Данъка е вързан на в повечето страни в Европа с еко-нормите. Някой коли нямат, докато по старите дизели са често с данъци над 1000 лева. Изчислява се в Германия, а мисля и в Австрия например с коефициент * обема на двигателя.
За Карината с 2 литра плащах 600 лева, ся за мх5 1,8 500 лева на година, щото понеже еко нормата и е евро 1 или 2 или нямам идея. Следващата еко норма понижава данъка на половина.
Мощността вдига гражданската и каското. Демек, колко повече коне, толкова повече риск от катастрофа и толкова повече шамари. А там шамарите са яки - поршетата са си с по неколко хиляди за застраховка и прочие.
Бтв. застраховката зависи и от града в който живееш (примерно София е рискова, Каспичан може да не е толкова) и има коефициент за това. Надеждността на колата също влиза, влиза и какви типове карат с коефициент - примерно Голф и Астра са си **** майката естествено и прочие.
В Англия до колкото знам застраховките са още по брутални.
Естествено след известно време падат, но докато паднат ...
Падат акцизите но ... 100 лв. за нова, 250 за стара кола год
Пак догадки не знам дали са високи застраховките в Англия вие сми направете сметка месечната вноска по застраховката ми е 45-50 лири което е половин надница скъпи са само за определени автомобили които се водят рискови ФТО ми спадаше в тази категория за него месечно ми искаха около 90 лири и то компания която прави астраховки само на този модел.
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Казваш им да ти пишат в застраховката само рамата ! После като минеш КАТ и си имаш номера, отиваш в компанията да ти впишат номера в полицата и системата, и всичко е ОК.intelman написа: Застрахователната компания ми продава фалшива гражданска отговорност според думите на много хора !!! Защото е стандартна но е за кола с чужди номера ... тоест важи само за пред полицаите
!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта