Премам всички мнения,но колата,която избирам е за жена и трябва да отговаря на Комби/2000г-2001г/1.6-1.8/бензин,така,че екзотичните бегачки отпадат.Първоначално исках а срвнявам Авенсис и Примера,защото съм сигурен,че имат комби,а и цените са им приемливи.nov написа:В този клас лично моята класация за надеждност е:
1.Мазда6(626)
2.Хонда Акорд
3.Авенсис
4.Галант
5.Примера
Avensis vs Primera
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Хубаво е когато човек дава акъл, да има поне малко. Да допуснем че некой вземе те послуша и си купи мицубиши. И понеже последните 10 години са предимно ГДИ, с цялата си позитивна енергия питам КОЙ ЩЕ МУ ПЛАЩА РЕМОНТИТЕ, които гарантирано са чести, но за сметка на това пък скъпи?! Или вероятно прехвалените дизелите на хонда (изключвам най-новите) дето са правени от роувър....Ако капацитет като теб, си беше направил труда да погледне едно класиране на АДАК вероятно щеше да забележи, че в десетката са едни японски коли от рода ма субару, тойота и мазда. Немска класация в която гоУфо е на 97-мо место. Та кво викаш ся за японците, здравината и останалото? С нетърпение очаквам поредната мозъчна диария.fiki написа:бегай и от двете колега ако е японец мицубиши или хонда

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Какви са проблемите на GDI колите на Митсубиши? Питам, защото вчера карах зад едно Space Star GDI, което го превозваше пътна помощ. Даже ми стана странно да гледам хубаво Митсубиши Спейс Стар GDI на пътна помощ. Тия ГДИ мотори много ми харесват, не знаех,че имат евентуални проблеми, но като замисъл са модерни/поне когато се появиха/ и затова ги подкрепям.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Колега NOV,съжалявам за забавянето,не си бях отварял пощата.Газов инжекцион BRC,с оригинална бутилка на мястото на резервната гума.Така е дошла колата от Италия.Той кумеца е по корабите и нафтата не му е проблем,но си искаше кола на газ .Наистина е много доволен.Не знам дали тази уредба е италианско производство,но така си дойде Нисана.
Какъв не им е проблема ще е по-лесно да се отговори.....Като започнем от това, че ГДИ-то е с директно впръскване и за газ забравяш (изключвам течна фаза), минеш през кривене на глави и свършиш с "качествените" горива в милата ни татковина, дето хич не им се отразяват добре на помпите...Като цяло идат трошливи...LEXUS написа:Какви са проблемите на GDI колите на Митсубиши? Питам, защото вчера карах зад едно Space Star GDI, което го превозваше пътна помощ. Даже ми стана странно да гледам хубаво Митсубиши Спейс Стар GDI на пътна помощ. Тия ГДИ мотори много ми харесват, не знаех,че имат евентуални проблеми, но като замисъл са модерни/поне когато се появиха/ и затова ги подкрепям.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Е то остава и на кола дето дава 4-4,5 разход на дълго, да и слагаш газ..diver написа:
Какъв не им е проблема ще е по-лесно да се отговори.....Като започнем от това, че ГДИ-то е с директно впръскване и за газ забравяш (изключвам течна фаза), минеш през кривене на глави и свършиш с "качествените" горива в милата ни татковина, дето хич не им се отразяват добре на помпите...Като цяло идат трошливи...

А от другото дето си изброил, само за скапаните бензини си прав...Най много страдат от тях, защото натрупват много нагар..
Иначе познавам над 200 човека с такива коли, до сега никой не се е оплакал от глави и от помпи...
Най големият проблем им е нагара, но той се чисти..Другият проблем са задкормилните устройства, които мислят че щом дават на свещите 100000км. пробег, могат да изкарат и 200 к... laugh.gif
Ама както казва Петко Бучаров "да, ама не", започват да горят лулите и бубините..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Дам прави си, едно паджеро 3.5 ГДИ даже слиза под 4/100.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif То не прегрява ли, глава ли не криви, помпа ли не сменя.. къде 5к за година ремонти... И сега не бързай да кажеш, че това е изключение, щото имам наблюдения върху няколко ГДИ-та всички с идентични проблеми.martod написа:Е то остава и на кола дето дава 4-4,5 разход на дълго, да и слагаш газ....
За помпата и дюзите и аз съм склонен да го отдам на кривото гориво, ма не е само туй за съжаление. Инак като бачка наистина върви бая и харчи прилично...
Позволи ми да се съмнявам уеко че има 200 ГДИ-та изобщо в движение из милата ни татковина, та от там и няма как да гледам сериозно на останалата част от поста...martod написа: Иначе познавам над 200 човека с такива коли..

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Колега много мерси за инфотоnowyaris написа:Колега NOV,съжалявам за забавянето,не си бях отварял пощата.Газов инжекцион BRC,с оригинална бутилка на мястото на резервната гума.Така е дошла колата от Италия.Той кумеца е по корабите и нафтата не му е проблем,но си искаше кола на газ .Наистина е много доволен.Не знам дали тази уредба е италианско производство,но така си дойде Нисана.

- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Е аз имах в предвид 1.8 ГДИ.. biggrin.gifdiver написа:
Дам прави си, едно паджеро 3.5 ГДИ даже слиза под 4/100.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Позволи ми да се съмнявам уеко че има 200 ГДИ-та изобщо в движение из милата ни татковина, та от там и няма как да гледам сериозно на останалата част от поста...
А паджерото с 3.5 ГДИ, при всички положения гори много по малко, от кой да е джип със същата кубатура...

А за бройките на ГДИ-тата в България си в дълбока грешка..Много повече са..Тези 200 за които ти говоря, ги познавам персонално..

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod написа:.Тези 200 за които ти говоря, ги познавам персонално..



Дрън дрън та пръц...martod написа: А паджерото с 3.5 ГДИ, при всички положения гори много по малко, от кой да е джип със същата кубатура...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Не знам дали сярата е виновна, но едно X5 3л бензин гори по-малко и върви значително повече. А имай предвид че и дизеловото (където разхода въобще няма да го споменавам) е по-мощно от Шогуна.martod написа:...А паджерото с 3.5 ГДИ, при всички положения гори много по малко, от кой да е джип със същата кубатура...

- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Те тука клега очаквай нападение, как ше гори по-малко ве тука е Епонски форум баце неможе да бъде еле па да е по-доброScott написа:Не знам дали сярата е виновна, но едно X5 3л бензин гори по-малко и върви значително повече. А имай предвид че и дизеловото (където разхода въобще няма да го споменавам) е по-мощно от Шогуна.martod написа:...А паджерото с 3.5 ГДИ, при всички положения гори много по малко, от кой да е джип със същата кубатура...

- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Е тука пък ти не позна...nov написа: Те тука клега очаквай нападение, как ше гори по-малко ве тука е Епонски форум баце неможе да бъде еле па да е по-добро

Как да го нападам, като по каталог наистина е така, ама в действителност дали гори толкова БМВ-то не се знае..
Като се има в предвид че и на 520 му дават същият разход, малко ме съмнява лека кола и джип да горят еднакво..
Освен това, по горе съм казал "гори по малко от джипове със същата кубатура" (разбирай и същите килограми) а колегата дава пример с по малък мотор и по лек джип..
Нещо не му се сравнява с джип на Тойота- например...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Последната седмица развозвам едно МЛ4.2ЦДИ 320 коня и градско на зверско пържене 16 немога го доклатя, онуй недоразумение панчаревото под 20 не помня да е слизало а е 100 коня отдолу на аналогично тегло. Двата джипа са 2003-та и са автоматик. За вървене също панчаревото беше по-големия умреляк та хич не ми го фали.martod написа:Е тука пък ти не позна...nov написа: Те тука клега очаквай нападение, как ше гори по-малко ве тука е Епонски форум баце неможе да бъде еле па да е по-доброНападение няма да има..Нещо ме бъркаш с някои изявени фанатици от този форум.. biggrin.gif
Как да го нападам, като по каталог наистина е така, ама в действителност дали гори толкова БМВ-то не се знае..
Като се има в предвид че и на 520 му дават същият разход, малко ме съмнява лека кола и джип да горят еднакво..
Освен това, по горе съм казал "гори по малко от джипове със същата кубатура" (разбирай и същите килограми) а колегата дава пример с по малък мотор и по лек джип..
Нещо не му се сравнява с джип на Тойота- например...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта