пс: напушва ме голям смех кат чета нечии изказвания кой от кого имал да учи,като бивш дългогодишен мб собственик де. biggrin.gif
aрe балтия вe мод!

Що , аз мога да ти дам пример за 250000км. без ремонти освен 1 термостат на Королата. Ти колко примера реални можеш да ми дадеш. Щото мога да ти дам и примера с буса на Хайейса на 410000км. почти без ремонт, горе съм написал. Дори дюзи не са чистени, камо ли сменяни. Аз ти казах, дори е с оригинална ходова част и амортисори.nov написа:Примери бол мога да ти ги дам оттука до Захарна фабрика и обратно през Обеля, нали не се опитваш да ми кажеш че само Тойота ги прави 180к. У СОФИЯТА без ремонти?Kiki написа:Мажеш да въртиш очички и да се лезиш колкото си искаш, но когато караш една кола в град като София 180 000км. и забравиш къде се намират сервизите, тогава ми се лези!nov написа:![]()
![]()
![]()
laugh.gif
Кой да ме дърпа, нали баща ми зимата ги е дърпал разни бусове Мерцедеси при -18 дори,та да не говорим за по-студено.nov написа:На вуйча ми 124-ката е на 650к + и бас ловя че може да ти дърпа Хаяс-а и по нангоре и по нанадоле biggrin.gif .А зимата къ пали ше ти направа клипче да си го гледкаш на -25.Отвори си млако очите момче-ония Тойоти нямат нищо общо със сегашните както и тия Мергели с предишнитеLEXUS написа:Аз имам ,защо? Toyota Hiace 2.4D говори ли ти нещо. Ще ти дърпам Пасатите с нея и при -20 зимата да ти палнат! На 410000км. даже е с оригиналните амортисьори предните.fiki написа:има ли някой от вас тойота на 300-400000км
ами как какви ще ти каже оня лаф,че мерцедеса е мерцедес.той верно е мерцедес,ама не знам той дали може да вади толкова кинти да му плати ремонтите,че аз колко съм вложил в сервизна дейност докато след 6 години мерцедес не ми писна накрая.LEXUS написа: ...
Ти какви примери ще ми дадеш?
Говоря за градско в София, а не каране в Западните покрайнини.nov написа:Примери бол мога да ти ги дам оттука до Захарна фабрика и обратно през Обеля, нали не се опитваш да ми кажеш че само Тойота ги прави 180к. У СОФИЯТА без ремонти?Kiki написа:Мажеш да въртиш очички и да се лезиш колкото си искаш, но когато караш една кола в град като София 180 000км. и забравиш къде се намират сервизите, тогава ми се лези!nov написа:![]()
![]()
![]()
laugh.gif
Малко ме съмнява да я дръпнеш па камо ли да я развяваш, тоя хаяс може и да се разпадне при дърпане на такава тежка кола, нищо не е сменяно на таз кола кара се като талибан Нисан в пустинята.И недей намесва вървежа тук ане говориме за вървеж а за качество.И пресен пример за такива като тебе и още 2-3-ма философи-Форд Фокус купен чисто нов в София в момента е на близо 260к. дизел само се сменят консумативи, а се кара САМО и ЕДИНСТВЕНО в София.Е как да кажа че е лош, верно Форд ама ни масло гори ни нищо, другия пример е с така омразния Ви Пасат ми вече 210-220 к. само каране в София ами никви проблеми.Офффффф верно забраавих това са единициLEXUS написа:Кой да ме дърпа, нали баща ми зимата ги е дърпал разни бусове Мерцедеси при -18 дори,та да не говорим за по-студено.nov написа:На вуйча ми 124-ката е на 650к + и бас ловя че може да ти дърпа Хаяс-а и по нангоре и по нанадоле biggrin.gif .А зимата къ пали ше ти направа клипче да си го гледкаш на -25.Отвори си млако очите момче-ония Тойоти нямат нищо общо със сегашните както и тия Мергели с предишнитеLEXUS написа: Аз имам ,защо? Toyota Hiace 2.4D говори ли ти нещо. Ще ти дърпам Пасатите с нея и при -20 зимата да ти палнат! На 410000км. даже е с оригиналните амортисьори предните.
124-ката като я закача ще я развявам като самарското знаме, не той мен, щото като ги знам кви са спънати коне, вървят колкото буса,а може и по-малко тия 200д и 250 д. И питай го вуйча ти дали е с оригиналните шарнири и щанги още или е правил предница.
П.С. Аз като гледам статистиката и процентите на повреди на ТЮВ, сегашните Тойоти не се различават съществено от предишните, все са първи със сходни проценти, докато новите Мерцедеси се трошат много повече от старите, които едно време бяха около нивото на Тойота
Е и? Коя е най-авангардната и усложнена кола? Май Приус, който дели 1-вото място с тях! Но Приус е къде -къде по-за похвала, впредвид технологията му!nov написа:Уееееееееко Бръкаш, вече има и БМВ 130И, което дели първо място с Маздата и Приуса, виж в това списание което мразиш къде е прословутия Авенсис!Моя майстор е много прав като казва "Не започва ли номера на рамата с буквичката J всичко е бошлаф и май е прав.LEXUS написа:И Авто-Билд признават японците за номер 1.безспорно!fiki написа:ипонското е по-хубаво ама за малко.никога една японка неможе да издържи на натоварването на един немец
Това са единици, щото ТЮВ не потвърждава твоето мнение, а моето! Един причтел като тебе хвали една дачия Логан ,че за 200000км. само консумативи, само че като отворя ТЮВ друго пише, демек частни случаи потвърждават правилото.nov написа:Малко ме съмнява да я дръпнеш па камо ли да я развяваш, тоя хаяс може и да се разпадне при дърпане на такава тежка кола, нищо не е сменяно на таз кола кара се като талибан Нисан в пустинята.И недей намесва вървежа тук ане говориме за вървеж а за качество.И пресен пример за такива като тебе и още 2-3-ма философи-Форд Фокус купен чисто нов в София в момента е на близо 260к. дизел само се сменят консумативи, а се кара САМО и ЕДИНСТВЕНО в София.Е как да кажа че е лош, верно Форд ама ни масло гори ни нищо, другия пример е с така омразния Ви Пасат ми вече 210-220 к. само каране в София ами никви проблеми.Офффффф верно забраавих това са единициLEXUS написа:Кой да ме дърпа, нали баща ми зимата ги е дърпал разни бусове Мерцедеси при -18 дори,та да не говорим за по-студено.nov написа: На вуйча ми 124-ката е на 650к + и бас ловя че може да ти дърпа Хаяс-а и по нангоре и по нанадоле biggrin.gif .А зимата къ пали ше ти направа клипче да си го гледкаш на -25.Отвори си млако очите момче-ония Тойоти нямат нищо общо със сегашните както и тия Мергели с предишните
124-ката като я закача ще я развявам като самарското знаме, не той мен, щото като ги знам кви са спънати коне, вървят колкото буса,а може и по-малко тия 200д и 250 д. И питай го вуйча ти дали е с оригиналните шарнири и щанги още или е правил предница.
П.С. Аз като гледам статистиката и процентите на повреди на ТЮВ, сегашните Тойоти не се различават съществено от предишните, все са първи със сходни проценти, докато новите Мерцедеси се трошат много повече от старите, които едно време бяха около нивото на Тойота, има коли дето за по 180к. им сменяте само перата на чистачките.
laugh.gif
p.s.Прати ми линк-а който гледаш където "процентите при тойота са сходни".
Статията и аз съм я чел и кво?Нали е най здравата кола, пуши като варена царевица с тоя бял дим.С колко да я карат по магистралата с 110 ли?LEXUS написа:Е и? Коя е най-авангардната и усложнена кола? Май Приус, който дели 1-вото място с тях! Но Приус е къде -къде по-за похвала, впредвид технологията му!nov написа:Уееееееееко Бръкаш, вече има и БМВ 130И, което дели първо място с Маздата и Приуса, виж в това списание което мразиш къде е прословутия Авенсис!Моя майстор е много прав като казва "Не започва ли номера на рамата с буквичката J всичко е бошлаф и май е прав.LEXUS написа: И Авто-Билд признават японците за номер 1.безспорно!
А за Авенсис какво- има оценка 5-, това слаба оценка ли е според теб? Аз целия му тест съм го чел, те му намалиха оценката заради изпушването отзад за ради запушване на тръбичките за пречистване на серните окиси, защото е D-CAT, защото са го карали/както те пишат/ предимно над 160км-180/ч. постоянно по магистралите , при което системата за пречистване не е смогвала да прочисти всичко и е изпушвала бял дим отзад. Никакъв дефект,никаква повреда. В сервиза са му прочистили системата.
Другото беше смяна на съединител на 80000км.- то при това каране мисля е разбираемо, но съединителят е консуматив, зависещ от начина на каране. Той не е част, по която се съди за здравината на колата естествено. Та, по Авенсис нямаше нито една повреда, нито един дефект за 100000км. Вектра са я класирали с оценка 5, като й смениха целия носач с шарнира, защото се разтропа на 30000км.- безспорен дефект, но според германците не е значим..... Аналогично и с Мерцедес Е-klas му смениха щанга,но не му намалиха съществено точките зааради този чист дефект.
Браво ве Джим!jim_beam написа:юноши какво взехте да ги редите: качество,надеждност,здравина?
никoй не може да оспори предимството на mb-много яка каросерия,която при удар евентуално ти спасява живота.не е никак маловажно разбира се,макар,че даяна и s-класа не можa да я спаси на времето.
тук всеки говори за надеждност,демек да не влизаш в сервиз по възможност,е тук японците са неоспорим номер 1.кво беше казал бай тошо по въпроса за плурализъма 2 мнения не може да има вe!!!
Моля, ти верно не си в час,както винаги,нов.nov написа:Малко ме съмнява да я дръпнеш па камо ли да я развяваш, тоя хаяс може и да се разпадне при дърпане на такава тежка кола, нищо не е сменяно на таз кола кара се като талибан Нисан в пустинята.И недей намесва вървежа тук ане говориме за вървеж а за качество.И пресен пример за такива като тебе и още 2-3-ма философи-Форд Фокус купен чисто нов в София в момента е на близо 260к. дизел само се сменят консумативи, а се кара САМО и ЕДИНСТВЕНО в София.Е как да кажа че е лош, верно Форд ама ни масло гори ни нищо, другия пример е с така омразния Ви Пасат ми вече 210-220 к. само каране в София ами никви проблеми.Офффффф верно забраавих това са единициLEXUS написа:Кой да ме дърпа, нали баща ми зимата ги е дърпал разни бусове Мерцедеси при -18 дори,та да не говорим за по-студено.nov написа: На вуйча ми 124-ката е на 650к + и бас ловя че може да ти дърпа Хаяс-а и по нангоре и по нанадоле biggrin.gif .А зимата къ пали ше ти направа клипче да си го гледкаш на -25.Отвори си млако очите момче-ония Тойоти нямат нищо общо със сегашните както и тия Мергели с предишните
124-ката като я закача ще я развявам като самарското знаме, не той мен, щото като ги знам кви са спънати коне, вървят колкото буса,а може и по-малко тия 200д и 250 д. И питай го вуйча ти дали е с оригиналните шарнири и щанги още или е правил предница.
П.С. Аз като гледам статистиката и процентите на повреди на ТЮВ, сегашните Тойоти не се различават съществено от предишните, все са първи със сходни проценти, докато новите Мерцедеси се трошат много повече от старите, които едно време бяха около нивото на Тойота, има коли дето за по 180к. им сменяте само перата на чистачките.
laugh.gif
p.s.Прати ми линк-а който гледаш където "процентите при тойота са сходни".
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта