Ти изобщо прочете ли написаното или само трупаш мнения?SFINKS написа:bla-bla
Двигателна спирачка
майна зарежи общите приказки и теории .
имаме конкретна графика която показва едно а всъщност в двигателя се случва съвсем друго .
ако можеш отговори ми на въпроса по горе
ако не знаеш отговора просто не пиши
логично n`est-ce pas ?
имаме конкретна графика която показва едно а всъщност в двигателя се случва съвсем друго .
ако можеш отговори ми на въпроса по горе
ако не знаеш отговора просто не пиши
логично n`est-ce pas ?

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Колега, аз не разбирам, защо се опитваш да ни убедиш, че твоите наблюдения, които явно са строго субективистични, са верни?!?
Подходи логически към казуса - двигателна спирачка с и без подаване на газ към дюзата - била тя за бензин или дизел. Нали като се спре горивото се използват всички въртящи се части в двигателя за спиране, а ако се подава газ, било и минимално, ти вкарваш енергия за да въртиш тези части, които същевременно ползваш за спиране...
Подходи логически към казуса - двигателна спирачка с и без подаване на газ към дюзата - била тя за бензин или дизел. Нали като се спре горивото се използват всички въртящи се части в двигателя за спиране, а ако се подава газ, било и минимално, ти вкарваш енергия за да въртиш тези части, които същевременно ползваш за спиране...
начи ще се потретя
ЗАБРАВИ за логика , " субекстивистични" даже незнам какво е това
и т.н. общи приказки , тука говорим за ДВГ biggrin.gif
има графика , общите приказки ги зарежете
Нека да пише колегата дето е пуснал графика или slow
или някой който е нясно с ДВГ
ЗАБРАВИ за логика , " субекстивистични" даже незнам какво е това

има графика , общите приказки ги зарежете
Нека да пише колегата дето е пуснал графика или slow
или някой който е нясно с ДВГ
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
To си пишеslowtraveler написа:Благодаря lz2lps![]()
Но навярно трябва да пуснеш и обяснение кое какво е biggrin.gif

"Одни трусят, бросают вёсла, ложатся на дно баркаса, и их разбивает о скалы! А другие крепче берутся за весла, и гребут, гребут, навстречу ветру, наперекор буре гребут, и они побеждают стихию!" (с) "Повесть о настоящем человеке"
Сега видях, че може би графиката е от празен ход... ако успея да изровя други логове, там се вижда същото и при ППХ.SFINKS написа:има графика , общите приказки ги зарежете
Нека да пише колегата дето е пуснал графика или slow
или някой който е нясно с ДВГ
Мислиш ли че при AFR = 22, което е максималният диапазон на сондата (wideband) има някакво гориво? И защо, когато почне да подържа празен ход (около 850RPM) вече не е така?
Има хора, които знаят повече от мен, аз просто си правих експерименти. Много съм далече от ДВГ biggrin.gif
Скоро вадих колянов вал от 4А-ГЕ и като знам колко е тежък и факта че има и маховик, съмнявам се да може да паднат оборотите веднага до 0, когато премахнеш източника на "енергия" от системата

"Одни трусят, бросают вёсла, ложатся на дно баркаса, и их разбивает о скалы! А другие крепче берутся за весла, и гребут, гребут, навстречу ветру, наперекор буре гребут, и они побеждают стихию!" (с) "Повесть о настоящем человеке"
Когато двигателят е в режим на принудителен празен ход,консумацията на гориво е по-малка от тази при празен ход.НО подаването на гориво не се прекратява (иначе ще изгасне)-просто горивната смес е по-бедна,защото просто поддържа двигателя работещ - оттам автомобила е по-икономичен.Всичко казано по-горе важи за автомобили без START/STOP система.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Deceleration Fuel Cut Off (DFCO):
http://www.turbotweak.com/deceleration.pdf
http://www.turbotweak.com/deceleration.pdf
The information contained in this article is based on the 1986/87 Buick turbo V6 ECM and the factory chip (labeled ACXA 0942). Memory addresses are shown as well as the formulas to calculate data values for those who are interested.
"Одни трусят, бросают вёсла, ложатся на дно баркаса, и их разбивает о скалы! А другие крепче берутся за весла, и гребут, гребут, навстречу ветру, наперекор буре гребут, и они побеждают стихию!" (с) "Повесть о настоящем человеке"
Не ти личи да си го прочел.SFINKS написа:аз това съм го чел , който не е да го прочете
От което следва, че явно пълниш форума с празни приказки. От което следва, че сериозно се замислям дали да не ти отрежа достъпа.
Ако искаш да водиш дискусии поне бъди на ниво. Дай логове, данни - дали твои или чужди не е от значение. Твоето субективно усещане не е достатъчно, за да бъде аргумент.
Ако от друга страна нямаш желание да водиш конструктивен диалог, не се чувствай длъжен да присъстваш.
И какво разбра, като прочете Страница 3, What happens during DFCO?
Страница 7, Deceleration Fuel Cut
http://www.autoshop101.com/forms/h43.pdf
Страница 7, Deceleration Fuel Cut
http://www.autoshop101.com/forms/h43.pdf
"Одни трусят, бросают вёсла, ложатся на дно баркаса, и их разбивает о скалы! А другие крепче берутся за весла, и гребут, гребут, навстречу ветру, наперекор буре гребут, и они побеждают стихию!" (с) "Повесть о настоящем человеке"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта