savet za pokupka toyota corolla - 2006 g
savet za pokupka toyota corolla - 2006 g
Мнение от alexib » 30 Апр 2010 21:31
ta vaprosa mi e dali da ia zakupia ili epo dobre audi ili bmw 2002-2004- sastia klas(za podobna cena ot zapad nov vnos)
naistina vaprosa mi e mnogo obst - no vi blagodaria za vsiako mnenie
alexib
Мнение от sacho7803 » 30 Апр 2010 22:05

sacho7803
- TATI
- Мнения: 3033
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 165 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от TATI » 30 Апр 2010 22:14
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
alexib
- TATI
- Мнения: 3033
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 165 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от TATI » 30 Апр 2010 22:22
Ако си мислиш, че алдита и бмв-та ще имат по-евтина поддръжка се лъжеш. Ще имат по-голям престой в сервиза и това е разликата. Ще си купиш кола, за да поддържаш заплата на майстор. Разходи се до Арена и огледай паркинга на БМВ.
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
oferta
Мнение от alexib » 30 Апр 2010 22:31
alexib
Мнение от Dizzle » 30 Апр 2010 22:42

Dizzle
alexib
Мнение от Dizzle » 30 Апр 2010 22:52
Dizzle
- IvoDobrev
- Мнения: 136
- Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Благодарил/а: 1 път
Мнение от IvoDobrev » 01 Май 2010 09:01
2006г.; На 50 000 км; обслужен автомобил, който познаваш при това на добра цена
VS
2003-2004; поне на 100 000 с евентуално превъртян километраж и удар, необслужен автомобил.... /Ако към това добавиш и нещо от сорта на FSI - става чудно - яко натискан двигател който дори завода е решил да форсира съкращавайки живота му наполовина за да докара оргазъм и култово самоубийство на някой пъпчив младеж желаещ да вдигне някоя пола натискайки педала/
Не му мисли според мен отговора е пред очите ти!
IvoDobrev
nowyaris
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Uncle Dido » 01 Май 2010 21:53
не изпадайте в излишен фанатизъм.
Тойота не е по-кола от останалите, въпроса е как си подържаш автомобила.
Пример - имам комшия с Пасат 1992г., като слънце, а на мен ПАК ми тропа нещо по предницата....
Той е минал 500К на газ, а аз едва 200К. На бензин.
По нашите "пътища" все още могат да се забележат жигулки, гордо пъплещи по някой баир, натоварени с дядо, баба и пет чувала с картофи. Плюс щайга с градински домати.
Та - по-леко с фанатизма....
Uncle Dido
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 02 Май 2010 03:07
Не може да е фанатизъм при германските технически задължителни прегледи Тойота с всичките си модели да е по първите места. Не може да е фанатизъм,че единствено Тойота вкарва най-много коли в 10-ката на най-здравите при всички или почти всички възрастови категории на безкомпромисните и безпристрастни германски технически прегледи. Прегледани милиони коли и за всяка поотделно е отбелязано в графите има ли повреди, какви са и т.н. и според тези показатели се съставя пълна статистика за всеки модел и марка автомобил.
Тоест не може да сме фанатици, когато фактите говорят предостатъчно ясно! Тези факти се потвърждават на 100% от Ауто-Билд и техния преглед на качеството. Потвърждават се и зад океана в САЩ от най-реномираната организация за анализ на качеството на колите Consumer Reports, където почти 100% от моделите на Тойота и Лексус са окупирали първите места!
Е, това не е фанатизъм, а признаване постигнатото качество от Тойота, и това,че Тойота от много години, и днес е еталон за качество и здравина.
Аз се възхищавам на японците,че са вложили повече мисъл, повече труд, повече кадърност, повече изпитания, повече любов към детайла, фанатици са по отношение на здравината и производството на коли, на които можеш да разчиташ/ аз примерно тръгвам навсякъде ей сега ако трябва с 23 годишната ми Корола, която е на към 250000км., защото тази кола е най-здравата и корава и безпроблемна кола, която съм си представял,че може да се произведе, верно потропва й понякога по лоши пътища карето на пръта на волана, поомекнал й е тампона на носача, но за тия години и километри тя не е виждала сервиз освен за смяна на термостат, амортисьори и центровки на карбуратора и центровка на клапаните/,всичко по нея е така, както е излязла от завода, освен термостата и амортисорите.Даже и тях да не бях сменил, тя пак щеше да си върви./
Та японците са вложили повече мисъл, изпитания, перфекционизъм, здрав материал за частите на колата, изградили са фирмена култура, което всичко се продава на клиента под формата на готов продукт на цените на конкуренцията, само че при Тойота за сравнително същите пари/или по-малко/ ти получаваш повече добавена стойност, както биха казали финансистите, която се материализира като висока надеждност на автомобила ,който си купил.
Тук аз съм известен като един от най-големите фанатици biggrin.gif , но нищо не си измислям, а се осланям на личен опит,сондиране на мнения на монтьори, на собственици на различни марки коли, наблюдавам какви ремонти извършват приятели на техните коли/други марки-главно германски и френски/, и на световните източници. Дори факта,че в Сирия, Иран, Ирак, Либия, Нигерия, ЮАР,Дубай и т.н. страни, някои от които много богати, други много бедни, но всички те ползват главно Тойота в тежките климатични условия в пустиня и т.н. Или тези по Иран,Пакистан и др, по чукарите, където няма асфалтирани пътища дори, почти няма сервизи ползват изключително само Тойота-пълно е с Хай Ейс, Корола и т.н.
Като каза за съседа ти с Пасата на 500000км. на газ. Ок,за тия 500000км. какво е сменил по него казва ли ти и т.н.
Двигателите е ясно,че са здрави.Почти всички фирми вече правят здрави двигатели. Но по колата какво е сменял...
Твоята Карина какъв я е карал преди теб, как и т.н. Ти за 200000км. сменил ли си нещо по нея, какво и т.н. Така аз правя директни сравнения.
А принципно ТЮВ на базата на проверени хиляди бройки Карина и хиляди бройки Пасат сочи,че Карина е уникално здрав автомобил, безспорно най-здравият в класа. Пасат е много назад като здравина и безпроблемност. Пускал съм тук доклада на ТЮВ, намерих го - От 2005 година, включва и Карина в категориите 6-7, 8-9 и 10-11 годишни автомобили.
При 6-7 годишните тогава, демек последните фейслифтирани с емблемата на капака и разделената по средата решетка Карини- Карина е 6-та/ първа в класа си/, а Фолксваген Пасат-последния преди "яйцата", е 71-ви
При 8-9 годишните Карина е 5-та, а Пасат е 36-ти
При 10-11 годишните, демек някъде модели около 93-та,95-та, Карина е 4-та/най-здрава в класа/, а Пасат е 40-ти.
Може да обосновем, че Карина е МНОГО по-здрава от Пасат. Единствено Субару Легаси, МАЗДА 626,Хонда Акорд,Мерцедес 190 и Сузуки Балено са конкуренция на Карина като безпроблемност и дълговечност,и коли на които може да се разчита в този клас..Хем че Балено май е от класа на Корола по-скоро, но е един от най-успешните автомобили, правени някога.
http://news.auto.cz/aktuality/tv-report ... 7-let.html
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... sc&start=0
П.С. А верно е ,че още се срещат жигулки с картофи по багажниците от село, но пенсионерските жигули 77-ма година са на по 80000км., или на по 150000км., има и жигули на по 300000км, редки случаи и на по 400000км. предполагам, но те са с много ремонти и основен ремонт на двигателя. Всяка кола, като я ремонтираш постоянно, ще е на пътя, малко са тези , които с минимална поддръжка са на пътя. Тук бих посочил Тойотите, Мерцедес 123, 124, конска глава.... Посочвам най-известните доказали се примери.
LEXUS
Мнение от alexib » 02 Май 2010 16:14
alexib
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта