Някои основни въпроси за Yaris XP90 1.4 D4D 90HP след 2006
Някои основни въпроси за Yaris XP90 1.4 D4D 90HP след 2006
Харесъл съм си един Ярис 1.4 D4D, но не познавам добре марката Тойота, за сега. Кажете подводните камъни на тези дизелчета, като например, че смяната на един съединител е над 1000 лв. и т.н. Сурови факти от ежедневието и практиката. Какви удари да очаквам и от какво да се пазя? Кои са и положителните страни разбира се? Предварително благодаря за отделеното време.
Последно промяна от Akima на 03 Юни 2015 00:46, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
Ми то съединител под 1000 лв едва ли има марка дето да предлага.
на Пежо навремето ми струваше по спомен към 900 лв.бензиново, ако това изобщо има значение.
Двигателя е бомбаа.карам същия на Аурис и е ок за мен.Е няма да си Шумахер по БГ пътищата, но неусетно може да ти вземат книжката и с този двигател.
на Пежо навремето ми струваше по спомен към 900 лв.бензиново, ако това изобщо има значение.
Двигателя е бомбаа.карам същия на Аурис и е ок за мен.Е няма да си Шумахер по БГ пътищата, но неусетно може да ти вземат книжката и с този двигател.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Съединителя далеч не е 1000лв, освен ако не гледаш в Тойота дилърите, но ти ако мислиш от там да си взимаш части, направо зарежи и не си купувай колата, щото всичко е БЕЗУМНО скъпо.... Иначе точно от този двигател надали има какво да се пазиш - здрав, да не кажа най-здравия дизел, заедно с 2.5 д4д. Така че, гледай да няма сериозни удари, криви греди, дали всичко и в добри норми и направо взимай и се радвай
С правилно обслужване, тази кола ще те кара дълго време безаварийно.
Аз Корола със същия двигател я карам вече 114хил.км. и не пипа нито масло, нито нищо, а моята съм е изцедил доста над заводското, че и още има потенциал за доправяне, но чакам парични средства, за да е направя луда крава laugh.gif Ако искаш, звънни да те повозя на Королата и да я покараш, да видиш какъв култивиран и премерен двигател е, пък на Яриса направо ще е самоует 



И аз така съм се ориентирал. Ще продължа да се информирам тук от темите на форума, а ако някой му дойде нещо на ум да споделя. Аз съм на среща . Забравих да питам: Как е положението с ходовата част (окачането) и турбината? Трошат ли се черсто? Някой страдал ли е от такива проблеми? Чувам, че возията на Яриса е като на голям автомобил, Вярно ли е? Как е усещането на дълъг път? 

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Прочете ли ,че това е форума на Тойота?deyanhb написа:Е........чак пък толкова ли без зор са нещата!

Ако не ни вярваш на нас, допитай се до германските технически служби ТЮВ. Те ще ти кажат същото. biggrin.gif Ако искаш, ще ти пусна линк.
Ярис е безпроблемен автомобил, без подводни камъни, както предшественика му Старлет.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 7 госта