сервизна кампания за педала на газта
сервизна кампания за педала на газта
http://www.toyota.bg/about/news_and_eve ... ement.aspx
какво означава в крайна сметка :
Щателно тествани подсилени механизми на педала на газта ще елиминират излишното триене, което може да причини засядане
Тойота ще предприеме съгласувани усилия, за да сервизира засегнатите автомобили възможно най-бързо
Всички ли ще бъдат сменени или само на който се оплаче че е "засегнат от проблема?"[/i]
какво означава в крайна сметка :
Щателно тествани подсилени механизми на педала на газта ще елиминират излишното триене, което може да причини засядане
Тойота ще предприеме съгласувани усилия, за да сервизира засегнатите автомобили възможно най-бързо
Всички ли ще бъдат сменени или само на който се оплаче че е "засегнат от проблема?"[/i]
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.
Rav 4 I 2.0 1998 г.
Е
Че ние с това сме го започнали "пазара"
Линка ти е същия като моя от първи я пост
На мен от тая информация не ми става ясно всяка една бройка ли от посочените трябва да мине през сервиза
или само някои които са "засегнати " от проблема.
И интерестното е за кой модел Авенсис става въпрос, защото от ноември 2008 излезе точно новия модел.
Ще изчакам до събота и ще се разходя до дилъра
Линка ти е същия като моя от първи я пост

На мен от тая информация не ми става ясно всяка една бройка ли от посочените трябва да мине през сервиза
или само някои които са "засегнати " от проблема.
И интерестното е за кой модел Авенсис става въпрос, защото от ноември 2008 излезе точно новия модел.
Ще изчакам до събота и ще се разходя до дилъра
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.
Rav 4 I 2.0 1998 г.
Моят не е Denso и е с два болта, изцяло пластмасова конструкция. В него влиза сноп кабели, повече на брой отколкото при SATA хард диск laugh.gifLEXUS написа:ДА,ако е DENSO ,значи е премислено!reedy написа:погледнете там дето е монтиран педала-ако има табелка DENSO или е хванат с четири болта(виждат се главите им )проблеми НЯМА...
(голем праз)

- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Цитат:
"Решението на Тойота за засегнатите автомобили е едновременно ефективно и просто. Прецизно изрязан усилващ щифт ще бъде инсталиран в педалния механизъм и ще намали повърхностното напрежение между челото и прилежащата повърхност. С инсталирането на това усилване се елиминира излишното триене, което може да накара педала да заседне. Компанията е утвърдила ефективността на така усилените педали на газта, чрез щателно тестване на педални механизми, които преди намесата са проявявали склонност към засядане."
Коментара оставям на всеки сам да си го прави ...
"Решението на Тойота за засегнатите автомобили е едновременно ефективно и просто. Прецизно изрязан усилващ щифт ще бъде инсталиран в педалния механизъм и ще намали повърхностното напрежение между челото и прилежащата повърхност. С инсталирането на това усилване се елиминира излишното триене, което може да накара педала да заседне. Компанията е утвърдила ефективността на така усилените педали на газта, чрез щателно тестване на педални механизми, които преди намесата са проявявали склонност към засядане."
Коментара оставям на всеки сам да си го прави ...

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Аз това го възприемам като рекламен трик. Гиганта показва ,че няколко стотици милиарда не го събарят и мисли за хората,показва на клиенти и конкуренция колко автомобила има на пазара и е готов да им ги ремонтира. Показва мускули и то в криза,когато други компании фалират. Правителството не можа да спаси авиокомпания,а тези от Тойота ще харчат милиарди. Както има приказка "..по добре с лошо да си в устата на хората, но да се говори за теб". Преди 4-5 години четох статия за Тойота,помня няколко цифри- 26 завода в света,на 6 секунди излиза готов автомобил/повтарям на 6 СЕКУНДИ/, към 40 милиарда печалба за годината,не оборот а ПЕЧАЛБА. Това е моето мнение. Браво на Тойота, аз си харесвам автомобила, 12 години мечтай да имам този автомобил и вече 1 г. го имам.
според мен нещата стоят по друг начин. от тойота просто осъзнават проблема и евентуалните му фатални последици. оттам насетне им е ясно, че за всеки смъртен случай в резултат на тая недомислица ще бъдат съдени до дупка. тъй че парите, които дават в момента са капка в морето в сравнение с това, което биха дали на претърпелите ПТП или техните наследнициkohinora написа:Аз това го възприемам като рекламен трик. Гиганта показва ,че няколко стотици милиарда не го събарят и мисли за хората,показва на клиенти и конкуренция колко автомобила има на пазара и е готов да им ги ремонтира. Показва мускули и то в криза,когато други компании фалират.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта