Корола Д4Д 2.0 Проблем със съединителя

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 24 Дек 2009 04:54

По-добро или по-често се сменя ?!?! Разлика има малко, а и никой от Тойота не гледа да ти пести парите wink.gif Повечето пари се печелят от поддръжка и консумативи. А Тойота и всички други марки, разчитат на клиенти като теб. По Твоята логика, няма НИКЪВ смисъл от стрът бар, или от по-добри спирачки, от регулируемо окачване..... Щом тойота не ги е сложила на твойта кола - НЯМА нужда rolleyes.gif Тук определено си в грешка. Тойота може да са всякакви хубави неща, но не са buyer-friendly biggrin.gif Ти си дойната крава и познай - НЯМА да те галят, ще те ДОЯТ smile.gif Сигурно заводските дискове и накладки са по-добри от Brembo/National/EBC и Mintex, ОМР и други разни такива самозванци, дето правят спирачки......


Хора, събудете се малко! Искате мнения - получавате, после, ама това що не е така, това що е онака..... Те друго ми казват Тойота.... Като питате и получите отговор - има за какво явно! Доста хора си взеха солиден депфер и още имат здрави скоростни кутий.... Има хиляда мнения по тази тема, разисквана е, като искате ПЪЛНО инфо - търсете. Айде успех със заводските предписания laugh.gif

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 24 Дек 2009 14:05

zi_zi_top написа:Щом си със 110 к.с. риска е голям
Я сега да видим една 90 к.с. королка, дето я правихме миналата година.

Значи - по-голямо турбо, кулер и чипче. малко генерацийка...
Хъм, ще сме я докарали към 150 - 160 к.с. С заводския маховик.

Риска верно е огромен. Сигурно сменя скорости на всеки шест месеца...
Последно промяна от Uncle Dido на 25 Дек 2009 23:49, променено общо 1 път.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 24 Дек 2009 14:07

Ако си погледнал линка много ясно се вижда, че съединителя е със солиден маховик, а не с демпферен. Виждат се също така и пружините на феродовия диск.
Съвсем леко се пошегувах с колегата за конските сили, защото няма как да е със 110. Само на Авенсиса от това време този ДВГ е и с интеркулер и е 110 к.с. Съответно и Авенсиса е с демпферен маховик. След 2004 г. е вече 116 к.с. и на Корола и на Авенсис и съответно и двата модела са с демпферен маховик.
Колегата може да си провери в ToyoDiy по номера на шасито какъв му е маховика.
Колкото до "афтър маркет" частите може да си сигурен, че има различни по качество. Със сигурност има производители, чието производство не отстъпва на оригиналните части. Но оригиналните части са си едни от най-добрите варианти като качество, виж за цените (особенно в ТМ Ауто) си АБСОЛЮТНО прав.
В крайна сметка всеки сам решава по джоба си и разбиранията си как да си подържа колата!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
kando
Мнения: 77
Регистриран на: 21 Окт 2009 15:01

Мнение от kando » 25 Дек 2009 00:04

Ама мойта корола не е като тази, която си дал на линка ами :
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200201 ... _3101.html
Колеги честно казано аз хич не разбирам от тея работи и просто когато майстора ми каза да сабирам 1500лв реших да питам за варианти.
На този линк някой може ли да ми каже, последно моя маховик демпферен ли е или не...

А и може ли да помоля, ако някой знае да сподели какви марки съединител и маховик да гледам и къде.. ?

Благодаря предварително, колеги smile.gif
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT

Toyota forever
Мнения: 211
Регистриран на: 11 Окт 2009 18:37
Местоположение: Варна
Получена  благодарност: 3 пъти

Мнение от Toyota forever » 25 Дек 2009 00:42

На тази схема която си дал като потърсиш маховик ще видиш че твоята кола не е с демфер. така че не се притеснявай няма да ти излезе скъп ремонта ще минеш само с феродо, притескател и лагер.
МАСЛА ТОЙОТА НА СКЛАД: TOYOTA ATF T4, TOYOTA ATF WS, TOYOTA HIBRID 0/20, TOYOTA W75 LV за 6 степенни ръчни кутии.

Аватар
kando
Мнения: 77
Регистриран на: 21 Окт 2009 15:01

Мнение от kando » 25 Дек 2009 01:00

Къде и как го виждаш това, че не е демпфер.... че аз хич не се ориентирам :help:
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT

Toyota forever
Мнения: 211
Регистриран на: 11 Окт 2009 18:37
Местоположение: Варна
Получена  благодарност: 3 пъти

Мнение от Toyota forever » 25 Дек 2009 10:47

То не се вижда в този прозорец на съединтеля дето си го дал. Намира се в друг прозорец и по него не се вижда да е демфер а и съдейки по цената на частта не е демфер.
МАСЛА ТОЙОТА НА СКЛАД: TOYOTA ATF T4, TOYOTA ATF WS, TOYOTA HIBRID 0/20, TOYOTA W75 LV за 6 степенни ръчни кутии.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 25 Дек 2009 15:13

kando написа:Къде и как го виждаш това, че не е демпфер.... че аз хич не се ориентирам :help:
Вкарай си № на рамата във ВИН-декодера и ще разбереш най точно, с какъв съединител си... :thumbsup:
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 25 Дек 2009 19:48

zi_zi_top написа: конструкторските решения на Тойота, винаги са по-добри
:thumbsup:
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
kando
Мнения: 77
Регистриран на: 21 Окт 2009 15:01

Мнение от kando » 25 Дек 2009 21:49

Точно това правя, вкарвам номера на рамата.
Добре, това е номера на рамата ми: SB1KW28E60E004323, някой може ли да ми каже дали съединителя е демпферен или не.
Благодаря.
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 25 Дек 2009 22:41

kando написа:Точно това правя, вкарвам номера на рамата.
Добре, това е номера на рамата ми: SB1KW28E60E004323, някой може ли да ми каже дали съединителя е демпферен или не.
Благодаря.
И аз пригледах и ми се струва, че в твоя модел са се монтирали и от двата вида, защото ги дават и двата като вариант за твоя модел!

Но това е необяснимо, защото номерът на рамата е уникален и трябва да дават само този, който е сложен в определената кола. unsure.gif

Точно това е ноебяснимо. wink.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 25 Дек 2009 22:50

Първо искам да ти се извиня за шегичката, но явно твоята Корола ми е убягнала от вниманието като технически характеристики. Тя наистина е с по-мощния ДВГ (с интеркулер) 110 к.с. Въпреки това от каталога се вижда, че си със солиден маховик и с феродов диск с пружини.
Ако не ти е надран огледалния диск на маховика ще минеш само с нови феродов, притискателен диск и лагер. За съжаление чак когато се отвори съединителя може да се прецени кои части са със запазена работоспособност и кои трябва да се заменят задължително. Има магазини, които могат да ти доставят частите по номера на шасито, ако не смееш сам да направиш избор.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
kando
Мнения: 77
Регистриран на: 21 Окт 2009 15:01

Мнение от kando » 25 Дек 2009 23:48

Можеш ли да ми дадеш кординати на такъв магазин, за да се ориентирам в цените защото ми трябва известно време за да се подготвя финансово за този ремонт.
Благодаля за отделеното време smile.gif
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 26 Дек 2009 00:20

За София сега се сещам за 2 такива магазина. Единият се намира на бул. "Христо Ботев" между преките ул. "Св. Св. Кирил и Методий" и "Иларион Макариополски", а другият е на бул. "Бъкстон", в кооперацията зад втората спирка на тролей №2, между преките ул. "Българска легия" и "Иван Сусанин". Успех! :thumbsup:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 26 Дек 2009 17:28

По ВИН № излиза че си с обикновен маховик колега ...
Ето схемата ...http://www.japancars.ru/cat/toyota/imag ... 0584&s=0.5

А ето ти и парт № на самия маховик .....
Артикул
13405-27010- 01 11.2001 - 05.2004 1CDFTV..CDE120..UKP..(DCR,HDCR);
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 1 гост