Ремонт на турбо, CELICA 2000 16V

Публикувай отговор
Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 31 Мар 2006 01:23

как мога да сметна обема на кулер, сигорно има значение и колко ще са дълги трабите и сечението им
Изображение
ИзображениеИзображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 31 Мар 2006 08:09

DANIEL написа:как мога да сметна обема на кулер, сигорно има значение и колко ще са дълги трабите и сечението им
Обема на Кулерите е пряко свързан със това колко въздушен поток могат да ухладят. Примерно за 200 коня ти трябва кулер със obem 10L а за 400 почти 2 пъти повече.

Съвсем честно аз не съм чувал някои да е смятал кулер по обем ,обикновенно са избира базирано на 2 неща

1.Дали ша ползваш колата само за драг? - ако да ,тогаз взимаш наи-големия кулер които може да се навре отпреде

2.Ако нема да я ползавш за драг ,къде ша си поставиш границата между развъртане на турбото (Лаг) и мошност понеже колкото по-голям е кулере толкоз повече лаг.


Аз лично за твоита кола не бих слагал кулер със размери около 20 х 6 и дебелина 3 (всичко във инчове). Турбината ти е старичка втулкова и всичко над това със 2 литра мотор ша те наказва със прекалено много лаг.
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 31 Мар 2006 08:12

Забраих да отговоря

Тръбите да има значение и то голямо - и те са обем и те слагат лаг и то доста. Нема никакъв смисал от тръби над 2.5 инча. Дължината им трябва да бъде абслолютно възможно наи-късата ,като разбирасе не се правят безнадежно рязки чупки.
Изображение

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 31 Мар 2006 09:26

LordDigital написа:...
за трабите ммисля да ги направя колкото е изхода на турбото (не съм го мерил още)
между другото входа на инжекцията е по голям, но мисля че няма смисъл и трабите да са толкова
Изображение
ИзображениеИзображение

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 31 Мар 2006 09:56

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 14:18, променено общо 1 път.

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 31 Мар 2006 13:00

jamie написа:Lordeeeeee, ти му иба мамата !
10 литра за 200 коня ???
тва много ли е
Изображение
ИзображениеИзображение

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 31 Мар 2006 13:40

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 12:57, променено общо 1 път.

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 31 Мар 2006 13:54

jamie написа:Ами не съм експерт ама по моему 2, максимум 3 литра за 200 коня - за стрийт кола са нормално.
ще трябва да сваля моя е да го измера колко литра е
Изображение
ИзображениеИзображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 31 Мар 2006 18:01

DANIEL написа:
LordDigital написа:...
за трабите ммисля да ги направя колкото е изхода на турбото (не съм го мерил още)
между другото входа на инжекцията е по голям, но мисля че няма смисъл и трабите да са толкова
На Турбото изхода е 2 инча ,Келеша обича да го ползва като пример за Изключително стеснен изход от турбо ,то всъшност целия студен охлюв на тва турбо е прекалено малък... ма мисълта ми е ,че не си прави тръбите 2 инча а поне 2.5
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 31 Мар 2006 18:06

jamie написа:Lordeeeeee, ти му иба мамата !
10 литра за 200 коня ???
Е тва беше пример де ,10литра е много за 200 коня ,и за 300 е доста!

Ма аз не знам некои да ги мери във литри осен келеша примерно ,ма тои ползва народни литри (демек смята литраж по размерите на кулера ,което не може да е вярно понеже там имаш ламели).

Аз което гледам като избирам моя е

1,Размер на питата

2. Дезаин на кулера (не изкаш въздуха да върви през половината кулер само)

3.Пад на налягането във него ,входящи и изходящи диаметри ,маса ,и разни други второстепени дето не се сещам сега.
Изображение

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 31 Мар 2006 20:42

offtopic.gif ако келеша чете този пост, ако може да си погледне личните съобщения в тунинг.бг
Изображение
ИзображениеИзображение

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 01 Апр 2006 17:05

az imam edin vupros, zashto prosto ne poglednesh po neta kakvo se predlaga kato aftermarket za tvoyata kola, i ne si napravish smetka, tova horata sa go smyatali i probvali mnogokratno predi godini. spored men, nai-veche se zamisli, nad slednoto: stand alone ECU, po-golemi inzektori, i nova po-golyama turbina! sled kato tvoyata e precakana, po-dobre si vzemi po-golyamshka. istinata e, che nai-golyamata ti prechka za seriozni konski sili e standartnata EFI sistema!
ako pitash men, pogovori si sus Bad Dog!
za koolurite pomni che ima dva vida, ednite sa kato starite trubni radiatori ot soc. vremeto, po tyah vuzduha minava po-burzo, no puk ne iztudyavat tolkova dobre, kolkoto standartnite. ako polzvash truben togava mozesh da napravish edin water injection, nyakude chetoh, che mnogo dobre stava sus EFI pompa ot 4AG, i technost za chistachki!
vsuchnost kakvoto se opitvam da ti kaza e slednoto: ako sega smenish samo coolera, posle drugo, i treto, shansa e mnogo golyam da se nalozi pak da smenyash posle chasti. zatova si napravi edni plan, kakvo iskash, i posle go razdeli na chasti, i leka po-leka edno po-edno vzimai i slagai.
taka shte ti izleze po-evtino, shte mozesh da planirash vsichko predvaritelno, i krainiyat rezultat shte bude istinski.
uspehi,
:thumbsup:

b_d

Мнение от b_d » 01 Апр 2006 22:39

punkara написа:az imam edin vupros, zashto prosto ne poglednesh po neta kakvo se predlaga kato aftermarket za tvoyata kola, i ne si napravish smetka, tova horata sa go smyatali i probvali mnogokratno predi godini. spored men, nai-veche se zamisli, nad slednoto: stand alone ECU, po-golemi inzektori, i nova po-golyama turbina! sled kato tvoyata e precakana, po-dobre si vzemi po-golyamshka. istinata e, che nai-golyamata ti prechka za seriozni konski sili e standartnata EFI sistema!
ako pitash men, pogovori si sus Bad Dog!
za koolurite pomni che ima dva vida, ednite sa kato starite trubni radiatori ot soc. vremeto, po tyah vuzduha minava po-burzo, no puk ne iztudyavat tolkova dobre, kolkoto standartnite. ako polzvash truben togava mozesh da napravish edin water injection, nyakude chetoh, che mnogo dobre stava sus EFI pompa ot 4AG, i technost za chistachki!
vsuchnost kakvoto se opitvam da ti kaza e slednoto: ako sega smenish samo coolera, posle drugo, i treto, shansa e mnogo golyam da se nalozi pak da smenyash posle chasti. zatova si napravi edni plan, kakvo iskash, i posle go razdeli na chasti, i leka po-leka edno po-edno vzimai i slagai.
taka shte ti izleze po-evtino, shte mozesh da planirash vsichko predvaritelno, i krainiyat rezultat shte bude istinski.
uspehi,
:thumbsup:
аз не бих махнал оригиналната електроника на тази кола.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 01 Апр 2006 22:59

ама едно Apexi FC прави чудеса :)

това, което знам аз за кулера, е че трябва да е с дебела пита и с хубави големи ламели - това гарантира малко въздушно съпротивление и добра работа на турбината.
status: за БАН

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 02 Апр 2006 09:44

maggkrabar написа:ама едно Apexi FC прави чудеса :)

това, което знам аз за кулера, е че трябва да е с дебела пита и с хубави големи ламели - това гарантира малко въздушно съпротивление и добра работа на турбината.
Брех брех брех ,Лъчо да не е станал диструбор на тез Apexi-та wink.gif
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: e 10 и 10 госта