Avensis vs Primera

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от JapCar » 05 Май 2010 00:25

nov написа:В този клас лично моята класация за надеждност е:
1.Мазда6(626)
2.Хонда Акорд
3.Авенсис
4.Галант
5.Примера
Премам всички мнения,но колата,която избирам е за жена и трябва да отговаря на Комби/2000г-2001г/1.6-1.8/бензин,така,че екзотичните бегачки отпадат.Първоначално исках а срвнявам Авенсис и Примера,защото съм сигурен,че имат комби,а и цените са им приемливи.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 05 Май 2010 06:43

При нас гледам ,че и в мюсулманските села на Лудогорието дето друго освен VW + OPEL друго не поглеждаха взеха да минават на Тойоти-втора ръка естествено и повечето са Авенсис комби.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 05 Май 2010 07:55

fiki написа:бегай и от двете колега ако е японец мицубиши или хонда
Хубаво е когато човек дава акъл, да има поне малко. Да допуснем че некой вземе те послуша и си купи мицубиши. И понеже последните 10 години са предимно ГДИ, с цялата си позитивна енергия питам КОЙ ЩЕ МУ ПЛАЩА РЕМОНТИТЕ, които гарантирано са чести, но за сметка на това пък скъпи?! Или вероятно прехвалените дизелите на хонда (изключвам най-новите) дето са правени от роувър....Ако капацитет като теб, си беше направил труда да погледне едно класиране на АДАК вероятно щеше да забележи, че в десетката са едни японски коли от рода ма субару, тойота и мазда. Немска класация в която гоУфо е на 97-мо место. Та кво викаш ся за японците, здравината и останалото? С нетърпение очаквам поредната мозъчна диария.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 06 Май 2010 02:15

Какви са проблемите на GDI колите на Митсубиши? Питам, защото вчера карах зад едно Space Star GDI, което го превозваше пътна помощ. Даже ми стана странно да гледам хубаво Митсубиши Спейс Стар GDI на пътна помощ. Тия ГДИ мотори много ми харесват, не знаех,че имат евентуални проблеми, но като замисъл са модерни/поне когато се появиха/ и затова ги подкрепям.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 06 Май 2010 09:05

Колега NOV,съжалявам за забавянето,не си бях отварял пощата.Газов инжекцион BRC,с оригинална бутилка на мястото на резервната гума.Така е дошла колата от Италия.Той кумеца е по корабите и нафтата не му е проблем,но си искаше кола на газ .Наистина е много доволен.Не знам дали тази уредба е италианско производство,но така си дойде Нисана.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 06 Май 2010 09:40

LEXUS написа:Какви са проблемите на GDI колите на Митсубиши? Питам, защото вчера карах зад едно Space Star GDI, което го превозваше пътна помощ. Даже ми стана странно да гледам хубаво Митсубиши Спейс Стар GDI на пътна помощ. Тия ГДИ мотори много ми харесват, не знаех,че имат евентуални проблеми, но като замисъл са модерни/поне когато се появиха/ и затова ги подкрепям.
Какъв не им е проблема ще е по-лесно да се отговори.....Като започнем от това, че ГДИ-то е с директно впръскване и за газ забравяш (изключвам течна фаза), минеш през кривене на глави и свършиш с "качествените" горива в милата ни татковина, дето хич не им се отразяват добре на помпите...Като цяло идат трошливи...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 06 Май 2010 16:36

diver написа:
Какъв не им е проблема ще е по-лесно да се отговори.....Като започнем от това, че ГДИ-то е с директно впръскване и за газ забравяш (изключвам течна фаза), минеш през кривене на глави и свършиш с "качествените" горива в милата ни татковина, дето хич не им се отразяват добре на помпите...Като цяло идат трошливи...
Е то остава и на кола дето дава 4-4,5 разход на дълго, да и слагаш газ.. wacko.gif
А от другото дето си изброил, само за скапаните бензини си прав...Най много страдат от тях, защото натрупват много нагар..
Иначе познавам над 200 човека с такива коли, до сега никой не се е оплакал от глави и от помпи...
Най големият проблем им е нагара, но той се чисти..Другият проблем са задкормилните устройства, които мислят че щом дават на свещите 100000км. пробег, могат да изкарат и 200 к... laugh.gif
Ама както казва Петко Бучаров "да, ама не", започват да горят лулите и бубините..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 06 Май 2010 19:01

martod написа:Е то остава и на кола дето дава 4-4,5 разход на дълго, да и слагаш газ.. wacko.gif ..
Дам прави си, едно паджеро 3.5 ГДИ даже слиза под 4/100.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif То не прегрява ли, глава ли не криви, помпа ли не сменя.. къде 5к за година ремонти... И сега не бързай да кажеш, че това е изключение, щото имам наблюдения върху няколко ГДИ-та всички с идентични проблеми.

За помпата и дюзите и аз съм склонен да го отдам на кривото гориво, ма не е само туй за съжаление. Инак като бачка наистина върви бая и харчи прилично...
martod написа: Иначе познавам над 200 човека с такива коли..
Позволи ми да се съмнявам уеко че има 200 ГДИ-та изобщо в движение из милата ни татковина, та от там и няма как да гледам сериозно на останалата част от поста...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 06 Май 2010 19:18

nowyaris написа:Колега NOV,съжалявам за забавянето,не си бях отварял пощата.Газов инжекцион BRC,с оригинална бутилка на мястото на резервната гума.Така е дошла колата от Италия.Той кумеца е по корабите и нафтата не му е проблем,но си искаше кола на газ .Наистина е много доволен.Не знам дали тази уредба е италианско производство,но така си дойде Нисана.
Колега много мерси за инфото :thumbsup:

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 06 Май 2010 21:41

diver написа:
Дам прави си, едно паджеро 3.5 ГДИ даже слиза под 4/100.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif





Позволи ми да се съмнявам уеко че има 200 ГДИ-та изобщо в движение из милата ни татковина, та от там и няма как да гледам сериозно на останалата част от поста...
Е аз имах в предвид 1.8 ГДИ.. biggrin.gif
А паджерото с 3.5 ГДИ, при всички положения гори много по малко, от кой да е джип със същата кубатура... tongue.gif

А за бройките на ГДИ-тата в България си в дълбока грешка..Много повече са..Тези 200 за които ти говоря, ги познавам персонално.. smile.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 06 Май 2010 22:35

martod написа:.Тези 200 за които ти говоря, ги познавам персонално.. smile.gif
worthy.gif worthy.gif worthy.gif
martod написа: А паджерото с 3.5 ГДИ, при всички положения гори много по малко, от кой да е джип със същата кубатура...
Дрън дрън та пръц...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 06 Май 2010 22:50

martod написа:...А паджерото с 3.5 ГДИ, при всички положения гори много по малко, от кой да е джип със същата кубатура...
Не знам дали сярата е виновна, но едно X5 3л бензин гори по-малко и върви значително повече. А имай предвид че и дизеловото (където разхода въобще няма да го споменавам) е по-мощно от Шогуна. :whistle:

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 07 Май 2010 12:48

Scott написа:
martod написа:...А паджерото с 3.5 ГДИ, при всички положения гори много по малко, от кой да е джип със същата кубатура...
Не знам дали сярата е виновна, но едно X5 3л бензин гори по-малко и върви значително повече. А имай предвид че и дизеловото (където разхода въобще няма да го споменавам) е по-мощно от Шогуна. :whistle:
Те тука клега очаквай нападение, как ше гори по-малко ве тука е Епонски форум баце неможе да бъде еле па да е по-добро :thumbsup:

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 07 Май 2010 14:20

nov написа: Те тука клега очаквай нападение, как ше гори по-малко ве тука е Епонски форум баце неможе да бъде еле па да е по-добро :thumbsup:
Е тука пък ти не позна... tongue.gif Нападение няма да има..Нещо ме бъркаш с някои изявени фанатици от този форум.. biggrin.gif
Как да го нападам, като по каталог наистина е така, ама в действителност дали гори толкова БМВ-то не се знае..
Като се има в предвид че и на 520 му дават същият разход, малко ме съмнява лека кола и джип да горят еднакво..
Освен това, по горе съм казал "гори по малко от джипове със същата кубатура" (разбирай и същите килограми) а колегата дава пример с по малък мотор и по лек джип..
Нещо не му се сравнява с джип на Тойота- например...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 07 Май 2010 16:50

martod написа:
nov написа: Те тука клега очаквай нападение, как ше гори по-малко ве тука е Епонски форум баце неможе да бъде еле па да е по-добро :thumbsup:
Е тука пък ти не позна... tongue.gif Нападение няма да има..Нещо ме бъркаш с някои изявени фанатици от този форум.. biggrin.gif
Как да го нападам, като по каталог наистина е така, ама в действителност дали гори толкова БМВ-то не се знае..
Като се има в предвид че и на 520 му дават същият разход, малко ме съмнява лека кола и джип да горят еднакво..
Освен това, по горе съм казал "гори по малко от джипове със същата кубатура" (разбирай и същите килограми) а колегата дава пример с по малък мотор и по лек джип..
Нещо не му се сравнява с джип на Тойота- например...
Последната седмица развозвам едно МЛ4.2ЦДИ 320 коня и градско на зверско пържене 16 немога го доклатя, онуй недоразумение панчаревото под 20 не помня да е слизало а е 100 коня отдолу на аналогично тегло. Двата джипа са 2003-та и са автоматик. За вървене също панчаревото беше по-големия умреляк та хич не ми го фали.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта