Питане за палене на avensis D4D, 2001
Питане за палене на avensis D4D, 2001
Здравейте колеги, отскоро притежавам авенсис и имам следното питане. Пали уж нормално, когато сум подал наполовина газ. Обаче когато не съм, стартера завърта и ако не запали, все едно автоматично изключва стартера. После въртя втори път и всичко е ОК. Нормално ли е???
Днес се консултирах по телефона със сервиз "ПИТ СТОП", от там човека насреща ме успокой, че проблема не е в стартера, а в пакета на контактният ключ. Това бил проблем на тези АВЕНСИС-и. С времето пакета се износвал и трябвало да се смени (тъй като поради износването, не достига ход като се завърти. Ако след отказ се разклател контактният ключ, въртенето на стартера щяло да продължи). Лошото било, че като почне, в един момент ще откаже да върти напълно.
А ето и темата в англииският сайт: http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... opic=44971
Днес се консултирах по телефона със сервиз "ПИТ СТОП", от там човека насреща ме успокой, че проблема не е в стартера, а в пакета на контактният ключ. Това бил проблем на тези АВЕНСИС-и. С времето пакета се износвал и трябвало да се смени (тъй като поради износването, не достига ход като се завърти. Ако след отказ се разклател контактният ключ, въртенето на стартера щяло да продължи). Лошото било, че като почне, в един момент ще откаже да върти напълно.
А ето и темата в англииският сайт: http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... opic=44971
Последно промяна от dimpex_01 на 10 Фев 2010 19:55, променено общо 2 пъти.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Това да не Забавна Инструкция "Какво и как да не правим с автомобила"? biggrin.gifheller написа:То е казано в инструкцията за експлоатация - педалът за газта трябва да е натиснат наполовина, когато палиш. В студено време - натиснат до долу.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Ша ма звиняваш, ама никога не е имало нужда да паля дизелаците с натиснат педал...... Може да го пише, но пък в тях пише, че трябва да сменяш масло на 15000км и горивен филтър на 30000км ..... Което гарантира, че с паленето ще имаш грижи, заради води във филтъра и буклуци.... Общо взето, много от нещата не важат, въпреки, че в други случаи има смисъл 

- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
В моето ръководство пише:heller написа:Страница 224 и 225 от инструкцията...
"ша ма извинявате..."
errare humanum est...
шегаджии
" Без да натискате педала на газта, включете стартера чрез завъртане на ключа в положение Start.
Когато двигатилят заработи, освободете ключа"
страница 325. За двигател Д4Д 2,0-2004г.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Мисля ,че съвремените коли са направени да се карат от всички , а не само от специалисти ! Визирам по-млади шофйори,възрастни хора и пр.Не мисля , че трябва да правиш каквото и да е за да запалиш , освен да въртиш ключа или да натискаш бутона ! Това не са Автомобили дето да дъппаш смукача и да знае колко и кога да го върнеш. Мисля че колите вече са по-умни и от много хора ! Колко по-достъпни са за покупка и за управление , толкко повече продажби-а май всички за това се борят ! Ако разсъждавам в грешна посока някой да ме поправи !
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
и е така, и не е така!
Едва ли могат да направят колата така, че каквото и да направиш, тя да разбере какво всъщност си си наумил да правиш.
по отношение на запалването, поне при мен, не мога да запаля при ненатиснат съединител. отделно от това производителя има препоръка педала на газта да не бъде натиснат.
при положение, че са възможни немалко варианти - бензин/дизел, МТ/ММ, обикновенно запалване/интелигентна система за влизане и запалване,
ми се струва разумно човек да си направи труда и да се запознае с препоръките на производителя.
Едва ли могат да направят колата така, че каквото и да направиш, тя да разбере какво всъщност си си наумил да правиш.
по отношение на запалването, поне при мен, не мога да запаля при ненатиснат съединител. отделно от това производителя има препоръка педала на газта да не бъде натиснат.
при положение, че са възможни немалко варианти - бензин/дизел, МТ/ММ, обикновенно запалване/интелигентна система за влизане и запалване,
ми се струва разумно човек да си направи труда и да се запознае с препоръките на производителя.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
От 15 години карам само дизели в момента Авенсис 2.0 тд ,Форт сиера 2.3 д и Камаз от собстве опит знам че нормален дизел се пали без газ исключвам Камаза той е руска машина пали се с пълна газ.Когато мотора е с ниска компресия като на моята Сиера подгрявам два пъти натискам газта до дупка и въртя докато почне да тресе тогава пускам гаста и пали.Авенсиса го имам от 4 години паля го и в студ и в пек винаги без газ.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 12 госта