Пасат,ауди а4-съвет да сменям ли авенсис-а?

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 09 Май 2010 21:51

аве осрахте(-хме) на човека темата,няма ли кой да удари един ключ накрая?

пс: напушва ме голям смех кат чета нечии изказвания кой от кого имал да учи,като бивш дългогодишен мб собственик де. biggrin.gif

aрe балтия вe мод!

mad.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 09 Май 2010 21:55

nov написа:
Kiki написа:
nov написа: wacko.gif :whistle: wacko.gif :whistle: laugh.gif
Мажеш да въртиш очички и да се лезиш колкото си искаш, но когато караш една кола в град като София 180 000км. и забравиш къде се намират сервизите, тогава ми се лези! :tongue9:
Примери бол мога да ти ги дам оттука до Захарна фабрика и обратно през Обеля, нали не се опитваш да ми кажеш че само Тойота ги прави 180к. У СОФИЯТА без ремонти? :tongue7:
Що , аз мога да ти дам пример за 250000км. без ремонти освен 1 термостат на Королата. Ти колко примера реални можеш да ми дадеш. Щото мога да ти дам и примера с буса на Хайейса на 410000км. почти без ремонт, горе съм написал. Дори дюзи не са чистени, камо ли сменяни. Аз ти казах, дори е с оригинална ходова част и амортисори.
А мога да ти дам и пример с ТЮВ,където хората са проверилиухиляди Короли и хиляди Мерцедеси да направим сравненийце във всички възрастови групи.

А мога и да ти дам пример с Пакистан, Иран, Сирия,Дубай и т.н. , където се карат Тойоти на 90% по най-тежки атмосферни условия.Мога да ти дам и пример,че в пустинята никой не ходи с Мерцедес G-klas,а всички ходят единствено с Тойота Ланд Крюзер.
Ти какви примери ще ми дадеш?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 09 Май 2010 21:59

nov написа:
LEXUS написа:
fiki написа:има ли някой от вас тойота на 300-400000км
Аз имам ,защо? Toyota Hiace 2.4D говори ли ти нещо. Ще ти дърпам Пасатите с нея и при -20 зимата да ти палнат! На 410000км. даже е с оригиналните амортисьори предните.
На вуйча ми 124-ката е на 650к + и бас ловя че може да ти дърпа Хаяс-а и по нангоре и по нанадоле biggrin.gif .А зимата къ пали ше ти направа клипче да си го гледкаш на -25.Отвори си млако очите момче-ония Тойоти нямат нищо общо със сегашните както и тия Мергели с предишните :thumbsup:
Кой да ме дърпа, нали баща ми зимата ги е дърпал разни бусове Мерцедеси при -18 дори,та да не говорим за по-студено.
124-ката като я закача ще я развявам като самарското знаме, не той мен, щото като ги знам кви са спънати коне, вървят колкото буса,а може и по-малко тия 200д и 250 д. И питай го вуйча ти дали е с оригиналните шарнири и щанги още или е правил предница.

П.С. Аз като гледам статистиката и процентите на повреди на ТЮВ, сегашните Тойоти не се различават съществено от предишните, все са първи със сходни проценти, докато новите Мерцедеси се трошат много повече от старите, които едно време бяха около нивото на Тойота
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 09 Май 2010 22:08

LEXUS написа: ...
Ти какви примери ще ми дадеш?
ами как какви ще ти каже оня лаф,че мерцедеса е мерцедес.той верно е мерцедес,ама не знам той дали може да вади толкова кинти да му плати ремонтите,че аз колко съм вложил в сервизна дейност докато след 6 години мерцедес не ми писна накрая. mad.gif

ps: пояснявам е-класата я купих на 3 г. и ръждите бяха тръгнали вече,ама тва беше най-нищожния проблем. wink.gif
aрe дa си говорим за нещо друго mad.gif
Последно промяна от jim_beam на 09 Май 2010 22:13, променено общо 1 път.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 09 Май 2010 22:12

nov написа:
Kiki написа:
nov написа: wacko.gif :whistle: wacko.gif :whistle: laugh.gif
Мажеш да въртиш очички и да се лезиш колкото си искаш, но когато караш една кола в град като София 180 000км. и забравиш къде се намират сервизите, тогава ми се лези! :tongue9:
Примери бол мога да ти ги дам оттука до Захарна фабрика и обратно през Обеля, нали не се опитваш да ми кажеш че само Тойота ги прави 180к. У СОФИЯТА без ремонти? :tongue7:
Говоря за градско в София, а не каране в Западните покрайнини.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 09 Май 2010 22:13

LEXUS написа:
nov написа:
LEXUS написа: Аз имам ,защо? Toyota Hiace 2.4D говори ли ти нещо. Ще ти дърпам Пасатите с нея и при -20 зимата да ти палнат! На 410000км. даже е с оригиналните амортисьори предните.
На вуйча ми 124-ката е на 650к + и бас ловя че може да ти дърпа Хаяс-а и по нангоре и по нанадоле biggrin.gif .А зимата къ пали ше ти направа клипче да си го гледкаш на -25.Отвори си млако очите момче-ония Тойоти нямат нищо общо със сегашните както и тия Мергели с предишните :thumbsup:
Кой да ме дърпа, нали баща ми зимата ги е дърпал разни бусове Мерцедеси при -18 дори,та да не говорим за по-студено.
124-ката като я закача ще я развявам като самарското знаме, не той мен, щото като ги знам кви са спънати коне, вървят колкото буса,а може и по-малко тия 200д и 250 д. И питай го вуйча ти дали е с оригиналните шарнири и щанги още или е правил предница.

П.С. Аз като гледам статистиката и процентите на повреди на ТЮВ, сегашните Тойоти не се различават съществено от предишните, все са първи със сходни проценти, докато новите Мерцедеси се трошат много повече от старите, които едно време бяха около нивото на Тойота
Малко ме съмнява да я дръпнеш па камо ли да я развяваш, тоя хаяс може и да се разпадне при дърпане на такава тежка кола, нищо не е сменяно на таз кола кара се като талибан Нисан в пустинята.И недей намесва вървежа тук ане говориме за вървеж а за качество.И пресен пример за такива като тебе и още 2-3-ма философи-Форд Фокус купен чисто нов в София в момента е на близо 260к. дизел само се сменят консумативи, а се кара САМО и ЕДИНСТВЕНО в София.Е как да кажа че е лош, верно Форд ама ни масло гори ни нищо, другия пример е с така омразния Ви Пасат ми вече 210-220 к. само каране в София ами никви проблеми.Офффффф верно забраавих това са единици :censored: , има коли дето за по 180к. им сменяте само перата на чистачките. wacko.gif laugh.gif
p.s.Прати ми линк-а който гледаш където "процентите при тойота са сходни".
Последно промяна от nov на 09 Май 2010 22:14, променено общо 1 път.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 09 Май 2010 22:13

nov написа:
LEXUS написа:
fiki написа:ипонското е по-хубаво ама за малко.никога една японка неможе да издържи на натоварването на един немец
И Авто-Билд признават японците за номер 1.безспорно!
Уееееееееко Бръкаш, вече има и БМВ 130И, което дели първо място с Маздата и Приуса, виж в това списание което мразиш къде е прословутия Авенсис!Моя майстор е много прав като казва "Не започва ли номера на рамата с буквичката J всичко е бошлаф и май е прав.
Е и? Коя е най-авангардната и усложнена кола? Май Приус, който дели 1-вото място с тях! Но Приус е къде -къде по-за похвала, впредвид технологията му!

А за Авенсис какво- има оценка 5-, това слаба оценка ли е според теб? Аз целия му тест съм го чел, те му намалиха оценката заради изпушването отзад за ради запушване на тръбичките за пречистване на серните окиси, защото е D-CAT, защото са го карали/както те пишат/ предимно над 160км-180/ч. постоянно по магистралите , при което системата за пречистване не е смогвала да прочисти всичко и е изпушвала бял дим отзад. Никакъв дефект,никаква повреда. В сервиза са му прочистили системата.
Другото беше смяна на съединител на 80000км.- то при това каране мисля е разбираемо, но съединителят е консуматив, зависещ от начина на каране. Той не е част, по която се съди за здравината на колата естествено. Та, по Авенсис нямаше нито една повреда, нито един дефект за 100000км. Вектра са я класирали с оценка 5, като й смениха целия носач с шарнира, защото се разтропа на 30000км.- безспорен дефект, но според германците не е значим..... Аналогично и с Мерцедес Е-klas му смениха щанга,но не му намалиха съществено точките зааради този чист дефект.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 09 Май 2010 22:16

nov написа:
LEXUS написа:
nov написа: На вуйча ми 124-ката е на 650к + и бас ловя че може да ти дърпа Хаяс-а и по нангоре и по нанадоле biggrin.gif .А зимата къ пали ше ти направа клипче да си го гледкаш на -25.Отвори си млако очите момче-ония Тойоти нямат нищо общо със сегашните както и тия Мергели с предишните :thumbsup:
Кой да ме дърпа, нали баща ми зимата ги е дърпал разни бусове Мерцедеси при -18 дори,та да не говорим за по-студено.
124-ката като я закача ще я развявам като самарското знаме, не той мен, щото като ги знам кви са спънати коне, вървят колкото буса,а може и по-малко тия 200д и 250 д. И питай го вуйча ти дали е с оригиналните шарнири и щанги още или е правил предница.

П.С. Аз като гледам статистиката и процентите на повреди на ТЮВ, сегашните Тойоти не се различават съществено от предишните, все са първи със сходни проценти, докато новите Мерцедеси се трошат много повече от старите, които едно време бяха около нивото на Тойота
Малко ме съмнява да я дръпнеш па камо ли да я развяваш, тоя хаяс може и да се разпадне при дърпане на такава тежка кола, нищо не е сменяно на таз кола кара се като талибан Нисан в пустинята.И недей намесва вървежа тук ане говориме за вървеж а за качество.И пресен пример за такива като тебе и още 2-3-ма философи-Форд Фокус купен чисто нов в София в момента е на близо 260к. дизел само се сменят консумативи, а се кара САМО и ЕДИНСТВЕНО в София.Е как да кажа че е лош, верно Форд ама ни масло гори ни нищо, другия пример е с така омразния Ви Пасат ми вече 210-220 к. само каране в София ами никви проблеми.Офффффф верно забраавих това са единици :censored: , има коли дето за по 180к. им сменяте само перата на чистачките. wacko.gif laugh.gif
p.s.Прати ми линк-а който гледаш където "процентите при тойота са сходни".
Това са единици, щото ТЮВ не потвърждава твоето мнение, а моето! Един причтел като тебе хвали една дачия Логан ,че за 200000км. само консумативи, само че като отворя ТЮВ друго пише, демек частни случаи потвърждават правилото.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 09 Май 2010 22:17

LEXUS написа:
nov написа:
LEXUS написа: И Авто-Билд признават японците за номер 1.безспорно!
Уееееееееко Бръкаш, вече има и БМВ 130И, което дели първо място с Маздата и Приуса, виж в това списание което мразиш къде е прословутия Авенсис!Моя майстор е много прав като казва "Не започва ли номера на рамата с буквичката J всичко е бошлаф и май е прав.
Е и? Коя е най-авангардната и усложнена кола? Май Приус, който дели 1-вото място с тях! Но Приус е къде -къде по-за похвала, впредвид технологията му!

А за Авенсис какво- има оценка 5-, това слаба оценка ли е според теб? Аз целия му тест съм го чел, те му намалиха оценката заради изпушването отзад за ради запушване на тръбичките за пречистване на серните окиси, защото е D-CAT, защото са го карали/както те пишат/ предимно над 160км-180/ч. постоянно по магистралите , при което системата за пречистване не е смогвала да прочисти всичко и е изпушвала бял дим отзад. Никакъв дефект,никаква повреда. В сервиза са му прочистили системата.
Другото беше смяна на съединител на 80000км.- то при това каране мисля е разбираемо, но съединителят е консуматив, зависещ от начина на каране. Той не е част, по която се съди за здравината на колата естествено. Та, по Авенсис нямаше нито една повреда, нито един дефект за 100000км. Вектра са я класирали с оценка 5, като й смениха целия носач с шарнира, защото се разтропа на 30000км.- безспорен дефект, но според германците не е значим..... Аналогично и с Мерцедес Е-klas му смениха щанга,но не му намалиха съществено точките зааради този чист дефект.
Статията и аз съм я чел и кво?Нали е най здравата кола, пуши като варена царевица с тоя бял дим.С колко да я карат по магистралата с 110 ли?

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 09 Май 2010 22:26

юноши какво взехте да ги редите: качество,надеждност,здравина?
никoй не може да оспори предимството на mb-много яка каросерия,която при удар евентуално ти спасява живота.не е никак маловажно разбира се,макар,че даяна и s-класа не можa да я спаси на времето.
тук всеки говори за надеждност,демек да не влизаш в сервиз по възможност,е тук японците са неоспорим номер 1.кво беше казал бай тошо по въпроса за плурализъма 2 мнения не може да има вe!!! :wav:

aре дa завърша миролюбиво,нека да има конкуренция и различни вкусове,че иначе ще бъдем само с тойоти бре! biggrin.gif
Последно промяна от jim_beam на 09 Май 2010 22:32, променено общо 1 път.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 09 Май 2010 22:30

jim_beam написа:юноши какво взехте да ги редите: качество,надеждност,здравина?
никoй не може да оспори предимството на mb-много яка каросерия,която при удар евентуално ти спасява живота.не е никак маловажно разбира се,макар,че даяна и s-класа не можa да я спаси на времето.
тук всеки говори за надеждност,демек да не влизаш в сервиз по възможност,е тук японците са неоспорим номер 1.кво беше казал бай тошо по въпроса за плурализъма 2 мнения не може да има вe!!! :wav:
Браво ве Джим! rolleyes.gif
Това не го очаквах от теб! :thumbsup:
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 09 Май 2010 22:34

nov написа:
LEXUS написа:
nov написа: На вуйча ми 124-ката е на 650к + и бас ловя че може да ти дърпа Хаяс-а и по нангоре и по нанадоле biggrin.gif .А зимата къ пали ше ти направа клипче да си го гледкаш на -25.Отвори си млако очите момче-ония Тойоти нямат нищо общо със сегашните както и тия Мергели с предишните :thumbsup:
Кой да ме дърпа, нали баща ми зимата ги е дърпал разни бусове Мерцедеси при -18 дори,та да не говорим за по-студено.
124-ката като я закача ще я развявам като самарското знаме, не той мен, щото като ги знам кви са спънати коне, вървят колкото буса,а може и по-малко тия 200д и 250 д. И питай го вуйча ти дали е с оригиналните шарнири и щанги още или е правил предница.

П.С. Аз като гледам статистиката и процентите на повреди на ТЮВ, сегашните Тойоти не се различават съществено от предишните, все са първи със сходни проценти, докато новите Мерцедеси се трошат много повече от старите, които едно време бяха около нивото на Тойота
Малко ме съмнява да я дръпнеш па камо ли да я развяваш, тоя хаяс може и да се разпадне при дърпане на такава тежка кола, нищо не е сменяно на таз кола кара се като талибан Нисан в пустинята.И недей намесва вървежа тук ане говориме за вървеж а за качество.И пресен пример за такива като тебе и още 2-3-ма философи-Форд Фокус купен чисто нов в София в момента е на близо 260к. дизел само се сменят консумативи, а се кара САМО и ЕДИНСТВЕНО в София.Е как да кажа че е лош, верно Форд ама ни масло гори ни нищо, другия пример е с така омразния Ви Пасат ми вече 210-220 к. само каране в София ами никви проблеми.Офффффф верно забраавих това са единици :censored: , има коли дето за по 180к. им сменяте само перата на чистачките. wacko.gif laugh.gif
p.s.Прати ми линк-а който гледаш където "процентите при тойота са сходни".
Моля, ти верно не си в час,както винаги,нов.
Ти знаеш ли колко тежи Хай-ейс???????????
И колко мерцедесчето??????
Мерцедеса доколкото знам не еповече от 1400кг., докато Хайсейса е 1600кг., прави сметка кой кого ще развява. И Той Хай-Ейс ако се разпадаше, нямаше да го карат само него там ,където няма пътища по Пакистан и т.н..Хай-Ейса е уникално здрав бус.И не ми говори за философи, щото за теб май най-големите философи са от ТЮВ, щото не са на твоето мнение. Гледай фактите,а не пристрастията си. Тойота е по-здравата кола от Мерцедес. Сега ще ти пусна и линк към ТЮВ. Да ти го кажат германците , пък дано тях послушаш.
И не ми говори за Пасат на 200000км. казах ти, те Тойотите тъкмо почват да се разработват на тия километри. Тук не е форума на Пежо да се хвалиш с 200000км. , тук звучи смешно. А за Фокуса що не го питаш сменил ли си е вече АЛТЕРНАТОРА??? Айде стига си говорил колкото да опонираш.
Имам няколко приятели с 124-ки, 600000км. с оригинална ходова част е почти невъзможно. Поне техните им правят ходова част преди 300000км. Но щом казваш, вуйчо ти може да кара както трябва, аз не оспорвам, но дали той знае,че нищо не е сменял по Мерцедеса, или само ти го знаеш. biggrin.gif
Последно промяна от LEXUS на 09 Май 2010 22:39, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 09 Май 2010 22:34

Kiki написа: ...Браво ве Джим! rolleyes.gif
Това не го очаквах от теб! :thumbsup:
кво да правя бате нали и аз бех 'баровец' доста време mad.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 09 Май 2010 22:46

Гледам, захапали сте се ПАК.

Лично на мен ми омръзна да ги чета тия безсмислени постове за хиляден път.

И пак питам - като не ви харесва Тойота, какво правите тук?

Към колегата fiki -

момчето ми, пообразовай се малко, защото не можеш да водиш никакъв диалог.
Това е форум, а не помийна яма.

Досега едно смислено мнение не съм прочел от теб, освен леене на помия.

И ако продължаваш в този дух - достъпа ти до форума ще ти бъде забранен.

От мен - едноседмична почивка.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта