трудно запалване и след потегляне колата гасне
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 19 Май 2010 18:29
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
трудно запалване и след потегляне колата гасне
Колеги,отстраних проблема с имобилайзера,но след седмица възникна нов.Колата започна много трудно да пали-след упорито въртене припалва бавно и след няк.секунди влиза в нормални обороти.След потегляне и достигане на определена скорост и опит за ускоряване автомобилът угасва.Това се повтаря.След диагностика ми казаха,че проблемът не е в електрониката.Къде е тогава?
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 19 Май 2010 18:29
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
проблема е точно в електрониката.такава диагностика се прави в движение с лап-топа на колене и съответната програма.предполагам че проблема е в спойка на някои от релетата--оттам ти прекъсва тока или към компа или към помпата.проблема е че не знам на тез японски кочини как се прави диагностика biggrin.gif biggrin.gifнамери къде ти стоят релетата и след като ти напрай проблема ги опипай---проблемното реле ша пари че немож го пипна biggrin.gif или презапояваш или сменяш.
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=151 ... ht=#151033martod написа:На такива коли дето нямат модел и двигател, точно така им действа...
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 19 Май 2010 18:29
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Трудното палене на Тойотата започна преди месец.Загуби и мощност.Закарах я в сервиз в Асеновград.Запалихме колата да загрее.Включиха я в комп-не показа никакви дефекти, само по ниски обороти и по висока температура (96)градуса на нафтата.Поливаха с вода хидравличния цилиндър на гнп-съмняваха сев нея.В крайна сметка без резултат.Реших да я закарам в Бош -Пловдив.Оттам ма върнаха(беше петък)Прибирайки се заредих нафта с добавка и като чели нещата се оправиха,но за 2-3 дена.При едно палене,колата работи 5-6 сек. и загасна.Никакво палене.Отново компютър-блок. имобилайзер.Оправих го срещу стотарка,но проблема с паленето остана.От много въртене се скапа стартера. Оправих и него и сега е пак на сервиз.Междувременно разбрах че на гнп има някакъв транзистор и той като се скапе се появяват тези симптоми.Незнам на Дензо-помпата нали го има,но ремонта стувал доста скъпо.Ще видим.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Няма такова животно в помпите Денсо .. biggrin.gifдимитър бижев написа:Междувременно разбрах че на гнп има някакъв транзистор и той като се скапе се появяват тези симптоми.Незнам на Дензо-помпата нали го има,но ремонта стувал доста скъпо.Ще видим.
Единствено датчика за оборотите стои вътре в помпата..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 19 Май 2010 18:29
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 19 Май 2010 18:29
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта