Идеалния вариант е смяна (често го пише в документацията - както при смяна на накладки се сменят болтовете, държащи спирачния апарат)..
Съществува вариант и за замер на болтовете дали са в нормите за разтягане (някои производители го дават този параметър в сервизната документация).
Икономичния вариант - слагаш старите и след допълнителна проверка на притягането след няколко дни си свиркаш ....
Понякога икономичния вариант излиза по-скъпо - нова гарнитура, шлайф на глава и т.н....
Обаче не мога да разбера едно - дал си си колата на майстор. Или му вярваш и му изискваш гаранция. Или не му вярваш, и си слагаш главата в торбата или сменяш майстора....
Не може да го учиш как да си върши работата, ако нямаш личен опит в ремонта, особено пък използвайки съвети от форума (които е добре да не приемаш винаги за чиста монета)....
Форума го разглеждай като 'генератор на идеи' - може да ти даде много добри идеи къде да търсиш проблема, но може да предложи доста ориентировъчно решение на проблема.
Конкретното решение го взема механика, защото той вижда машината пред себе си...