Ремонт на турбо, CELICA 2000 16V
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Обема на Кулерите е пряко свързан със това колко въздушен поток могат да ухладят. Примерно за 200 коня ти трябва кулер със obem 10L а за 400 почти 2 пъти повече.DANIEL написа:как мога да сметна обема на кулер, сигорно има значение и колко ще са дълги трабите и сечението им
Съвсем честно аз не съм чувал някои да е смятал кулер по обем ,обикновенно са избира базирано на 2 неща
1.Дали ша ползваш колата само за драг? - ако да ,тогаз взимаш наи-големия кулер които може да се навре отпреде
2.Ако нема да я ползавш за драг ,къде ша си поставиш границата между развъртане на турбото (Лаг) и мошност понеже колкото по-голям е кулере толкоз повече лаг.
Аз лично за твоита кола не бих слагал кулер със размери около 20 х 6 и дебелина 3 (всичко във инчове). Турбината ти е старичка втулкова и всичко над това със 2 литра мотор ша те наказва със прекалено много лаг.

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
На Турбото изхода е 2 инча ,Келеша обича да го ползва като пример за Изключително стеснен изход от турбо ,то всъшност целия студен охлюв на тва турбо е прекалено малък... ма мисълта ми е ,че не си прави тръбите 2 инча а поне 2.5DANIEL написа:за трабите ммисля да ги направя колкото е изхода на турбото (не съм го мерил още)LordDigital написа:...
между другото входа на инжекцията е по голям, но мисля че няма смисъл и трабите да са толкова

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Е тва беше пример де ,10литра е много за 200 коня ,и за 300 е доста!jamie написа:Lordeeeeee, ти му иба мамата !
10 литра за 200 коня ???
Ма аз не знам некои да ги мери във литри осен келеша примерно ,ма тои ползва народни литри (демек смята литраж по размерите на кулера ,което не може да е вярно понеже там имаш ламели).
Аз което гледам като избирам моя е
1,Размер на питата
2. Дезаин на кулера (не изкаш въздуха да върви през половината кулер само)
3.Пад на налягането във него ,входящи и изходящи диаметри ,маса ,и разни други второстепени дето не се сещам сега.

az imam edin vupros, zashto prosto ne poglednesh po neta kakvo se predlaga kato aftermarket za tvoyata kola, i ne si napravish smetka, tova horata sa go smyatali i probvali mnogokratno predi godini. spored men, nai-veche se zamisli, nad slednoto: stand alone ECU, po-golemi inzektori, i nova po-golyama turbina! sled kato tvoyata e precakana, po-dobre si vzemi po-golyamshka. istinata e, che nai-golyamata ti prechka za seriozni konski sili e standartnata EFI sistema!
ako pitash men, pogovori si sus Bad Dog!
za koolurite pomni che ima dva vida, ednite sa kato starite trubni radiatori ot soc. vremeto, po tyah vuzduha minava po-burzo, no puk ne iztudyavat tolkova dobre, kolkoto standartnite. ako polzvash truben togava mozesh da napravish edin water injection, nyakude chetoh, che mnogo dobre stava sus EFI pompa ot 4AG, i technost za chistachki!
vsuchnost kakvoto se opitvam da ti kaza e slednoto: ako sega smenish samo coolera, posle drugo, i treto, shansa e mnogo golyam da se nalozi pak da smenyash posle chasti. zatova si napravi edni plan, kakvo iskash, i posle go razdeli na chasti, i leka po-leka edno po-edno vzimai i slagai.
taka shte ti izleze po-evtino, shte mozesh da planirash vsichko predvaritelno, i krainiyat rezultat shte bude istinski.
uspehi,

ako pitash men, pogovori si sus Bad Dog!
za koolurite pomni che ima dva vida, ednite sa kato starite trubni radiatori ot soc. vremeto, po tyah vuzduha minava po-burzo, no puk ne iztudyavat tolkova dobre, kolkoto standartnite. ako polzvash truben togava mozesh da napravish edin water injection, nyakude chetoh, che mnogo dobre stava sus EFI pompa ot 4AG, i technost za chistachki!
vsuchnost kakvoto se opitvam da ti kaza e slednoto: ako sega smenish samo coolera, posle drugo, i treto, shansa e mnogo golyam da se nalozi pak da smenyash posle chasti. zatova si napravi edni plan, kakvo iskash, i posle go razdeli na chasti, i leka po-leka edno po-edno vzimai i slagai.
taka shte ti izleze po-evtino, shte mozesh da planirash vsichko predvaritelno, i krainiyat rezultat shte bude istinski.
uspehi,

аз не бих махнал оригиналната електроника на тази кола.punkara написа:az imam edin vupros, zashto prosto ne poglednesh po neta kakvo se predlaga kato aftermarket za tvoyata kola, i ne si napravish smetka, tova horata sa go smyatali i probvali mnogokratno predi godini. spored men, nai-veche se zamisli, nad slednoto: stand alone ECU, po-golemi inzektori, i nova po-golyama turbina! sled kato tvoyata e precakana, po-dobre si vzemi po-golyamshka. istinata e, che nai-golyamata ti prechka za seriozni konski sili e standartnata EFI sistema!
ako pitash men, pogovori si sus Bad Dog!
za koolurite pomni che ima dva vida, ednite sa kato starite trubni radiatori ot soc. vremeto, po tyah vuzduha minava po-burzo, no puk ne iztudyavat tolkova dobre, kolkoto standartnite. ako polzvash truben togava mozesh da napravish edin water injection, nyakude chetoh, che mnogo dobre stava sus EFI pompa ot 4AG, i technost za chistachki!
vsuchnost kakvoto se opitvam da ti kaza e slednoto: ako sega smenish samo coolera, posle drugo, i treto, shansa e mnogo golyam da se nalozi pak da smenyash posle chasti. zatova si napravi edni plan, kakvo iskash, i posle go razdeli na chasti, i leka po-leka edno po-edno vzimai i slagai.
taka shte ti izleze po-evtino, shte mozesh da planirash vsichko predvaritelno, i krainiyat rezultat shte bude istinski.
uspehi,
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 7 госта