Видинска Тойота АЕ82
Видинска Тойота АЕ82
лично аз много се радвам на такива хора все едно гледах някой филм от ония пич оправи "си" колата ,много яко поздрави 

TOYOTA AVENSIS T22 1.6 1999 & TOYOTA COROLLA E12 1.4 2005
Колега ще викам за теб . Радвам се , че ще има представител на Тойота . На 19-ти ще съм на линия , но на 20-ти съм на работа така , че тогава само ще стискам палци .Chapstur написа:Преминаха и първите тестове на колата.Върви строхотно надмина ми очакванията даже.Има още някой неща да се донаправят като генерация,настроика на наклоните на гумите и живот и здраве на 19-20 юни ще видим как ще се предсави на 2-рия кръг от Таим атак на плевен
УСПЕХ !!!!!!!!!!!


- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Принципно малко късно но все пак да ти кажа за друг път , че няма нужда да полираш портовете и клапаните . И като ги разширяваш да гледаш да запазиш формата на канала . ( ако не знаеш )Chapstur написа: .........................
главата си я прибрах вкъщи и леко полеко се работи и по нея,леглата на клапаните са намалени до 1,5мм.клапаните са полирани остана само да се напаснат и да се полират портовете и приключваме с нея.Ето една снимка от процеса на работа
.................................

Ще се постарая да представя марката на ниво.Какато повечето знаят тази година няма клас 1.6 и ще ми е доста трудно но не се предавам
bass_man формата на канала е запазена.разширих всмукателите с точния фрезер със същия градус а другите неша ги полирах защото така и така имах време а не ми се слагаха клапаните с тоя нагар biggrin.gif
bass_man формата на канала е запазена.разширих всмукателите с точния фрезер със същия градус а другите неша ги полирах защото така и така имах време а не ми се слагаха клапаните с тоя нагар biggrin.gif
кат стана реч,,,бе колко е тоя край при мап-версията,че съм дебитомерка??Chapstur написа:и аз го уволних.колата се разцепва да върви до края на оборотите
до колко набира и на колко затъпква??
в мой клас си??-модифициран??..не вярвам да има силна конкуренция повече от 3-4 коли,,демек ще минем клалификацийте:)
това не доведе ли до загуба на въртящ момент в ниските или не се усеща(4-1 предполагам са ви изпускателните колектори)?rudolf написа:при мен се вдигнаха с 300-400 ефективно,,Chapstur написа:7800 е края на оборотите.
сигурно няма.нямам възможност да два дни,а не ми се преправя колата за да съм стреет...
If in doubt....Flat out!!!
според мен -не,,,в диаграмите които са експериментирани загубата е символична до 4500....F20C написа:това не доведе ли до загуба на въртящ момент в ниските или не се усеща(4-1 предполагам са ви изпускателните колектори)?rudolf написа:при мен се вдигнаха с 300-400 ефективно,,Chapstur написа:7800 е края на оборотите.
сигурно няма.нямам възможност да два дни,а не ми се преправя колата за да съм стреет...
1.на тези диаграми,не е с искормен твис,а с отворен,,,
2.кой планува да кара 4аге до 4500...
3. при този малък въртящ момент на 1.6,аз в момента не мога да преценя дали е на загуба...
субективно -мисля че трайно над 5500 има няколко кончета отгоре...аз комбинирах корменето с един въздухозаборник,и нямам мнение откъде се пръкнаха,,,
Всъшност аз немога да съм сигурен че колата ми е по добре без т-вис тои така и така никога не е работел откакто е при мен.Не мога да преценя има ли разлика с постоянно отворен и напълно премахнат защото колата претърпя доста промени от към мотор.Но си мисля че нямя начин да не и е по добре в високите,а пък на достигането на достатъчни обороти разчитам на олекотения маховик и шаиба
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта