Двигателна спирачка
nowyaris
sacho7803
diver
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от nowyaris » 03 Май 2010 22:33
nowyaris
Мнение от diver » 03 Май 2010 22:41
В техническия в Русие, учи ли се че некои борд компоти, пардон компютри показват литри на час, щото имам един такъв от има нема 20 години. Баш тоя компт, пардон, компютър при едни обороти над тея на празния ход и без да бараш ТПС=а докладва за разход 0/100... Ма сигурно трее вервам на некой полуграмотен идиот а не на Ханс сварил компота.. пардон компютъра....nowyaris написа:ОК.Сега седни и се замисли.На празен ход двигателя осъществява разход не на км. а на час.Това се учи в втори курс на специалност ДВГ в Техническия Университет на Русе.За това на празен ход борд-компютъра показва чертички-не е програмиран да изчислява разход на празен ход,а само на скорост.Когато си на скорост по надолнище си показва нормално което е за момента.Но тогава разхода винаги е по-голям ,отколкото на празен ход.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от Рошко » 03 Май 2010 22:42
Стар ти е софт-а на БКnowyaris написа:ОК.Сега седни и се замисли.На празен ход двигателя осъществява разход не на км. а на час.Това се учи в втори курс на специалност ДВГ в Техническия Университет на Русе.За това на празен ход борд-компютъра показва чертички-не е програмиран да изчислява разход на празен ход,а само на скорост.Когато си на скорост по надолнище си показва нормално което е за момента.Но тогава разхода винаги е по-голям ,отколкото на празен ход.

Рошко
Мнение от sacho7803 » 03 Май 2010 22:55

sacho7803
nowyaris
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от Рошко » 03 Май 2010 23:03
Не говори глупости, че ще ти се смеят хората! laugh.gif 0 / Х, където Х е каквото и да е число, е 0! А делене на 0 в по-долните класове ти казват, че не може да се дели на 0, а в по-горните, когато започнеш да учиш висша математика и се появят лимити или още лимеси, става ясно, че Х може да се дели на 0, а резултатът е безкрайност!nowyaris написа:X делено на нула е нула,не безкрайност.Това е от трети клас.Аз си лягам.Чао.

Рошко
Мнение от lz2lps » 03 Май 2010 23:40
slowtraveler написа: За съжаление един 'приятел' ми загуби ОБД сканера и няма да мога в момента да смъкна лог за работата на инжекторите в този режим, но мисля, че във форума има доста колеги, които могат да направят този експеримент....

'94 Honda Civic
Innovate Wideband O2 sensor + controller.
Спира горивото, докато оборотите не паднат до 1085. Така като гледам след по-малко от секунда, след като TPS-a стане 0.
Лога е правен през серийният порт на ECU-то.
lz2lps
- slowtraveler
- Мнения: 6336
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 365 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Мнение от slowtraveler » 04 Май 2010 08:05

Но навярно трябва да пуснеш и обяснение кое какво е biggrin.gif
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от diver » 04 Май 2010 08:42
След толкоз мозъчни пръдни не бързай да ставаш....nowyaris написа:X делено на нула е нула,не безкрайност.Това е от трети клас.Аз си лягам.Чао.
На техническия от Русие, джокер му не требе...slowtraveler написа:Благодаря lz2lps![]()
Но навярно трябва да пуснеш и обяснение кое какво е biggrin.gif

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от SFINKS » 04 Май 2010 09:34
Постарал се е колегата да даде някакви нагледни данни
я сега ми обясни защо като пуснеш педала на газта на да кажем 5000 rpm както е на графиката , отнема цели 5.5 секунди докато оборотите паднат на 1085 . Уж не влиза капка гориво в матора а оборотите напълно контролирано и умишлено бавно падат .
При всички автомобили е така и то не случайно .
Само недей да замесваш инерционните сили , ако врътнеш ключа за секунда ще паднат на 0 оборотите
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
SFINKS
Мнение от b_d » 04 Май 2010 10:02
1. TPS = затворен;
2. RPM > x, като обикновено това е 1800;
3. Load < y, като ако става дума за кола с МАП това е около 0.2кпа;
Може да има още условия, като колата да е на скорост (Neutral Gear Position Sensor = 0) и т.н.
Очевидно примитивни експерименти с това колко бързо падат оборотите на място изобщо не вършат работа, защото условие 3 може да бъде изпълнено само под товар.
b_d
Мнение от SFINKS » 04 Май 2010 10:09

Perpetuum mobile

Чакам мненията на експертите

S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
SFINKS
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] и 14 госта