Питане за палене на avensis D4D, 2001

dimpex_01
Мнения: 182
Регистриран на: 30 Дек 2009 20:40
Местоположение: София

Питане за палене на avensis D4D, 2001

Мнение от dimpex_01 » 09 Фев 2010 09:21

Здравейте колеги, отскоро притежавам авенсис и имам следното питане. Пали уж нормално, когато сум подал наполовина газ. Обаче когато не съм, стартера завърта и ако не запали, все едно автоматично изключва стартера. После въртя втори път и всичко е ОК. Нормално ли е???

Днес се консултирах по телефона със сервиз "ПИТ СТОП", от там човека насреща ме успокой, че проблема не е в стартера, а в пакета на контактният ключ. Това бил проблем на тези АВЕНСИС-и. С времето пакета се износвал и трябвало да се смени (тъй като поради износването, не достига ход като се завърти. Ако след отказ се разклател контактният ключ, въртенето на стартера щяло да продължи). Лошото било, че като почне, в един момент ще откаже да върти напълно.
А ето и темата в англииският сайт: http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... opic=44971
Последно промяна от dimpex_01 на 10 Фев 2010 19:55, променено общо 2 пъти.
AVENSIS combi, D4D, 2001

Изображение

Аватар
heller
Мнения: 199
Регистриран на: 01 Мар 2009 08:55
Местоположение: Варна

Мнение от heller » 09 Фев 2010 10:43

То е казано в инструкцията за експлоатация - педалът за газта трябва да е натиснат наполовина, когато палиш. В студено време - натиснат до долу.

neznaiko
Мнения: 124
Регистриран на: 24 Яну 2008 22:37
Местоположение: София

Мнение от neznaiko » 09 Фев 2010 23:06

На мен и при натиснат изцяло педал на газта ми прави същия номер в 1 от 10 случаи. А от втори път пали без грешка. Нямам представа дали е нормално или е сигнал за проблем. Някой по-сведущ може ли да каже?
2001 Avensis D-4D, 2004 Avensis Verso D-4D

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 09 Фев 2010 23:21

Нещо си мисля, че и на двамата колите са ви за сервиз ... :whistle:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 09 Фев 2010 23:24

heller написа:То е казано в инструкцията за експлоатация - педалът за газта трябва да е натиснат наполовина, когато палиш. В студено време - натиснат до долу.
Това да не Забавна Инструкция "Какво и как да не правим с автомобила"? biggrin.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 10 Фев 2010 00:45

heller написа:То е казано в инструкцията за експлоатация - педалът за газта трябва да е натиснат наполовина, когато палиш. В студено време - натиснат до долу.
В коя инструкция го пише това? cool.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 10 Фев 2010 01:28

Сефте чувам, че при студено време, трябва да се натиска газа, при това до края.... Все си мисля, че е обратното.... А що не пробвате да подгреете 2-3 пъти, след това да запалите без газ happy.gif Току виж запалила без грижи rolleyes.gif

Аватар
heller
Мнения: 199
Регистриран на: 01 Мар 2009 08:55
Местоположение: Варна

Мнение от heller » 10 Фев 2010 02:51

Страница 224 и 225 от инструкцията...
"ша ма извинявате..."
errare humanum est...
шегаджии
tongue.gif

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 10 Фев 2010 03:36

Ша ма звиняваш, ама никога не е имало нужда да паля дизелаците с натиснат педал...... Може да го пише, но пък в тях пише, че трябва да сменяш масло на 15000км и горивен филтър на 30000км ..... Което гарантира, че с паленето ще имаш грижи, заради води във филтъра и буклуци.... Общо взето, много от нещата не важат, въпреки, че в други случаи има смисъл happy.gif

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 10 Фев 2010 08:27

heller написа:Страница 224 и 225 от инструкцията...
"ша ма извинявате..."
errare humanum est...
шегаджии
tongue.gif
В моето ръководство пише:
" Без да натискате педала на газта, включете стартера чрез завъртане на ключа в положение Start.
Когато двигатилят заработи, освободете ключа"
страница 325. За двигател Д4Д 2,0-2004г.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

p_zarkov
Мнения: 120
Регистриран на: 31 Май 2008 11:15
Местоположение: Русе

Мнение от p_zarkov » 10 Фев 2010 08:52

Мисля ,че съвремените коли са направени да се карат от всички , а не само от специалисти ! Визирам по-млади шофйори,възрастни хора и пр.Не мисля , че трябва да правиш каквото и да е за да запалиш , освен да въртиш ключа или да натискаш бутона ! Това не са Автомобили дето да дъппаш смукача и да знае колко и кога да го върнеш. Мисля че колите вече са по-умни и от много хора ! Колко по-достъпни са за покупка и за управление , толкко повече продажби-а май всички за това се борят ! Ако разсъждавам в грешна посока някой да ме поправи !

Аватар
didak
Мнения: 1230
Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от didak » 10 Фев 2010 09:15

и е така, и не е така!
Едва ли могат да направят колата така, че каквото и да направиш, тя да разбере какво всъщност си си наумил да правиш.
по отношение на запалването, поне при мен, не мога да запаля при ненатиснат съединител. отделно от това производителя има препоръка педала на газта да не бъде натиснат.
при положение, че са възможни немалко варианти - бензин/дизел, МТ/ММ, обикновенно запалване/интелигентна система за влизане и запалване,
ми се струва разумно човек да си направи труда и да се запознае с препоръките на производителя.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009

Аватар
heller
Мнения: 199
Регистриран на: 01 Мар 2009 08:55
Местоположение: Варна

Мнение от heller » 10 Фев 2010 09:59

Авенсис 2000г. 2,0 D4D.
Ако не е натиснат педала на газта върти повече, докато запали. Чудех се защо, но след като прочетох инструкцията ми се изясни. И не, не знам каква е причината...
errare humanum est

Аватар
savov63
Мнения: 98
Регистриран на: 30 Ное 2009 16:08
Местоположение: Приморско

Мнение от savov63 » 10 Фев 2010 10:21

Сутрин само натискам съединителя и пали от раз.Дори ме е страх да натисна газта да не е задавя нещо че после ще има да си вървя пеша в тоя студ. rolleyes.gif
TOYOTA AURIS D4D

Spass
Мнения: 11
Регистриран на: 13 Яну 2010 13:39

Мнение от Spass » 10 Фев 2010 11:37

От 15 години карам само дизели в момента Авенсис 2.0 тд ,Форт сиера 2.3 д и Камаз от собстве опит знам че нормален дизел се пали без газ исключвам Камаза той е руска машина пали се с пълна газ.Когато мотора е с ниска компресия като на моята Сиера подгрявам два пъти натискам газта до дупка и въртя докато почне да тресе тогава пускам гаста и пали.Авенсиса го имам от 4 години паля го и в студ и в пек винаги без газ.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта