за Ярис след 2006 г.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
за Ярис след 2006 г.
Колеги,събирам мнения за Ярис след 2006 г.Говря за новозакупени коли,какви проблеми са създавали през три годишния гаранционен период.На моята и остават още 6 мес.Абсолютно никакъв дефект,но почти не е карана-10700 км.Ако някой е търкалял повече,моля да сподели впечатления.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
С това темпо на експлоатация няма да имаш проблеми в следващите 20 години. 

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
И за Германия и за България, се правят в един и същ завод.nowyaris написа:Дано си прав ,колега.Просто събирам мнения от колеги,които карат повече.Гледам в ТЮВ 2010 за 2-3 год.коли ,че Ярис е най-добре представения модел на Тойота,а спрямо произведените бройки е най-добрата и безпроблемна кола изобщо.Ама това в Германия.Аз питам за България.
Не би трябвало да се притесняваш!

Не ми се вярва на поточната линия на заводите на Тойота да има табелка за къде се сглобява един автомобил.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
от ноември 2007, 30к км - на първо ТО смяна на носач; няколко пъти изгоряли бушони на запалка; веднъж изгоря и бушона на радио и климатик; обелен волан; изхабена батерия на дистанционно, оттам и акумулатора замина хаха; и отскоро - скърцаща задна дясна врата
май това са ми били проблемите, друго не се сещам biggrin.gif
май това са ми били проблемите, друго не се сещам biggrin.gif
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Desss, явно много ти е силно енергйното поле - що тоци има по яриса все faulty.desSs написа:от ноември 2007, 30к км - на първо ТО смяна на носач; няколко пъти изгоряли бушони на запалка; веднъж изгоря и бушона на радио и климатик; обелен волан; изхабена батерия на дистанционно, оттам и акумулатора замина хаха; и отскоро - скърцаща задна дясна врата
май това са ми били проблемите, друго не се сещам biggrin.gif
Няма да се учудя ако и на светофарите действаш така - като наближиш и светва зелено

Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
ами на първото техническо докато източваха маслото я преглеждаха отдолу, въртяха гумите, почукваха тук-там, и накрая казаха, че носача нещо не им харесва. поръчаха нов и след седмица го смениха. аз лично нищо не бях усетила /като промяна в колата от изкривения носач/nowyaris написа:Как Разбраха в сервиза за носача ?

може да им е трябвал носач за някой друг с изтекла гаранция хаха
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
много ви горят крушките вe майна,аз съм от 01.2007 и 72000км с оригиналните крушки,всичките де. рав4 е не е ярис!
а и още нещо,колата е оригинално с дневни светлини,т.е. щом запали cветкат късите. а ходовата част предполагам мога да се пенсионирам с оригиналните части,макар че понякога правя як офроад.

аре умната с тия дребни ярета
а и още нещо,колата е оригинално с дневни светлини,т.е. щом запали cветкат късите. а ходовата част предполагам мога да се пенсионирам с оригиналните части,макар че понякога правя як офроад.


аре умната с тия дребни ярета

- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Честата смяна на режима на работа води до проблеми с техниката.jim_beam написа:много ви горят крушките вe майна,аз съм от 01.2007 и 72000км с оригиналните крушки,всичките де. рав4 е не е ярис!
а и още нещо,колата е оригинално с дневни светлини,т.е. щом запали cветкат късите. а ходовата част предполагам мога да се пенсионирам с оригиналните части,макар че понякога правя як офроад.![]()
аре умната с тия дребни ярета
А като караш Ярис е нормално да се налага да присветваш на колите пред теб

П.С. Е, най-после и jim_beam да си похвали тойотата, че по едно време бая го беше настъпало 'fiki' настроението

Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта