SFINKS написа:не е нова мода , винаги си е било така ,и най-добрите бояджии грешат в тонирането и после в работата по боядисването
Клиента като не разбира нищо никой не му е виновен .
просто оглеждаш добре колата като я взимаш , ако не ти хареса обратно за пребоядисване и така.Само че в Тойота ще кажат "ок,ще я оправим " а тия за 150 лв ще ти кажат че втори опит нема

Така че момента когато си взимаш колата не е края на историята само дето повечето хора не го знаят , на мен няколко пъти са ми правили повторно детайли защото не са ми харесвали . И това е без никакви връзки познати и т.н.
Сега изясни ли ти се .
То може и върху ръждата да е боядисвано и след време да подпухне като корса от 90-те, ама...
Пак отиваме на момента с извинение "продаваме лай.а вместо мармалад" и "който се усъмни че яде лай.а и започне да плаче, получава истински мармалад". С тоя манталитет сами се закопаваме. Не може всеки да разбира от всичко.
Малко off:Преди 10 дни жена ми ми подари диоптрични очила със слънчева приставка, много готини, със сравнително скъпи стъкла-60 лв. бройката. Получих ги с две различни стъкла-антирефлекса на едното зеленикав, на другото кафяв

. На другия ден ги върнах, любезно ги приеха и си оправиха грешката. Сядам в колата, решавам да сложа и слънчевата приставка. Отлепям защитното фолио (имаше и косъмче под него, което означава, че някой го е отлепял преди мен) и о, изненада балонче въздух ли, що ли, точно по средата на стъклото-заводски дефект, но някой го е видял и решил да го пробута. Познайте какво стана с дефектното стъкло-отиде на витрината, на рамките от които ми дадоха читавата приставка. Няма да правя антиреклама на оптиката, защото си поправиха грешките, но въпреки всичко не са коректни-пак ще се опитат да го пробутат на някой.