-
димитър бижев
- Мнения: 16
- Регистриран на: 19 Май 2010 18:29
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Мнение
от димитър бижев » 01 Юни 2010 19:17
Колеги,отстраних проблема с имобилайзера,но след седмица възникна нов.Колата започна много трудно да пали-след упорито въртене припалва бавно и след няк.секунди влиза в нормални обороти.След потегляне и достигане на определена скорост и опит за ускоряване автомобилът угасва.Това се повтаря.След диагностика ми казаха,че проблемът не е в електрониката.Къде е тогава?
димитър бижев
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Uncle Dido » 01 Юни 2010 19:27
Провериха ли горивната помпа?
Uncle Dido
-
димитър бижев
- Мнения: 16
- Регистриран на: 19 Май 2010 18:29
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Мнение
от димитър бижев » 01 Юни 2010 20:16
гнп не е проверявана.Но преди месец пак ми направи така,след което се оправи сама.На комп. от4ете по висока температура на нафтата.От4ете и 18 %по малки обороти на двигателя.Тогава блокира и имобилазера, и запо4наха проблемите.сега това е отстранено.
димитър бижев
-
sacho7803
- Мнения: 345
- Регистриран на: 27 Юли 2009 18:01
- Местоположение: Русе
Мнение
от sacho7803 » 01 Юни 2010 22:56
проблема е точно в електрониката.такава диагностика се прави в движение с лап-топа на колене и съответната програма.предполагам че проблема е в спойка на някои от релетата--оттам ти прекъсва тока или към компа или към помпата.проблема е че не знам на тез японски кочини как се прави диагностика biggrin.gif biggrin.gifнамери къде ти стоят релетата и след като ти напрай проблема ги опипай---проблемното реле ша пари че немож го пипна biggrin.gif или презапояваш или сменяш.
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
sacho7803
-
martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение
от martod » 02 Юни 2010 08:35
Fido Dido написа:Провериха ли горивната помпа?
Няма да е от помпата ..
Всичко е от глобалното затопляне.. biggrin.gif
На такива коли дето нямат модел и двигател, точно така им действа...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
-
мехаННика
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Мнение
от мехаННика » 02 Юни 2010 20:45
Добре де,а за какво беше колата в сервиза когато се скапа имобилайзера,тръгни от там да търсиш.Имобилайзер,ламбда сонда и катализатор са най честите "диагнози" на гаражната майстория когато нещо нещо се обърка,не искам да говоря лошо за колегите но всичко е възможновсе пак.
мехаННика
-
димитър бижев
- Мнения: 16
- Регистриран на: 19 Май 2010 18:29
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Мнение
от димитър бижев » 03 Юни 2010 10:23
Трудното палене на Тойотата започна преди месец.Загуби и мощност.Закарах я в сервиз в Асеновград.Запалихме колата да загрее.Включиха я в комп-не показа никакви дефекти, само по ниски обороти и по висока температура (96)градуса на нафтата.Поливаха с вода хидравличния цилиндър на гнп-съмняваха сев нея.В крайна сметка без резултат.Реших да я закарам в Бош -Пловдив.Оттам ма върнаха(беше петък)Прибирайки се заредих нафта с добавка и като чели нещата се оправиха,но за 2-3 дена.При едно палене,колата работи 5-6 сек. и загасна.Никакво палене.Отново компютър-блок. имобилайзер.Оправих го срещу стотарка,но проблема с паленето остана.От много въртене се скапа стартера. Оправих и него и сега е пак на сервиз.Междувременно разбрах че на гнп има някакъв транзистор и той като се скапе се появяват тези симптоми.Незнам на Дензо-помпата нали го има,но ремонта стувал доста скъпо.Ще видим.
димитър бижев
-
martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение
от martod » 03 Юни 2010 19:30
димитър бижев написа:Междувременно разбрах че на гнп има някакъв транзистор и той като се скапе се появяват тези симптоми.Незнам на Дензо-помпата нали го има,но ремонта стувал доста скъпо.Ще видим.
Няма такова животно в помпите Денсо .. biggrin.gif
Единствено датчика за оборотите стои вътре в помпата..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
-
batbobo
- Мнения: 3
- Регистриран на: 18 Ное 2009 13:02
- Местоположение: Sofiq
Мнение
от batbobo » 04 Юни 2010 13:20
Запушен филтър на резервоара от хубава нафта ....
Само предположение т.е. По-малко нафта към и следователно в помпата и там всичко останало .....
batbobo
-
димитър бижев
- Мнения: 16
- Регистриран на: 19 Май 2010 18:29
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Мнение
от димитър бижев » 04 Юни 2010 13:57
Най после се оправи тая тойота.Цедката в резервоара затлачена с парафин и всички последствия идват оттам.Ремонта ми излезе около 400 лева,за което съм много благодарен на ПЕТРОЛ
димитър бижев
-
baba_metca
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Мнение
от baba_metca » 04 Юни 2010 16:40
Ремонта на самата цедка ли ти излезе 400лв или слагаш и предишните неща
baba_metca
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 04 Юни 2010 21:33
димитър бижев написа:Най после се оправи тая тойота.Цедката в резервоара затлачена с парафин и всички последствия идват оттам.Ремонта ми излезе около 400 лева,за което съм много благодарен на ПЕТРОЛ
Понеже нафтата не можеш да я смениш пробвай с майсторите .
Bass_Man
-
димитър бижев
- Мнения: 16
- Регистриран на: 19 Май 2010 18:29
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Мнение
от димитър бижев » 05 Юни 2010 13:41
Това е от начало до отстраняване на проблема .Включва зап.свещ,бендикс ,гор.филтър+ремонта на имобилайзера и всичко останало като труд.Сега работи перфектно.Докога ли?
димитър бижев
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта