
Извинявам се предварително ако има глупави въпроси но не разбирам много и за това Ви питам!

Както съм споменал по горе капачката е нова и оригинална така,че я изключвам като вариант,просто има много боклуци в антифриза-ръжди и подобни на нея гадости,ще правя промивка това е сигурно!Иначе маркучите (и долния и горния)всяка сутрин са "мекици",интересното е ,че помпата не е текла повече,та в тази връзка въпроса ми пак е:веднъж потекла помпа означава ли автоматично ,че е за смяна?Аз също не мисля,че мръсния антифриз може да прецака помпата, по скоро съмненията са ми за постоянното налягане което създава този вакум в системата като причина!?!?max-2 написа:Щом създава вакуум в системата, значи проблема е в капачката на радиатора-не може да засмуква антифриз от разширителното казанче. Или почистване, или нова.
по скоро съмненията са ми за постоянното налягане което създава този вакуум....
Тя ,капачката верно трябва да засмуче biggrin.gif ,но като е пълно с боклуци не е ли възможно да се запуши?slowtraveler написа:Също си мисля, че можеш да имаш проблем в капачката (нова, оригинална)....
Не е нормално да се създава вакуум в системата - при изстиване тя трябва да си е засмукала обратно антифриз от разширителния съд.
В тази връзка, може да не държи точното налягане, и да позволява прекалено високо налягане при загряване, което да избива отнякъде - в случая - помпата...
П.С. колега, с това мнение ме разби biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifпо скоро съмненията са ми за постоянното налягане което създава този вакуум....
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта