savet za pokupka toyota corolla - 2006 g
savet za pokupka toyota corolla - 2006 g
bihte li dali savet - predlagat ot firmata na saprugata mi da si zakupi za 10 hil bgn toyota corolla - limuzina - 2006 - 110 ps - 1600 kb- na 50 000 km - samo tia e shofirala - bez incidenti.
ta vaprosa mi e dali da ia zakupia ili epo dobre audi ili bmw 2002-2004- sastia klas(za podobna cena ot zapad nov vnos)
naistina vaprosa mi e mnogo obst - no vi blagodaria za vsiako mnenie
ta vaprosa mi e dali da ia zakupia ili epo dobre audi ili bmw 2002-2004- sastia klas(za podobna cena ot zapad nov vnos)
naistina vaprosa mi e mnogo obst - no vi blagodaria za vsiako mnenie
вземи си ауди или бмв biggrin.gif biggrin.gif поне ще бъдеш гъзар от ония......стари селски тупалки
а тойотката я остави на някой който цени автомобилите...........абе човек ти чуваш ли са кви глупости говориш.тая кола ако я вземете ще ти е като 6-тица от тотото.не си и помисляй за аудита и бмв-та дето са на по 500 000км или търкаляни през таван.а ако е свястно е с "мръсно"досие" biggrin.gif

Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
- TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
При положение, че жена ти е карала колата, предполагам била е новозакупена и не е имала оплаквания, по-добра оферта едва ли ще получиш. Все едно аз да си продам на себе си колата, която съм карал 5 год. Новия внос като го внесеш ще изспиеш една торба пари да я вкараш в час. Мойто мнение е да я вземаш без много да се замисляш.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Цената за поддръжка си е нормална, когато автомобила се поддържа като хората, т.е. с качествени части и консумативи. Каквато и кола да е, ако се поддържа с некачествени части и консумативи, ще има скъпа поддръжка.
Ако си мислиш, че алдита и бмв-та ще имат по-евтина поддръжка се лъжеш. Ще имат по-голям престой в сервиза и това е разликата. Ще си купиш кола, за да поддържаш заплата на майстор. Разходи се до Арена и огледай паркинга на БМВ.
Ако си мислиш, че алдита и бмв-та ще имат по-евтина поддръжка се лъжеш. Ще имат по-голям престой в сервиза и това е разликата. Ще си купиш кола, за да поддържаш заплата на майстор. Разходи се до Арена и огледай паркинга на БМВ.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
oferta
da-vsithko e vajno - wreme v serviz - cena na poddrajka - a i cena na zakupuvane - te ste ia izkarat sled palno obslujvane ot toyota - konsumativi+ boia - gledah cenite koito predlagat za tozi model sa do 2 pati otgore - i predpolagam the si zaslujava - no iskah da "thuia" mnenie na hora koito sa po navatre v markata - az si priznavam - ne sam - za koeto mnogo blagodaria
biggrin.gif Въпроса ти направо ме развесели.Все пак си във форум на ТОЙОТА! Без излишен фанатизъм обаче ще ти кажа - тези коли са железни! Много познати имам с БМВ и всички се оплакват от скъпата и много често налагаща се подръжка. На единия ми братовчед ми скоро му гръмна двигателя на БМВ-то и колкото и голям фен да му се води си призна,че предпочита Toyota
Другия си взе фронтално ударена Toyota Starlet на 20 години и казва,че като изключим ламарините колата и двигателя са като нови ( а той има 4 коли различни марки)!!!Особено в твоя случай мисля,че няма за какво да се чудиш - Тойота на 50к км или БМВ " Нов Внос" biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Преди да си купя кола и аз се хвърлях на Мерцедес и БМВ(ауди някак си са ми "никакви")обаче в един момент,като чух (специално за БМВ) цените за подръжка и части реших да се доверя на целия свят,който казва,че японките са най-здрави biggrin.gif Настрани от това- след като си пробвал БМВ що не пробваш нещо ново
- IvoDobrev
- Мнения: 136
- Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Благодарил/а: 1 път
Абстрахирам се от това че говорим за Тойота във Тойота форум /макар да предпочитам марката/. За мен е недомислие да разсъждаваш върху:
2006г.; На 50 000 км; обслужен автомобил, който познаваш при това на добра цена
VS
2003-2004; поне на 100 000 с евентуално превъртян километраж и удар, необслужен автомобил.... /Ако към това добавиш и нещо от сорта на FSI - става чудно - яко натискан двигател който дори завода е решил да форсира съкращавайки живота му наполовина за да докара оргазъм и култово самоубийство на някой пъпчив младеж желаещ да вдигне някоя пола натискайки педала/
Не му мисли според мен отговора е пред очите ти!
2006г.; На 50 000 км; обслужен автомобил, който познаваш при това на добра цена
VS
2003-2004; поне на 100 000 с евентуално превъртян километраж и удар, необслужен автомобил.... /Ако към това добавиш и нещо от сорта на FSI - става чудно - яко натискан двигател който дори завода е решил да форсира съкращавайки живота му наполовина за да докара оргазъм и култово самоубийство на някой пъпчив младеж желаещ да вдигне някоя пола натискайки педала/
Не му мисли според мен отговора е пред очите ти!
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Момчета,
не изпадайте в излишен фанатизъм.
Тойота не е по-кола от останалите, въпроса е как си подържаш автомобила.
Пример - имам комшия с Пасат 1992г., като слънце, а на мен ПАК ми тропа нещо по предницата....
Той е минал 500К на газ, а аз едва 200К. На бензин.
По нашите "пътища" все още могат да се забележат жигулки, гордо пъплещи по някой баир, натоварени с дядо, баба и пет чувала с картофи. Плюс щайга с градински домати.
Та - по-леко с фанатизма....
не изпадайте в излишен фанатизъм.
Тойота не е по-кола от останалите, въпроса е как си подържаш автомобила.
Пример - имам комшия с Пасат 1992г., като слънце, а на мен ПАК ми тропа нещо по предницата....
Той е минал 500К на газ, а аз едва 200К. На бензин.
По нашите "пътища" все още могат да се забележат жигулки, гордо пъплещи по някой баир, натоварени с дядо, баба и пет чувала с картофи. Плюс щайга с градински домати.
Та - по-леко с фанатизма....
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Fido, не е фанатизъм. Някои хора бъркат фанатизма с изразяването на реалните факти.
Не може да е фанатизъм при германските технически задължителни прегледи Тойота с всичките си модели да е по първите места. Не може да е фанатизъм,че единствено Тойота вкарва най-много коли в 10-ката на най-здравите при всички или почти всички възрастови категории на безкомпромисните и безпристрастни германски технически прегледи. Прегледани милиони коли и за всяка поотделно е отбелязано в графите има ли повреди, какви са и т.н. и според тези показатели се съставя пълна статистика за всеки модел и марка автомобил.
Тоест не може да сме фанатици, когато фактите говорят предостатъчно ясно! Тези факти се потвърждават на 100% от Ауто-Билд и техния преглед на качеството. Потвърждават се и зад океана в САЩ от най-реномираната организация за анализ на качеството на колите Consumer Reports, където почти 100% от моделите на Тойота и Лексус са окупирали първите места!
Е, това не е фанатизъм, а признаване постигнатото качество от Тойота, и това,че Тойота от много години, и днес е еталон за качество и здравина.
Аз се възхищавам на японците,че са вложили повече мисъл, повече труд, повече кадърност, повече изпитания, повече любов към детайла, фанатици са по отношение на здравината и производството на коли, на които можеш да разчиташ/ аз примерно тръгвам навсякъде ей сега ако трябва с 23 годишната ми Корола, която е на към 250000км., защото тази кола е най-здравата и корава и безпроблемна кола, която съм си представял,че може да се произведе, верно потропва й понякога по лоши пътища карето на пръта на волана, поомекнал й е тампона на носача, но за тия години и километри тя не е виждала сервиз освен за смяна на термостат, амортисьори и центровки на карбуратора и центровка на клапаните/,всичко по нея е така, както е излязла от завода, освен термостата и амортисорите.Даже и тях да не бях сменил, тя пак щеше да си върви./
Та японците са вложили повече мисъл, изпитания, перфекционизъм, здрав материал за частите на колата, изградили са фирмена култура, което всичко се продава на клиента под формата на готов продукт на цените на конкуренцията, само че при Тойота за сравнително същите пари/или по-малко/ ти получаваш повече добавена стойност, както биха казали финансистите, която се материализира като висока надеждност на автомобила ,който си купил.
Тук аз съм известен като един от най-големите фанатици biggrin.gif , но нищо не си измислям, а се осланям на личен опит,сондиране на мнения на монтьори, на собственици на различни марки коли, наблюдавам какви ремонти извършват приятели на техните коли/други марки-главно германски и френски/, и на световните източници. Дори факта,че в Сирия, Иран, Ирак, Либия, Нигерия, ЮАР,Дубай и т.н. страни, някои от които много богати, други много бедни, но всички те ползват главно Тойота в тежките климатични условия в пустиня и т.н. Или тези по Иран,Пакистан и др, по чукарите, където няма асфалтирани пътища дори, почти няма сервизи ползват изключително само Тойота-пълно е с Хай Ейс, Корола и т.н.
Като каза за съседа ти с Пасата на 500000км. на газ. Ок,за тия 500000км. какво е сменил по него казва ли ти и т.н.
Двигателите е ясно,че са здрави.Почти всички фирми вече правят здрави двигатели. Но по колата какво е сменял...
Твоята Карина какъв я е карал преди теб, как и т.н. Ти за 200000км. сменил ли си нещо по нея, какво и т.н. Така аз правя директни сравнения.
А принципно ТЮВ на базата на проверени хиляди бройки Карина и хиляди бройки Пасат сочи,че Карина е уникално здрав автомобил, безспорно най-здравият в класа. Пасат е много назад като здравина и безпроблемност. Пускал съм тук доклада на ТЮВ, намерих го - От 2005 година, включва и Карина в категориите 6-7, 8-9 и 10-11 годишни автомобили.
При 6-7 годишните тогава, демек последните фейслифтирани с емблемата на капака и разделената по средата решетка Карини- Карина е 6-та/ първа в класа си/, а Фолксваген Пасат-последния преди "яйцата", е 71-ви
При 8-9 годишните Карина е 5-та, а Пасат е 36-ти
При 10-11 годишните, демек някъде модели около 93-та,95-та, Карина е 4-та/най-здрава в класа/, а Пасат е 40-ти.
Може да обосновем, че Карина е МНОГО по-здрава от Пасат. Единствено Субару Легаси, МАЗДА 626,Хонда Акорд,Мерцедес 190 и Сузуки Балено са конкуренция на Карина като безпроблемност и дълговечност,и коли на които може да се разчита в този клас..Хем че Балено май е от класа на Корола по-скоро, но е един от най-успешните автомобили, правени някога.
http://news.auto.cz/aktuality/tv-report ... 7-let.html
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... sc&start=0
П.С. А верно е ,че още се срещат жигулки с картофи по багажниците от село, но пенсионерските жигули 77-ма година са на по 80000км., или на по 150000км., има и жигули на по 300000км, редки случаи и на по 400000км. предполагам, но те са с много ремонти и основен ремонт на двигателя. Всяка кола, като я ремонтираш постоянно, ще е на пътя, малко са тези , които с минимална поддръжка са на пътя. Тук бих посочил Тойотите, Мерцедес 123, 124, конска глава.... Посочвам най-известните доказали се примери.
Не може да е фанатизъм при германските технически задължителни прегледи Тойота с всичките си модели да е по първите места. Не може да е фанатизъм,че единствено Тойота вкарва най-много коли в 10-ката на най-здравите при всички или почти всички възрастови категории на безкомпромисните и безпристрастни германски технически прегледи. Прегледани милиони коли и за всяка поотделно е отбелязано в графите има ли повреди, какви са и т.н. и според тези показатели се съставя пълна статистика за всеки модел и марка автомобил.
Тоест не може да сме фанатици, когато фактите говорят предостатъчно ясно! Тези факти се потвърждават на 100% от Ауто-Билд и техния преглед на качеството. Потвърждават се и зад океана в САЩ от най-реномираната организация за анализ на качеството на колите Consumer Reports, където почти 100% от моделите на Тойота и Лексус са окупирали първите места!
Е, това не е фанатизъм, а признаване постигнатото качество от Тойота, и това,че Тойота от много години, и днес е еталон за качество и здравина.
Аз се възхищавам на японците,че са вложили повече мисъл, повече труд, повече кадърност, повече изпитания, повече любов към детайла, фанатици са по отношение на здравината и производството на коли, на които можеш да разчиташ/ аз примерно тръгвам навсякъде ей сега ако трябва с 23 годишната ми Корола, която е на към 250000км., защото тази кола е най-здравата и корава и безпроблемна кола, която съм си представял,че може да се произведе, верно потропва й понякога по лоши пътища карето на пръта на волана, поомекнал й е тампона на носача, но за тия години и километри тя не е виждала сервиз освен за смяна на термостат, амортисьори и центровки на карбуратора и центровка на клапаните/,всичко по нея е така, както е излязла от завода, освен термостата и амортисорите.Даже и тях да не бях сменил, тя пак щеше да си върви./
Та японците са вложили повече мисъл, изпитания, перфекционизъм, здрав материал за частите на колата, изградили са фирмена култура, което всичко се продава на клиента под формата на готов продукт на цените на конкуренцията, само че при Тойота за сравнително същите пари/или по-малко/ ти получаваш повече добавена стойност, както биха казали финансистите, която се материализира като висока надеждност на автомобила ,който си купил.
Тук аз съм известен като един от най-големите фанатици biggrin.gif , но нищо не си измислям, а се осланям на личен опит,сондиране на мнения на монтьори, на собственици на различни марки коли, наблюдавам какви ремонти извършват приятели на техните коли/други марки-главно германски и френски/, и на световните източници. Дори факта,че в Сирия, Иран, Ирак, Либия, Нигерия, ЮАР,Дубай и т.н. страни, някои от които много богати, други много бедни, но всички те ползват главно Тойота в тежките климатични условия в пустиня и т.н. Или тези по Иран,Пакистан и др, по чукарите, където няма асфалтирани пътища дори, почти няма сервизи ползват изключително само Тойота-пълно е с Хай Ейс, Корола и т.н.
Като каза за съседа ти с Пасата на 500000км. на газ. Ок,за тия 500000км. какво е сменил по него казва ли ти и т.н.
Двигателите е ясно,че са здрави.Почти всички фирми вече правят здрави двигатели. Но по колата какво е сменял...
Твоята Карина какъв я е карал преди теб, как и т.н. Ти за 200000км. сменил ли си нещо по нея, какво и т.н. Така аз правя директни сравнения.
А принципно ТЮВ на базата на проверени хиляди бройки Карина и хиляди бройки Пасат сочи,че Карина е уникално здрав автомобил, безспорно най-здравият в класа. Пасат е много назад като здравина и безпроблемност. Пускал съм тук доклада на ТЮВ, намерих го - От 2005 година, включва и Карина в категориите 6-7, 8-9 и 10-11 годишни автомобили.
При 6-7 годишните тогава, демек последните фейслифтирани с емблемата на капака и разделената по средата решетка Карини- Карина е 6-та/ първа в класа си/, а Фолксваген Пасат-последния преди "яйцата", е 71-ви
При 8-9 годишните Карина е 5-та, а Пасат е 36-ти
При 10-11 годишните, демек някъде модели около 93-та,95-та, Карина е 4-та/най-здрава в класа/, а Пасат е 40-ти.
Може да обосновем, че Карина е МНОГО по-здрава от Пасат. Единствено Субару Легаси, МАЗДА 626,Хонда Акорд,Мерцедес 190 и Сузуки Балено са конкуренция на Карина като безпроблемност и дълговечност,и коли на които може да се разчита в този клас..Хем че Балено май е от класа на Корола по-скоро, но е един от най-успешните автомобили, правени някога.
http://news.auto.cz/aktuality/tv-report ... 7-let.html
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... sc&start=0
П.С. А верно е ,че още се срещат жигулки с картофи по багажниците от село, но пенсионерските жигули 77-ма година са на по 80000км., или на по 150000км., има и жигули на по 300000км, редки случаи и на по 400000км. предполагам, но те са с много ремонти и основен ремонт на двигателя. Всяка кола, като я ремонтираш постоянно, ще е на пътя, малко са тези , които с минимална поддръжка са на пътя. Тук бих посочил Тойотите, Мерцедес 123, 124, конска глава.... Посочвам най-известните доказали се примери.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
w kraia na kraistata sas sigurnost ste ia wzema- ako precenia the ste mi e skapa za poddrajka-neia ste ia karam 99% gradsko v top centyr v Sofia - ste ia pusna s min pethalba za prodan - kolkoto da si izbia not.taksi po prehwarlianeto - kaskoto+grajdanskata-kakto gledam i taka ste e pone 5000 pod nai malkata oferta na modela navsiakade
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта