ПРОБЛЕМ С AYGO

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Апр 2010 19:44

Да сравниш Тойота с Москвич е доста нелепо.
Москвич и дизайн?
Пропускащи уплътнения и пълнене с вода не съм чувал за такива проблеми освен при Айго, който се прави заедно със ситроен и пежо на обща платформа.
Тойота с влага във фарове и стопове?? Твоята с влага ли е?
Скоростите трудно ли ти влизат?
Съединителите на Тойотите какво им е кофти?
На кои Тойоти им тропат клапаните, айде на Ауди-да, там хидравличните повдигачи ги износват раничко, но им маслото е от значение. Но Тойота с тропащи клапани??? Трябва да ти запаля двигател Тойота на 250000км. и да слушаш тиха работа.
А това,че си избрал дизел , те си тропат всички дизели,независимо от марката.

А Москвича е една абсолютна трошка. Твоят железен Москвич на колко хиляди километра го хвърли? rolleyes.gif А иначе железен е -доста дебела ламарина има, има какво да му тежи.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 13 Апр 2010 19:57

sacho7803 написа:ойота айго не е френска зглобка biggrin.gif единствено ярис се зглобява във франция tongue.gif
Да мяза на пакистанска.... или по-лоша...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 13 Апр 2010 22:31

LEXUS написа:Да сравниш Тойота с Москвич е доста нелепо.
Москвич и дизайн?
Пропускащи уплътнения и пълнене с вода не съм чувал за такива проблеми освен при Айго, който се прави заедно със ситроен и пежо на обща платформа.
Тойота с влага във фарове и стопове?? Твоята с влага ли е?
Скоростите трудно ли ти влизат?
Съединителите на Тойотите какво им е кофти?
На кои Тойоти им тропат клапаните, айде на Ауди-да, там хидравличните повдигачи ги износват раничко, но им маслото е от значение. Но Тойота с тропащи клапани??? Трябва да ти запаля двигател Тойота на 250000км. и да слушаш тиха работа.
А това,че си избрал дизел , те си тропат всички дизели,независимо от марката.

А Москвича е една абсолютна трошка. Твоят железен Москвич на колко хиляди километра го хвърли? rolleyes.gif А иначе железен е -доста дебела ламарина има, има какво да му тежи.
днес приключих с ремонта на моята за 15год имаше само запекли и износени маслени сегменти и биелни лагер блока беше износен само 2-стотни на коя друга МАРКА МОЖЕ ДА СЕ ПОХВАЛИТЕ С ТОЛКОВА ЗДРАВИ ЧАСТИ
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 14 Апр 2010 08:38

LEXUS написа: Но Тойота с тропащи клапани??? Трябва да ти запаля двигател Тойота на 250000км. и да слушаш тиха работа.
Imal sum avensis na 270000km. Ne znam dali trakashe, ama opredeleno beshe shumen smile.gif AVENSIS 1 4A-FE motor

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 14 Апр 2010 18:06

nikolov22 написа:
LEXUS написа:Да сравниш Тойота с Москвич е доста нелепо.
Москвич и дизайн?
Пропускащи уплътнения и пълнене с вода не съм чувал за такива проблеми освен при Айго, който се прави заедно със ситроен и пежо на обща платформа.
Тойота с влага във фарове и стопове?? Твоята с влага ли е?
Скоростите трудно ли ти влизат?
Съединителите на Тойотите какво им е кофти?
На кои Тойоти им тропат клапаните, айде на Ауди-да, там хидравличните повдигачи ги износват раничко, но им маслото е от значение. Но Тойота с тропащи клапани??? Трябва да ти запаля двигател Тойота на 250000км. и да слушаш тиха работа.
А това,че си избрал дизел , те си тропат всички дизели,независимо от марката.

А Москвича е една абсолютна трошка. Твоят железен Москвич на колко хиляди километра го хвърли? rolleyes.gif А иначе железен е -доста дебела ламарина има, има какво да му тежи.
днес приключих с ремонта на моята за 15год имаше само запекли и износени маслени сегменти и биелни лагер блока беше износен само 2-стотни на коя друга МАРКА МОЖЕ ДА СЕ ПОХВАЛИТЕ С ТОЛКОВА ЗДРАВИ ЧАСТИ
Колега това на майтап ли го написа?Или на сериозно?За тойота ли става въпрос?Щото мога да ти покажа кола която е на 18 години, нищо не и е барано, кара се с 10/40 Мотул и колкото влея източвам със 100-150 грама по-малко, предполагам не се оттича докрая че не го и чакам.Зависи и как е карана колата но все пак на Тойота маслени сегменти.А тая 18 годишната е натискана чат пат biggrin.gif , но не е Тойота.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 14 Апр 2010 20:30

Аз тука не мога да разбера годините какво имат общо с износването на двигателя. Ами тя може да е на 20 години и да е на 80000км., кви са тия сравнения?
Королата ми е на 250000км. и работи толкова тихо,че на място не се чува. Колата е на 23 години. 1.3 12valve

Hiace 2.4Diesel на баща ми е на 410000км. и пали от четвърт оборот. Работи много тихо, мърка.Много по-тих от новите дизели. Изобщо няма тракане ,а леко почукване, колкото да се разбере,че е дизел.Кара го с noname немско масло или с Fina. И буса е на 23 години.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 14 Апр 2010 22:01

LEXUS написа:Аз тука не мога да разбера годините какво имат общо с износването на двигателя. Ами тя може да е на 20 години и да е на 80000км., кви са тия сравнения?
Королата ми е на 250000км. и работи толкова тихо,че на място не се чува. Колата е на 23 години. 1.3 12valve

Hiace 2.4Diesel на баща ми е на 410000км. и пали от четвърт оборот. Работи много тихо, мърка.Много по-тих от новите дизели. Изобщо няма тракане ,а леко почукване, колкото да се разбере,че е дизел.Кара го с noname немско масло или с Fina. И буса е на 23 години.
Ми да де Лексус-е и аз това викам, че колегата се ентусиазирал и пише за кола на 15 години как сменил "само маслени сегменти и биелен лагер" .Направи ми впечатления едрия шрифт накрая.Виж ако я е карал се в червения сектор за 15 години това наистина е нищо.
P.S.А бе знаех си аз, че ще дадеш някое мнение и тука в тая тема biggrin.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 14 Апр 2010 22:08

nov написа: P.S.А бе знаех си аз, че ще дадеш някое мнение и тука в тая тема biggrin.gif
Е как biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 14 Апр 2010 22:19

smile.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта