Франкенщайн Celica/Avensis
Франкенщайн Celica/Avensis
Привет, нов съм във форума. Значи имам авенсис, ама преди няколко дни прочетох че celica-та(или поне някои модели) има блокаж на диференциала. Искам да знам мога ли да взема кутия от такава и да я хакна на авенсиса, или поне дали диференциала ще ми пасне в кутийката. Щото със шперче си е друго.
Toyotka Avensis, моторчето е 1AZ-FSE 150 коня, едно магаре 200 нютонметра и директно впръскване. Въртиме и валчето и превключваме колекторите.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: Франкенщайн Celica/Avensis
Обясни малко така по-популярно със какво те влече слагането на шпер на дизелова кола със предно предаване?DaRookie написа:Привет, нов съм във форума. Значи имам авенсис, ама преди няколко дни прочетох че celica-та(или поне някои модели) има блокаж на диференциала. Искам да знам мога ли да взема кутия от такава и да я хакна на авенсиса, или поне дали диференциала ще ми пасне в кутийката. Щото със шперче си е друго.

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Еми явно твоя е такъв ,цели сто и педесет коня па и със директно впръскване ,или може би шперо ша го отхвърлиш заради гиганския момент който те удря така безпощадно?DaRookie написа:Не знаех че карам дизелова кола, от близо година и наливам супер 98 и върви доста добре... пък и дизел да изключва на 6600 оборота не се среща всеки ден...


LordDigital написа:Еми явно твоя е такъв ,цели сто и педесет коня па и със директно впръскване ,или може би шперо ша го отхвърлиш заради гиганския момент който те удря така безпощадно?DaRookie написа:Не знаех че карам дизелова кола, от близо година и наливам супер 98 и върви доста добре... пък и дизел да изключва на 6600 оборота не се среща всеки ден...

КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
Еми то горе долу там е проблема, че "гигантския" момент върти тая гума дето се олекотява в завоя. Мисля че е горе долу ясно закво е тоя шпер. А и въпроса ми беше и все още е може ли от celica да се тури кутия на avensis, или още по-добре да се смени само диференциала. Ако някой знае нека каже. Ся тука все пак трябва да е технически форум, ползите от шпер мисля че за всеки разумно мислещ са очевидни, дали има смисъл да се бъхтя си е вече мой проблем.
Toyotka Avensis, моторчето е 1AZ-FSE 150 коня, едно магаре 200 нютонметра и директно впръскване. Въртиме и валчето и превключваме колекторите.
А относно бензиновите двигатели с директно впръскване, те съществуват в серийно производство от 39 година насам, а в автомобили се монтират успешно от 96 година. Първата такава машина е митсубиши с гди мотор... Жалко е че не си чувал за подобни двигатели, защото те имат доста сериозни възможности като степен на сгъстяване до 14 (1AZ-FSE има 11) освен това могат да работят в режими ламбда > 1 (при тойота мисля че достига 3,5).
@LordDigital ако не си чувал за подобни двигатели мисля че все пак може да постваш мненията си в форума на 2140, там няма шанс да попаднеш на такива изчанчени кочини.
@LordDigital ако не си чувал за подобни двигатели мисля че все пак може да постваш мненията си в форума на 2140, там няма шанс да попаднеш на такива изчанчени кочини.
Toyotka Avensis, моторчето е 1AZ-FSE 150 коня, едно магаре 200 нютонметра и директно впръскване. Въртиме и валчето и превключваме колекторите.
Само с 5 поста а вече си ми любимец.DaRookie написа:А относно бензиновите двигатели с директно впръскване, те съществуват в серийно производство от 39 година насам, а в автомобили се монтират успешно от 96 година. Първата такава машина е митсубиши с гди мотор... Жалко е че не си чувал за подобни двигатели, защото те имат доста сериозни възможности като степен на сгъстяване до 14 (1AZ-FSE има 11) освен това могат да работят в режими ламбда > 1 (при тойота мисля че достига 3,5).
@LordDigital ако не си чувал за подобни двигатели мисля че все пак може да постваш мненията си в форума на 2140, там няма шанс да попаднеш на такива изчанчени кочини.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Какв ,каква ЛамбДаДаДа ,3 или 5? или 3.5? Тва да не си прочел литража на некои 2GR двигател?DaRookie написа:А относно бензиновите двигатели с директно впръскване, те съществуват в серийно производство от 39 година насам, а в автомобили се монтират успешно от 96 година. Първата такава машина е митсубиши с гди мотор... Жалко е че не си чувал за подобни двигатели, защото те имат доста сериозни възможности като степен на сгъстяване до 14 (1AZ-FSE има 11) освен това могат да работят в режими ламбда > 1 (при тойота мисля че достига 3,5).
@LordDigital ако не си чувал за подобни двигатели мисля че все пак може да постваш мненията си в форума на 2140, там няма шанс да попаднеш на такива изчанчени кочини.
2140 беше модела на москвича ми ,и му се кефих много на карбураторната система ,а ти кефиш ли са на твоя дизел?


Ми виж ся, аз ти отговарям нормално, ти се дървиш при това не си и особено информативен. Колата е бензинова с по-модерен двигател ако не си вдянал още. Ламбда сто иляди говори нещо на хората които са следвали машиностроене, тия дето са следвали бухане на шарнири разбират каквото си искат. Не ми е 18 000 литра колата щото в централна европа един галон бензин не е 1.5 долара а 8. Ако толкова ви струваше бензина там, всички щяхте да карате V8-ци ама друг път. Няма какво да се заяждаме тука, явно не можеш да допринесеш особено по темата и явно не чуваш много какво пеят славейчетата... така че... прави си изводите... беше ми приятно но почва да омръзва и ще стане грубо.
Toyotka Avensis, моторчето е 1AZ-FSE 150 коня, едно магаре 200 нютонметра и директно впръскване. Въртиме и валчето и превключваме колекторите.
DaRookie написа:Ми виж ся, аз ти отговарям нормално, ти се дървиш при това не си и особено информативен. Колата е бензинова с по-модерен двигател ако не си вдянал още. Ламбда сто иляди говори нещо на хората които са следвали машиностроене, тия дето са следвали бухане на шарнири разбират каквото си искат. Не ми е 18 000 литра колата щото в централна европа един галон бензин не е 1.5 долара а 8. Ако толкова ви струваше бензина там, всички щяхте да карате V8-ци ама друг път. Няма какво да се заяждаме тука, явно не можеш да допринесеш особено по темата и явно не чуваш много какво пеят славейчетата... така че... прави си изводите... беше ми приятно но почва да омръзва и ще стане грубо.
Май май пикаеш срещу вятъра

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта