-
Ninja
- Мнения: 62
- Регистриран на: 22 Яну 2005 09:58
- Местоположение: София
Мнение
от Ninja » 08 Май 2010 13:26
И аз имах абсолютно същия проблем - Toyota Corolla 1.3 /12 v - и при мен се оказа абсолютно същия случай както го описва колегата по-горе.Смених спирачни дискове и волана заспа и при мен.
И според мен причината е в спирачните дискове.

"Toyota is not just a car, Toyota is my religion!"
Ninja
Ninja
-
nikonikov
- Мнения: 11
- Регистриран на: 09 Апр 2010 12:09
Мнение
от nikonikov » 09 Май 2010 21:54
Колега, смени си гумите. Щом като си сложиш замните гуми проблема изчезва, това гарантира, че проблема е от гумите. Пък и самата симптоматика говори, че проблема е гуми.
nikonikov
-
desotodorov
Мнение
от desotodorov » 10 Май 2010 13:00
...не е задължително - описах го в предния си отговор - при мен със зимните го нямаше, при летните си остана... и не се махна, докато не престъргах дисковете...
desotodorov
-
p_zarkov
- Мнения: 120
- Регистриран на: 31 Май 2008 11:15
- Местоположение: Русе
Мнение
от p_zarkov » 10 Май 2010 13:45
Ей са ще ви обясня де е ключа към бараката biggrin.gif
Проблема е в дискоевте и в нищо друго ,а за да ви звучи логично ще почсня:
Дисковете се загряват и тогава започват да трерсът( къде повече кде-по малко,зависи колко са криви)
Заряването зимата когато навън е - градуса е едно , а когато е + е друго .Или при -5гр. с летните гуми които ти тресът лятото , зимата проблема изчезва.
За невярващите предлагам следният опит:
Сложете зимата тресящите гуми и джанти и вижте дали няма да се оправи биенето във волана. Не случайно се получава при по-висока скорост-тогава диска се е позагрял,а ако има и накладка която лекинко да задържа цирка е пълен !
И внимавайте с престъргването на дисковете ! Не винаги се постига желаният ефект много зависи от майстора !
p_zarkov
-
desotodorov
Мнение
от desotodorov » 10 Май 2010 16:19
...

а ако я беше казал тая теория миналата година по това време щеше да ме накараш да се замисля по-дълбоко над проблема и да мина с минималната, а не максималната миза по отстраняването му...иначе пък - бог знае от какво е - температура ли, резонанси някакви ли са - въпрос на безсмислен труд и опити, при условие, че с нови или престъргани железа проблема изчезва... а иначе за майстора - да...трябва или приспособление за захващане на диска, или пък захващане+изправяне с индикаторен часовник...и задължително престРъгването трЕбва да е на "един удар" - т.е. - да не се пребазира диска след престъргване на една от страните му...те такива те работи....майсторски...

desotodorov
-
Petar
- Мнения: 2029
- Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
- Местоположение: Велико Търново
Мнение
от Petar » 10 Май 2010 16:24
Imam podoben problem pri skorost okolo 120 km/h se poiavivat slabi vibraci no sled 130km/h vibraciite iz4ezvat .Pri natiskane oba4e na sprira4kata pri 120 km/h vibraciite sa mnogo golemi i tova me vodi do misylta 4e sa spira4ni diskove vypreki 4e predi 5 meseca hodih dami gi stugovat poneje biaha mnogo krivi .
Petar
-
петър
- Мнения: 188
- Регистриран на: 25 Фев 2008 22:47
- Местоположение: Стара Загора/Плевен
Мнение
от петър » 10 Май 2010 20:35
Добре де не се ли замисли що ти се криват????Най вероятно имаш спекло буталце на сп.апарат,с ремонтен комплект се оправят нещата.
петър
-
nikonikov
- Мнения: 11
- Регистриран на: 09 Апр 2010 12:09
Мнение
от nikonikov » 10 Май 2010 21:26
Когато дисковете са криви се усеща вибрация само при използване на спирачка
nikonikov
-
desotodorov
Мнение
от desotodorov » 11 Май 2010 10:27
...мда...и аз така си мислех...прочети по-внимателно писаното напред.
desotodorov
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта