И според мен причината е в спирачните дискове.
Биене във волана на TOYOTA AVENSIS!!!
Ей са ще ви обясня де е ключа към бараката biggrin.gif
Проблема е в дискоевте и в нищо друго ,а за да ви звучи логично ще почсня:
Дисковете се загряват и тогава започват да трерсът( къде повече кде-по малко,зависи колко са криви)
Заряването зимата когато навън е - градуса е едно , а когато е + е друго .Или при -5гр. с летните гуми които ти тресът лятото , зимата проблема изчезва.
За невярващите предлагам следният опит:
Сложете зимата тресящите гуми и джанти и вижте дали няма да се оправи биенето във волана. Не случайно се получава при по-висока скорост-тогава диска се е позагрял,а ако има и накладка която лекинко да задържа цирка е пълен !
И внимавайте с престъргването на дисковете ! Не винаги се постига желаният ефект много зависи от майстора !
Проблема е в дискоевте и в нищо друго ,а за да ви звучи логично ще почсня:
Дисковете се загряват и тогава започват да трерсът( къде повече кде-по малко,зависи колко са криви)
Заряването зимата когато навън е - градуса е едно , а когато е + е друго .Или при -5гр. с летните гуми които ти тресът лятото , зимата проблема изчезва.
За невярващите предлагам следният опит:
Сложете зимата тресящите гуми и джанти и вижте дали няма да се оправи биенето във волана. Не случайно се получава при по-висока скорост-тогава диска се е позагрял,а ако има и накладка която лекинко да задържа цирка е пълен !
И внимавайте с престъргването на дисковете ! Не винаги се постига желаният ефект много зависи от майстора !
-
desotodorov
...
а ако я беше казал тая теория миналата година по това време щеше да ме накараш да се замисля по-дълбоко над проблема и да мина с минималната, а не максималната миза по отстраняването му...иначе пък - бог знае от какво е - температура ли, резонанси някакви ли са - въпрос на безсмислен труд и опити, при условие, че с нови или престъргани железа проблема изчезва... а иначе за майстора - да...трябва или приспособление за захващане на диска, или пък захващане+изправяне с индикаторен часовник...и задължително престРъгването трЕбва да е на "един удар" - т.е. - да не се пребазира диска след престъргване на една от страните му...те такива те работи....майсторски... 
Imam podoben problem pri skorost okolo 120 km/h se poiavivat slabi vibraci no sled 130km/h vibraciite iz4ezvat .Pri natiskane oba4e na sprira4kata pri 120 km/h vibraciite sa mnogo golemi i tova me vodi do misylta 4e sa spira4ni diskove vypreki 4e predi 5 meseca hodih dami gi stugovat poneje biaha mnogo krivi .
-
desotodorov
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта