сервизна кампания за педала на газта
- Genuine Modest
- Мнения: 10
- Регистриран на: 10 Сеп 2008 18:14
- Местоположение: Vienna, Austria
- Обратна връзка:
Да ви кажа ... не съм съгласен! Аз съм нов клиент на Тойота, който преди две седмици си поръча Версо. Избрах точно този модел, защото ми трябва голяма и надеждна семейна кола. Често казано, Версото не блести в своя клас с нещо освен с прословутата здравина и сигурност на Тойота. Реално има MPV-та, които предлагат доста повече ергономичност и ми харесват повече. След като се появи този проблем с педала вече съм малко разколебан относно сигурността на Тойота. В последствие си направих труда да погледна EuroNCAP тестовете и бях шокиран да видя, че новото недоразумение на Тойота, наречено Urban Cruiser е само с 3 от 5 звезди. И това при условие, че всички останали конкуренти за които имаше тестове(Хюндай!!! и Субару) имат 5 от 5 звезди.Съгласен съм с kohinora-и лошата реклама е добра реклама
Та, според мен това си е антиреклама и сериозен удар по имиджа на производител номер 1 в света.
аз откакто купих колата//преди 6месеца//усетих че нещо с тия педали не е вред.помислих си че явно немога да й свикна ама.......не е това.примерно когато набирам с газ почти до долу и превключвам на по-висока предавка мотора се изфорсирва все едно че не съм пуснал педала на газта.когато мотора е студен...същата работа-изфорсирва се при превключване дори и да подавам съвсем малко газ.дори взех да си мисля че умишлено е направена да връща бавно оборотите при студен мотор и при по-екстриймно набиране.....но....къде пък е логиката.мойта я взех август 09 а гледам че засегнатите са до септември09.да видим като го "рециклират"тоя педал дали ще се форсира пак---ако да---то проблема остава да е софтуерен.
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
Колега, това което обесняваш ти е обсолютно нормално, не мисля че има нещо общо със сервизната кампания.sacho7803 написа:аз откакто купих колата//преди 6месеца//усетих че нещо с тия педали не е вред.помислих си че явно немога да й свикна ама.......не е това.примерно когато набирам с газ почти до долу и превключвам на по-висока предавка мотора се изфорсирва все едно че не съм пуснал педала на газта.когато мотора е студен...същата работа-изфорсирва се при превключване дори и да подавам съвсем малко газ.дори взех да си мисля че умишлено е направена да връща бавно оборотите при студен мотор и при по-екстриймно набиране.....но....къде пък е логиката.мойта я взех август 09 а гледам че засегнатите са до септември09.да видим като го "рециклират"тоя педал дали ще се форсира пак---ако да---то проблема остава да е софтуерен.
- slowtraveler
- Мнения: 6187
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 368 пъти
Така е и в БГ - точно по същата схема тойота ми направи безплатен основен ремонт на двигателя след като автомобила бе излязъл от гаранция...MX5 написа:Не знам как е в БГ, но тук в случая на recall гаранцията мисля няма значение - производителя е длъжен да го направи безплатноmuf написа:Наистина напълно коректен е такъв подход, защото за повечето (сигурно 99%) от колите тоя проблем би се проявил далеч след изтичане на гаранцията.
Съгласен съм с Genuine, че това би разколебало част от потенциалните купувачи и в никакъв случай не е част от рекламата...
Не можеш да рекламираш с нещо, дето има 'доказани' случаи на смърт поради грешка на производителя.
С изгарящи лампички, някое друго уплътнение 'което потенциално може да влоши комфорта' могат да правят този номер, но не и с такива сериозни неща...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Когато през 2005 трябваше да избирам служебен автомобил се спрях (или по-точно спряха biggrin.gif ) на Авенсис 1.8 бензин екзекутив.
Мераците ми бяха към други марки но нейсе ... Основно 2 проблема имаше с колата - сервизно повикване за смяна на рейка на волана (кампания пак) и по мое настояване смяна на уплътненията на предните врати, които при около 140 км/ч свиреха неистово и вътре беше ад. А, и още едно нещо - парктроникът (преден и заден) досадно се включваше дори при движение - дефект който откриха едва след 4-5 ходене (оказа се дефектен датчик). Като цяло бях доволен от колата и това бе причината да се спра на тази марка и модел за личен автомобил.
Не ми е приятно, че модела попада в проблемните на Тойота но в крайна сметка дори и на престижните автомобилни производители се налага да се извършват такива масови сервизни кампании.
Важното е нататък всичко да е ОК.
Мераците ми бяха към други марки но нейсе ... Основно 2 проблема имаше с колата - сервизно повикване за смяна на рейка на волана (кампания пак) и по мое настояване смяна на уплътненията на предните врати, които при около 140 км/ч свиреха неистово и вътре беше ад. А, и още едно нещо - парктроникът (преден и заден) досадно се включваше дори при движение - дефект който откриха едва след 4-5 ходене (оказа се дефектен датчик). Като цяло бях доволен от колата и това бе причината да се спра на тази марка и модел за личен автомобил.
Не ми е приятно, че модела попада в проблемните на Тойота но в крайна сметка дори и на престижните автомобилни производители се налага да се извършват такива масови сервизни кампании.
Важното е нататък всичко да е ОК.
- Genuine Modest
- Мнения: 10
- Регистриран на: 10 Сеп 2008 18:14
- Местоположение: Vienna, Austria
- Обратна връзка:
scorpion дай боже и при мен да е така! Аз още не съм се отказал от марката, но определено не очаквах такива проблеми. Все-още мога да разваля договора и да изляза сух, но се надявам, че всичко ще е наред.
Относно смяната на кормилната рейка, това е единствения дефект, който се беше случвал на Rav4-ката на тъста ми за около 3 години и половина. Честно казано мислех че е бил единичен случай, но явно и тогава е имало масова подмяна. Изглежда, че на Тойота често им се случва
Явно най-бързия процес на разработка, който имат не дава добър резултат!
Относно смяната на кормилната рейка, това е единствения дефект, който се беше случвал на Rav4-ката на тъста ми за около 3 години и половина. Честно казано мислех че е бил единичен случай, но явно и тогава е имало масова подмяна. Изглежда, че на Тойота често им се случва

-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Не, не се отказвай щом ти харесва избраният модел. Все пак 5 години гаранция са изключително добро покритие в случай на проблеми.Genuine Modest написа:scorpion дай боже и при мен да е така! Аз още не съм се отказал от марката, но определено не очаквах такива проблеми. Все-още мога да разваля договора и да изляза сух, но се надявам, че всичко ще е наред.
Относно смяната на кормилната рейка, това е единствения дефект, който се беше случвал на Rav4-ката на тъста ми за около 3 години и половина. Честно казано мислех че е бил единичен случай, но явно и тогава е имало масова подмяна. Изглежда, че на Тойота често им се случваЯвно най-бързия процес на разработка, който имат не дава добър резултат!
За да си първи, мисли като втори ! (казват било девиз на Пепси Кола

- Genuine Modest
- Мнения: 10
- Регистриран на: 10 Сеп 2008 18:14
- Местоположение: Vienna, Austria
- Обратна връзка:
Напълно споделям твоето мнение!scorpion написа:Не, не се отказвай щом ти харесва избраният модел. Все пак 5 години гаранция са изключително добро покритие в случай на проблеми.Genuine Modest написа:scorpion дай боже и при мен да е така! Аз още не съм се отказал от марката, но определено не очаквах такива проблеми. Все-още мога да разваля договора и да изляза сух, но се надявам, че всичко ще е наред.
Относно смяната на кормилната рейка, това е единствения дефект, който се беше случвал на Rav4-ката на тъста ми за около 3 години и половина. Честно казано мислех че е бил единичен случай, но явно и тогава е имало масова подмяна. Изглежда, че на Тойота често им се случваЯвно най-бързия процес на разработка, който имат не дава добър резултат!
За да си първи, мисли като втори ! (казват било девиз на Пепси Кола). Тойота се качиха на върха но забравиха очевидно, че по лесно е да се качиш там, отколкото да се задържиш. Такива проблеми ще им послужат като обеца на ухото, а факта, че си признават и не шакалкавят ще задържи верните им клиенти. Ако и малко пооправят и визията на автомобилите и направят така, че погледа да се задържа върху тях то и цена няма да имат biggrin.gif
Бих добавил също и интериора! Хубаво е, че колите са качествени, но пък е добре да създават и тръпка докато ги ползваш.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта