от LiakaDJ » 10 Юни 2010 06:43
Колега ще викам за теб . Радвам се , че ще има представител на Тойота . На 19-ти ще съм на линия , но на 20-ти съм на работа така , че тогава само ще стискам палци .Chapstur написа:Преминаха и първите тестове на колата.Върви строхотно надмина ми очакванията даже.Има още някой неща да се донаправят като генерация,настроика на наклоните на гумите и живот и здраве на 19-20 юни ще видим как ще се предсави на 2-рия кръг от Таим атак на плевен
УСПЕХ !!!!!!!!!!!


LiakaDJ
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 10 Юни 2010 12:06
Принципно малко късно но все пак да ти кажа за друг път , че няма нужда да полираш портовете и клапаните . И като ги разширяваш да гледаш да запазиш формата на канала . ( ако не знаеш )Chapstur написа: .........................
главата си я прибрах вкъщи и леко полеко се работи и по нея,леглата на клапаните са намалени до 1,5мм.клапаните са полирани остана само да се напаснат и да се полират портовете и приключваме с нея.Ето една снимка от процеса на работа
.................................

Bass_Man
rudolf
Мнение от Chapstur » 10 Юни 2010 23:26
Ще се постарая да представя марката на ниво.Какато повечето знаят тази година няма клас 1.6 и ще ми е доста трудно но не се предавам
bass_man формата на канала е запазена.разширих всмукателите с точния фрезер със същия градус а другите неша ги полирах защото така и така имах време а не ми се слагаха клапаните с тоя нагар biggrin.gif
bass_man формата на канала е запазена.разширих всмукателите с точния фрезер със същия градус а другите неша ги полирах защото така и така имах време а не ми се слагаха клапаните с тоя нагар biggrin.gif
Chapstur
Мнение от Chapstur » 10 Юни 2010 23:28
и аз го уволних.колата се разцепва да върви до края на оборотитеrudolf написа:+1LiakaDJ написа: Колега ще викам за теб . Радвам се , че ще има представител на Тойота . УСПЕХ !!!!!!!!!!!![]()
p.s. изкормих tvis-a, много съм доволен
п.с това излезе малко като хвалба ама си е истина biggrin.gif
Chapstur
Мнение от rudolf » 11 Юни 2010 00:55
кат стана реч,,,бе колко е тоя край при мап-версията,че съм дебитомерка??Chapstur написа:и аз го уволних.колата се разцепва да върви до края на оборотите
до колко набира и на колко затъпква??
в мой клас си??-модифициран??..не вярвам да има силна конкуренция повече от 3-4 коли,,демек ще минем клалификацийте:)
rudolf
Chapstur
rudolf
Мнение от F20C » 13 Юни 2010 11:40
това не доведе ли до загуба на въртящ момент в ниските или не се усеща(4-1 предполагам са ви изпускателните колектори)?rudolf написа:при мен се вдигнаха с 300-400 ефективно,,Chapstur написа:7800 е края на оборотите.
сигурно няма.нямам възможност да два дни,а не ми се преправя колата за да съм стреет...
If in doubt....Flat out!!!
F20C
Мнение от rudolf » 13 Юни 2010 12:07
според мен -не,,,в диаграмите които са експериментирани загубата е символична до 4500....F20C написа:това не доведе ли до загуба на въртящ момент в ниските или не се усеща(4-1 предполагам са ви изпускателните колектори)?rudolf написа:при мен се вдигнаха с 300-400 ефективно,,Chapstur написа:7800 е края на оборотите.
сигурно няма.нямам възможност да два дни,а не ми се преправя колата за да съм стреет...
1.на тези диаграми,не е с искормен твис,а с отворен,,,
2.кой планува да кара 4аге до 4500...
3. при този малък въртящ момент на 1.6,аз в момента не мога да преценя дали е на загуба...
субективно -мисля че трайно над 5500 има няколко кончета отгоре...аз комбинирах корменето с един въздухозаборник,и нямам мнение откъде се пръкнаха,,,
rudolf
F20C
Мнение от Chapstur » 13 Юни 2010 17:10
Всъшност аз немога да съм сигурен че колата ми е по добре без т-вис тои така и така никога не е работел откакто е при мен.Не мога да преценя има ли разлика с постоянно отворен и напълно премахнат защото колата претърпя доста промени от към мотор.Но си мисля че нямя начин да не и е по добре в високите,а пък на достигането на достатъчни обороти разчитам на олекотения маховик и шаиба
Chapstur
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост