
Явно поне , като кондензатор е работил biggrin.gif .
А до колкото до москвича аз лично не се сещам какво по него може да изгори дори и в 220 волта мрежа да го включиш .
Явно никой не се сеща от къде ми идва ника но искам да ти кажа , че дълги години съм захранвал косуматори от сорта на 100А до 300А пикове до 500А . Някакви кабелчета по 50-100 кв.мм и те такива неща . И btw не съм заварявал тръбите на нефто/гЪзо - провода biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif . Нито стената на Цанков Камък

И да Скот при 70А 30А диод няма да изгори . Или поне не за 10 секунди . Но аз говорех за големи консуматори не за 30-40А . И също така говоря за постоянна коснумация ! Не за пикови изпълнения .
Реално ако кажем , че в автомобила има косуматори 20А ( за да функционира автомобила ) акумулатор 44А и алтернатор 70А имаш останали около 35А ( ся дали ще са 36А или 38А) , които можеш да ползваш безпроблемно . Нагоре вече започваш да скапваш нещо и неминуемо ще стигнеш до проблем .
А иначе въобще не е нужно да даваш на късо акумулаторите , просто трябва да си със скапана батерия и да дадеш ток на някой дизел да запали . Какво става тогава батерията ти пада почти веднага и след това оставаш на алтернатор въртиш няколко секунди реално в режим на късо съединение понеже алтернатора не може да осигури стартовия ток за дизела и си готов .
Бонуса от даването на късо и обърнатите полюси е , че може да се взривят акумулаторите доста зрелищно


Я някой да ми сметне колко време след като пусна това http://lanzar.com/itempage.asp?MODEL=OPTI12001D
ще ми изгори колата

Fuse: External 680 Amp