Някои основни въпроси за Yaris XP90 1.4 D4D 90HP след 2006

Аватар
deyanhb
Мнения: 6
Регистриран на: 20 Май 2010 15:33

Някои основни въпроси за Yaris XP90 1.4 D4D 90HP след 2006

Мнение от deyanhb » 20 Май 2010 15:48

Харесъл съм си един Ярис 1.4 D4D, но не познавам добре марката Тойота, за сега. Кажете подводните камъни на тези дизелчета, като например, че смяната на един съединител е над 1000 лв. и т.н. Сурови факти от ежедневието и практиката. Какви удари да очаквам и от какво да се пазя? Кои са и положителните страни разбира се? Предварително благодаря за отделеното време.
Последно промяна от Akima на 03 Юни 2015 00:46, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.

Аватар
mitkoa
Мнения: 328
Регистриран на: 28 Окт 2008 17:45
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от mitkoa » 20 Май 2010 17:45

Ми то съединител под 1000 лв едва ли има марка дето да предлага.
на Пежо навремето ми струваше по спомен към 900 лв.бензиново, ако това изобщо има значение.
Двигателя е бомбаа.карам същия на Аурис и е ок за мен.Е няма да си Шумахер по БГ пътищата, но неусетно може да ти вземат книжката и с този двигател.

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 20 Май 2010 19:27

И аз съм със същия двг Аурис. Никакви оплаквания достатъчно мощност дори за по голямото купе на Аурис-а,а на Ярис сигурно ще е пушка

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 20 Май 2010 20:38

Съединителя далеч не е 1000лв, освен ако не гледаш в Тойота дилърите, но ти ако мислиш от там да си взимаш части, направо зарежи и не си купувай колата, щото всичко е БЕЗУМНО скъпо.... Иначе точно от този двигател надали има какво да се пазиш - здрав, да не кажа най-здравия дизел, заедно с 2.5 д4д. Така че, гледай да няма сериозни удари, криви греди, дали всичко и в добри норми и направо взимай и се радвай :thumbsup: С правилно обслужване, тази кола ще те кара дълго време безаварийно. :whistle: Аз Корола със същия двигател я карам вече 114хил.км. и не пипа нито масло, нито нищо, а моята съм е изцедил доста над заводското, че и още има потенциал за доправяне, но чакам парични средства, за да е направя луда крава laugh.gif Ако искаш, звънни да те повозя на Королата и да я покараш, да видиш какъв култивиран и премерен двигател е, пък на Яриса направо ще е самоует smile.gif

Аватар
deyanhb
Мнения: 6
Регистриран на: 20 Май 2010 15:33

Мнение от deyanhb » 20 Май 2010 22:27

И аз така съм се ориентирал. Ще продължа да се информирам тук от темите на форума, а ако някой му дойде нещо на ум да споделя. Аз съм на среща . Забравих да питам: Как е положението с ходовата част (окачането) и турбината? Трошат ли се черсто? Някой страдал ли е от такива проблеми? Чувам, че возията на Яриса е като на голям автомобил, Вярно ли е? Как е усещането на дълъг път? :thumbsup:

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 21 Май 2010 06:42

Deyanhb,тези ЯРИС след 2006 г. просто не се чупят.Това е мое мнение и мнение на немския ТЮВ 2010 за 2-3 год.коли.Това е най-безпроблемния модел на ТОЙОТА.

Аватар
deyanhb
Мнения: 6
Регистриран на: 20 Май 2010 15:33

Мнение от deyanhb » 21 Май 2010 12:54

Супер! Но, дайте нещо по-конкретно: Да речем как вървят цените на резервните части по окачването и ходовата част? Турбото колко струва? Лесно ли се сбъгва електрониката и т.н.? Стреляйте. :thumbsup:

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 21 Май 2010 13:07

deyanhb написа:Супер! Но, дайте нещо по-конкретно: Да речем как вървят цените на резервните части по окачването и ходовата част? Турбото колко струва? Лесно ли се сбъгва електрониката и т.н.? Стреляйте. :thumbsup:
Още на никой не му се е налагало да се поинтересува :thumbsup:

Аватар
deyanhb
Мнения: 6
Регистриран на: 20 Май 2010 15:33

Мнение от deyanhb » 21 Май 2010 13:45

Е........чак пък толкова ли без зор са нещата! smile.gif

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 21 Май 2010 13:52

deyanhb написа:Е........чак пък толкова ли без зор са нещата! smile.gif
Засега - да надявам се и в бъдеще да е така smile.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 21 Май 2010 17:19

deyanhb написа:Е........чак пък толкова ли без зор са нещата! smile.gif
Прочете ли ,че това е форума на Тойота? rolleyes.gif
Ако не ни вярваш на нас, допитай се до германските технически служби ТЮВ. Те ще ти кажат същото. biggrin.gif Ако искаш, ще ти пусна линк.
Ярис е безпроблемен автомобил, без подводни камъни, както предшественика му Старлет.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
deyanhb
Мнения: 6
Регистриран на: 20 Май 2010 15:33

Мнение от deyanhb » 22 Май 2010 12:27

Напротив. Вярвам. Просто звучи твърде добре. До сега не ми се случвало да минавам без подводни камъни. Нали знаете: "Парен каша духа". smile.gif Точно за това се насочвам към марката Тойота, защото бактисах. :thumbsup: А 1.4 D4D е точно това, което искам от един мотор - много положителни качества и надявам се емоции. wink.gif

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 22 Май 2010 19:50

За емоции не знам,но със сигурност няма да ти се наложи да духаш.Само ще си лъзгаш насам-натам и тва е.

Аватар
deyanhb
Мнения: 6
Регистриран на: 20 Май 2010 15:33

Мнение от deyanhb » 23 Май 2010 23:28

:thumbsup: Добре казано. :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 7 госта