Двигателна спирачка
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
ОК.Сега седни и се замисли.На празен ход двигателя осъществява разход не на км. а на час.Това се учи в втори курс на специалност ДВГ в Техническия Университет на Русе.За това на празен ход борд-компютъра показва чертички-не е програмиран да изчислява разход на празен ход,а само на скорост.Когато си на скорост по надолнище си показва нормално което е за момента.Но тогава разхода винаги е по-голям ,отколкото на празен ход.
В техническия в Русие, учи ли се че некои борд компоти, пардон компютри показват литри на час, щото имам един такъв от има нема 20 години. Баш тоя компт, пардон, компютър при едни обороти над тея на празния ход и без да бараш ТПС=а докладва за разход 0/100... Ма сигурно трее вервам на некой полуграмотен идиот а не на Ханс сварил компота.. пардон компютъра....nowyaris написа:ОК.Сега седни и се замисли.На празен ход двигателя осъществява разход не на км. а на час.Това се учи в втори курс на специалност ДВГ в Техническия Университет на Русе.За това на празен ход борд-компютъра показва чертички-не е програмиран да изчислява разход на празен ход,а само на скорост.Когато си на скорост по надолнище си показва нормално което е за момента.Но тогава разхода винаги е по-голям ,отколкото на празен ход.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Стар ти е софт-а на БКnowyaris написа:ОК.Сега седни и се замисли.На празен ход двигателя осъществява разход не на км. а на час.Това се учи в втори курс на специалност ДВГ в Техническия Университет на Русе.За това на празен ход борд-компютъра показва чертички-не е програмиран да изчислява разход на празен ход,а само на скорост.Когато си на скорост по надолнище си показва нормално което е за момента.Но тогава разхода винаги е по-голям ,отколкото на празен ход.

наистина че борд-компа може да обърка човек.мисля че при дизеловите тойоти всичко е ок но при бензиновите----абсолютен ташакккк.при дизелов опел-зафира при пускане на наклон на скорост показва 0.....при престой на сфетофар си показва..примерно 1.2л/час.незнам що мойта тойотка като пускам наклон нанадолу на скорост ми дава разход около 50/100 biggrin.gif biggrin.gif такъв им е борда на модел 2009-фейслифт--то китаец ако беше пипнал...по-добре щяха да са нещата...... 

Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Не говори глупости, че ще ти се смеят хората! laugh.gif 0 / Х, където Х е каквото и да е число, е 0! А делене на 0 в по-долните класове ти казват, че не може да се дели на 0, а в по-горните, когато започнеш да учиш висша математика и се появят лимити или още лимеси, става ясно, че Х може да се дели на 0, а резултатът е безкрайност!nowyaris написа:X делено на нула е нула,не безкрайност.Това е от трети клас.Аз си лягам.Чао.

slowtraveler написа: За съжаление един 'приятел' ми загуби ОБД сканера и няма да мога в момента да смъкна лог за работата на инжекторите в този режим, но мисля, че във форума има доста колеги, които могат да направят този експеримент....

'94 Honda Civic
Innovate Wideband O2 sensor + controller.
Спира горивото, докато оборотите не паднат до 1085. Така като гледам след по-малко от секунда, след като TPS-a стане 0.
Лога е правен през серийният порт на ECU-то.
"Одни трусят, бросают вёсла, ложатся на дно баркаса, и их разбивает о скалы! А другие крепче берутся за весла, и гребут, гребут, навстречу ветру, наперекор буре гребут, и они побеждают стихию!" (с) "Повесть о настоящем человеке"
- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
След толкоз мозъчни пръдни не бързай да ставаш....nowyaris написа:X делено на нула е нула,не безкрайност.Това е от трети клас.Аз си лягам.Чао.
На техническия от Русие, джокер му не требе...slowtraveler написа:Благодаря lz2lps![]()
Но навярно трябва да пуснеш и обяснение кое какво е biggrin.gif

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
чудесна гафика ,правена е при неподвижен автомобил което не е случаят на тая тема ама айде както и да е
Постарал се е колегата да даде някакви нагледни данни
я сега ми обясни защо като пуснеш педала на газта на да кажем 5000 rpm както е на графиката , отнема цели 5.5 секунди докато оборотите паднат на 1085 . Уж не влиза капка гориво в матора а оборотите напълно контролирано и умишлено бавно падат .
При всички автомобили е така и то не случайно .
Само недей да замесваш инерционните сили , ако врътнеш ключа за секунда ще паднат на 0 оборотите
Постарал се е колегата да даде някакви нагледни данни
я сега ми обясни защо като пуснеш педала на газта на да кажем 5000 rpm както е на графиката , отнема цели 5.5 секунди докато оборотите паднат на 1085 . Уж не влиза капка гориво в матора а оборотите напълно контролирано и умишлено бавно падат .
При всички автомобили е така и то не случайно .
Само недей да замесваш инерционните сили , ако врътнеш ключа за секунда ще паднат на 0 оборотите
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Когато електрониката задейства ППХ трябва да са изпълнени поне няколко условия:
1. TPS = затворен;
2. RPM > x, като обикновено това е 1800;
3. Load < y, като ако става дума за кола с МАП това е около 0.2кпа;
Може да има още условия, като колата да е на скорост (Neutral Gear Position Sensor = 0) и т.н.
Очевидно примитивни експерименти с това колко бързо падат оборотите на място изобщо не вършат работа, защото условие 3 може да бъде изпълнено само под товар.
1. TPS = затворен;
2. RPM > x, като обикновено това е 1800;
3. Load < y, като ако става дума за кола с МАП това е около 0.2кпа;
Може да има още условия, като колата да е на скорост (Neutral Gear Position Sensor = 0) и т.н.
Очевидно примитивни експерименти с това колко бързо падат оборотите на място изобщо не вършат работа, защото условие 3 може да бъде изпълнено само под товар.
остави това , обясни как уж няма подаване на гориво а оборотите съвсем контролирано от ECU то бавно и постепенно падат . Да бъдем точни , 5.5 секунди 
Perpetuum mobile
Чакам мненията на експертите

Perpetuum mobile

Чакам мненията на експертите

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта