Двигателна спирачка

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
b_d

Мнение от b_d » 04 Май 2010 10:24

SFINKS написа:bla-bla
Ти изобщо прочете ли написаното или само трупаш мнения?

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 04 Май 2010 11:16

майна зарежи общите приказки и теории .
имаме конкретна графика която показва едно а всъщност в двигателя се случва съвсем друго .
ако можеш отговори ми на въпроса по горе
ако не знаеш отговора просто не пиши
логично n`est-ce pas ? wink.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

proscrip
Мнения: 373
Регистриран на: 26 Мар 2006 12:46
Местоположение: Варна

Мнение от proscrip » 04 Май 2010 11:30

Колега, аз не разбирам, защо се опитваш да ни убедиш, че твоите наблюдения, които явно са строго субективистични, са верни?!?

Подходи логически към казуса - двигателна спирачка с и без подаване на газ към дюзата - била тя за бензин или дизел. Нали като се спре горивото се използват всички въртящи се части в двигателя за спиране, а ако се подава газ, било и минимално, ти вкарваш енергия за да въртиш тези части, които същевременно ползваш за спиране...

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 04 Май 2010 11:42

начи ще се потретя
ЗАБРАВИ за логика , " субекстивистични" даже незнам какво е това :whistle: и т.н. общи приказки , тука говорим за ДВГ biggrin.gif
има графика , общите приказки ги зарежете
Нека да пише колегата дето е пуснал графика или slow
или някой който е нясно с ДВГ
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 04 Май 2010 11:59

Надявам се, че не си мислиш, че като завъртиш ключа и колата ще спре моментално и ще се залепиш на предното стъкло. Ако е така, значи има още много да ти се обяснява.
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
lz2lps
Мнения: 654
Регистриран на: 12 Дек 2007 10:59
Местоположение: гр. Разград
Обратна връзка:

Мнение от lz2lps » 04 Май 2010 12:49

slowtraveler написа:Благодаря lz2lps :thumbsup:
Но навярно трябва да пуснеш и обяснение кое какво е biggrin.gif
To си пише tongue.gif
"Одни трусят, бросают вёсла, ложатся на дно баркаса, и их разбивает о скалы! А другие крепче берутся за весла, и гребут, гребут, навстречу ветру, наперекор буре гребут, и они побеждают стихию!" (с) "Повесть о настоящем человеке"

Аватар
lz2lps
Мнения: 654
Регистриран на: 12 Дек 2007 10:59
Местоположение: гр. Разград
Обратна връзка:

Мнение от lz2lps » 04 Май 2010 13:09

SFINKS написа:има графика , общите приказки ги зарежете
Нека да пише колегата дето е пуснал графика или slow
или някой който е нясно с ДВГ
Сега видях, че може би графиката е от празен ход... ако успея да изровя други логове, там се вижда същото и при ППХ.

Мислиш ли че при AFR = 22, което е максималният диапазон на сондата (wideband) има някакво гориво? И защо, когато почне да подържа празен ход (около 850RPM) вече не е така?

Има хора, които знаят повече от мен, аз просто си правих експерименти. Много съм далече от ДВГ biggrin.gif

Скоро вадих колянов вал от 4А-ГЕ и като знам колко е тежък и факта че има и маховик, съмнявам се да може да паднат оборотите веднага до 0, когато премахнеш източника на "енергия" от системата unsure.gif
"Одни трусят, бросают вёсла, ложатся на дно баркаса, и их разбивает о скалы! А другие крепче берутся за весла, и гребут, гребут, навстречу ветру, наперекор буре гребут, и они побеждают стихию!" (с) "Повесть о настоящем человеке"

Аватар
Владислав
Мнения: 670
Регистриран на: 23 Окт 2009 18:40
Местоположение: София,България

Мнение от Владислав » 04 Май 2010 14:01

Когато двигателят е в режим на принудителен празен ход,консумацията на гориво е по-малка от тази при празен ход.НО подаването на гориво не се прекратява (иначе ще изгасне)-просто горивната смес е по-бедна,защото просто поддържа двигателя работещ - оттам автомобила е по-икономичен.Всичко казано по-горе важи за автомобили без START/STOP система.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...

Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 04 Май 2010 14:33

Voila :thumbsup:

гледай сега каква тишина ще настане
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

b_d

Мнение от b_d » 04 Май 2010 14:52

Интересно как ще изгасне двигателя при положение, че колата е на скорост, движи се и респективно го върти.

Вие имате ли изобщо някакво понятие от смеси и ЕГТ? (Това е риторичен въпрос)

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 04 Май 2010 15:01

ще изгасне щото няма какво да гори вътре бе , нали уж си му спрял всичкото гориво biggrin.gif biggrin.gif
логично а tooth.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
lz2lps
Мнения: 654
Регистриран на: 12 Дек 2007 10:59
Местоположение: гр. Разград
Обратна връзка:

Мнение от lz2lps » 04 Май 2010 15:10

Deceleration Fuel Cut Off (DFCO):
http://www.turbotweak.com/deceleration.pdf
The information contained in this article is based on the 1986/87 Buick turbo V6 ECM and the factory chip (labeled ACXA 0942). Memory addresses are shown as well as the formulas to calculate data values for those who are interested.
"Одни трусят, бросают вёсла, ложатся на дно баркаса, и их разбивает о скалы! А другие крепче берутся за весла, и гребут, гребут, навстречу ветру, наперекор буре гребут, и они побеждают стихию!" (с) "Повесть о настоящем человеке"

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 04 Май 2010 15:18

аз това съм го чел , който не е да го прочете :thumbsup:
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

b_d

Мнение от b_d » 04 Май 2010 15:29

SFINKS написа:аз това съм го чел , който не е да го прочете :thumbsup:
Не ти личи да си го прочел.

От което следва, че явно пълниш форума с празни приказки. От което следва, че сериозно се замислям дали да не ти отрежа достъпа.

Ако искаш да водиш дискусии поне бъди на ниво. Дай логове, данни - дали твои или чужди не е от значение. Твоето субективно усещане не е достатъчно, за да бъде аргумент.

Ако от друга страна нямаш желание да водиш конструктивен диалог, не се чувствай длъжен да присъстваш.

Аватар
lz2lps
Мнения: 654
Регистриран на: 12 Дек 2007 10:59
Местоположение: гр. Разград
Обратна връзка:

Мнение от lz2lps » 04 Май 2010 15:30

И какво разбра, като прочете Страница 3, What happens during DFCO?

Страница 7, Deceleration Fuel Cut
http://www.autoshop101.com/forms/h43.pdf
"Одни трусят, бросают вёсла, ложатся на дно баркаса, и их разбивает о скалы! А другие крепче берутся за весла, и гребут, гребут, навстречу ветру, наперекор буре гребут, и они побеждают стихию!" (с) "Повесть о настоящем человеке"

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта