Писна ми!!! :help:

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
sammy
Мнения: 1
Регистриран на: 02 Дек 2009 13:52
Местоположение: Sofia

Писна ми!!! :help:

Мнение от sammy » 02 Дек 2009 14:08

Ей писна ми от некадърници, които само отбиват номера, че работят.....
Как може ти да се водиш на отговорна длъжност, като поправяш коли и от теб понякога да зависи живота на хората, а теб да не те интересува изобщо и да попълваш графика и да изписваш части все едно, че попълваш судоку....
Ето последния пример - бях си оставил за втори път тойотата за ремонт преди два дни в сервиза на бул. "Цариградско шосе", че продължава след ремонта да тропа отпред. Не стига това, а и при скорост над 100 км. започва да носи и колата не е сигурна на пътя.
Омръзнаха ми тези некадърници от този сервиз!
Ама кво да се прави - за съжаление няма да си вземат поука. Лошото е че като им казвам истината в очите и ми се сърдят, че съм ги обиждал и по-лошо става.
Мисля да пусна жалба, само че не знам дали някой ще обърне внимание. Най-добре да продам кола, която е на година и половина и да си купя такава, на която сервизното поддържане е на ниво!
Поне няма да си хабя нервите.

Аватар
Ael
Мнения: 772
Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 4 пъти
Обратна връзка:

Мнение от Ael » 02 Дек 2009 15:38

Ако някой знае официален сервиз в България на която и да е марка който да има отношение към клиента и хората които работят там да са компетентни и отзивчиви да го провъзгласи на момента !

Колега знам много добре за какво говориш , една от причините да си продам чисто новата ми кола бе точно тази. Моя съвет е да идеш до Пазарджик ,може би там няма да ти сменят цялата предница докато ти установят проблема.
Изображение1G-FE

zorro
Мнения: 2
Регистриран на: 30 Ное 2009 11:18

Мнение от zorro » 02 Дек 2009 15:50

Аз си купих нова кола точно за да не ходя по сервизи уж

Аватар
kuzerdale
Мнения: 117
Регистриран на: 23 Фев 2008 17:53
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kuzerdale » 02 Дек 2009 18:13

Ael написа:Ако някой знае официален сервиз в България на която и да е марка който да има отношение към клиента и хората които работят там да са компетентни и отзивчиви да го провъзгласи на момента !

Колега знам много добре за какво говориш , една от причините да си продам чисто новата ми кола бе точно тази. Моя съвет е да идеш до Пазарджик ,може би там няма да ти сменят цялата предница докато ти установят проблема.
Абсолютно подкрепям за Тойота -Пазарджик,аз ползвам само техните услуги и засега да чукна на дърво нямам никакви проблеми,страхотно обслужване и отношение,дано така да продължават! cool.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Дек 2009 22:27

Ами вместо да ти писва си правиш едно граждаснко дело и си готов .
Иначе ако намериш читав "оригинален" сервиз свиркай !

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 02 Дек 2009 23:46

Купуването на нов автомобил изглежда доста привлекателно като идея, НО всички обстоятелства по гаранционно обслужване и сервизни ремонти ти съсипват доста пари, време и нерви. Да не говорим, че трябва да пазиш колата си като музеен експонат за да не й нарушиш гаранцията. Всичките ми познати с нови коли скърцат със зъби. Тези, които не се отказват е или от инат или защото са решили да гонят някакъв имидж.
Освен Ael в мобилето има доста други хора, които гледат как да се отърват от "щастието", което са придобили и е все още в гаранция.
Според мен най-добрия автомобил е този, на който току що му е изтекла гаранцията. Вече се доказал и не си "женен" за оторизиран сервиз.

До Басман - доста често подканваш колеги да си търсят правата в съда и по принцип това е най-законния път. От над 10 години съм вещо лице - съдебен експерт и може да ми повярваш, че такова дело няма да е приключило в гаранционния срок на колата, да не говорим за съдебните разноски и губенето на време и напразни надежди за бърза справедливост. В Бг съда и съдебната процедура могат да убият представата за справедливост и законност и на най-големия оптимист
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 03 Дек 2009 03:19

ZZ e прав..... Затова, като искате да карате нова кола и да имате НАЙ-малко проблеми, правите следното - взимате модел, който не е току що излезнал и вече си е показал детските болести. Изобщо не се занимавате с гаранция, освен с вече доказани сериозни проблеми. Иначе просто няма НИКАКВА сметка, да плащате скъпа поддръжка на колата, при дребни или никакви повреди по колата..... Толкоз просто happy.gif Дори да има проблем в скоростите, пак не се избиват гаранционните смени на консумативи - казвам го от опит, точно такъв беше моя случай. Друг проблем с нашите "гаранции" - ако в последната седмица на гаранцията ви направят ремонт на колата, какъвто и да е, и ако пет-десет дни след изтичането на гаранцията отидете, защото проблема и нецялостно отстранен - духваме супата, защото ремонт, който не си платил, т.е. гаранционен няма никаква гаранция wink.gif Ако си платиш при тях ремонта целия, само тогава имаш 6 месеца гаранция за ремонта..... Така че стичайте, че поне 6 месеца от гаранцията си е губи човек, защото последните месеци/седмици, изобщо не правят ремонтите като хората...... Просто скалъпват някаква глупост и след това имаш да доуправяш....... ПРостотия пълна, но както каза ZZ - или го приемаш, или изобщо отсвирваш гаранцията! Това определено е най-смисленото, а аз повече кола нова ще взима, но ще ги накарам да бутнат цената и изооообщо няма да се занимавам с гаранция :thumbsup:

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 03 Дек 2009 04:04

zi_zi_top написа:..........................

До Басман - доста често подканваш колеги да си търсят правата в съда и по принцип това е най-законния път. От над 10 години съм вещо лице - съдебен експерт и може да ми повярваш, че такова дело няма да е приключило в гаранционния срок на колата, да не говорим за съдебните разноски и губенето на време и напразни надежди за бърза справедливост. В Бг съда и съдебната процедура могат да убият представата за справедливост и законност и на най-големия оптимист
Принципно е така ! Само , че това се случва заради грешната постановка . И защото хората правят хиляди компромиси с приемане/предаване на автомобил , не отбелязването на реалните действия и реалния брой посещения в сервиза и тн безкрайни процедури с надеждата нещата някак си да се оправят . Също така в повечето случай няма никакви свидетели на по-горните действия следователно това , което казваш няма как да не се случи .
Просто хората трябва да изискват всичко да се прави по правилата . Защото ако аз ти преинсталирам компютъра и не сложа скина на winamp-а с , който ти си свикнал да работиш луд ще ме направиш ! Обаче хората си взимат скърцащи и тропащи коли пред разпадане излезли след ремонти от сервизите без гък да кажат ! Е това е малоумната история при българина ! Като няма отразени гаранционни условия в договора за покупка тогава си има разпоредби по БДС и тн . При преминаване на срокове и нарушаване на условия и разпоредби веднага всичко заверено с нотариус и с вещи лица за свидетели . И тогава няма как да не издържиш в съда . Дори още една кола може да ти купят на края .
А не , като оня човек със Сузукито дето 2 години ходи по сервизи в цяло БГ и няма един документ . Викат ги в съда и ги питат този идвали ли е и те разбира се неееееееееее . Питат го него ти документ имаш ли нямам ! И излиза , че той сам си е преебал колата и иска тях да ги натопи .
Не във всички случай е виновен съда просто това искам да кажа ами когато хората се сетят за него вече са изпуснали всички влакове и вероятността да се качат в последния също е много малка . Трябва от самото начало да се гласят нещата така , че ако има нужда да си готов . А не тепърва да се сещаш , че нямаш нито един протокол за извършване на каквото и да било след 2 години мъки ! Българския закон така е конструиран , че със свидетели очевидци и с документи може да осъдиш папата за проповядване на исляма . Нищо , че никога не е идвал в село Долно-Нанагорнище !
Ама тоя не искал оня не искал ?!?!? Ама приемчика бил много прост , оня не знам си какъв бил ......... Аве малоумна работа ...........

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 03 Дек 2009 11:24

Сервиза на Цариградско е можи би най-претовареният откъм работа сервиз в България . Ходете в новият център в Люлин , там всичко става доста по-бързо и добре wink.gif
А ако имате възможност примерно сервиза на Тойота в Бургас са перфектни
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6166
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 03 Дек 2009 12:15

Подкрепям Bass_Man...
В отношенията със сервизите трябва да си 'строг, но справедлив' на място - там...
А не там да се мълчи, а след това да се плаче във форума....
Вярно е, че сервизите отказват да пишат по книжките - в ТМ Ауто казаха, че не е прието да пишат какво са сменили при гаранционния основен ремонт на авенсиса.
Но след кратък разговор с голямо неудоволствие описаха ремонта, че и печат поставиха...
Иначе за допълнителните неща - винаги вземам фактура.
Няма НЯМА...
Виж ако си решил да минаваш 'тънкажно', често може да ти излезе в пъти по-скъпо от ядовете след това...
За щастие до момента не се е налагало да стигам до съд, въпреки, че един път бях много близо до този момент - 3 месечен автомобил който постоянно гаснеше и в сервиза сменяха ЕКУ, двигателче на дросела, сензор на дросела, някакви датчици и т.н.
И всичко това се описваше, след което уведомих вносителя, че искам смяна на автомобила поради невъзможност на местния оторизиран сервиз да отстранят повредата. Хлъцнаха и изпратиха някакви топ-спецове и менажер от София да уталожват нещата - решиха проблема за 1 ден...
От тогава вече над 6г няма проблем с автомобила - само смяна на консумативи...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
didak
Мнения: 1230
Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от didak » 03 Дек 2009 13:59

Проблемите със сервизното обслужване в БГ ще се решат като влезе български отбор в групите на ШЛ!
Като се обсъждат проблемите във футбола винаги се стига до извода – „такава е държавата-такъв ни е футбола”.
Манталитета на голяма част от футболистите е като на голяма част на сервизните специалисти и като нашия/моя в областта в която си искарваме хляба….
Такъв е извода, ако слагаме всичко под общ знаменател.
В такъв случай приемаме, че всички марки правят еднакво здрави коли и всички сервизи работят еднакво качествено.
Определено изборът каква марка автомобил да си купя зависеше от проучването за сервизното облужване.
Спрях се Тойота заради статистиките за здравина на марката/модела и трите години безпроблемна работа със сервиза на Тойота в Русе – два лични и два служебни автомобила.
За мен има два подхода:
-Първия и по-добрия – разбираш от коли и си караш колата която най ти е на сърце, независимо от години/километри.
Удоволствието от добре поддържан собственоръчно автомобил е огромно.
-Не разбираш/не ти се занимава с коли – купуваш си нова. Като изтече гаранцията – пак нова и т.н.
Първия подход си има недостатъците – необходимо е време /пари/, база /пари/, резервни части/пари/.
Вторият пък има недостатъка, че трябват пари!
Да се откажа сам от гаранцията ми се струва глупаво.
По-скоро бих я удължил, ако има възможнмост.
Да си купя автомобил с току що изтекла гаранция за мен е още по-тъпо.
Ще се радвам да срещна хора на същото мнение като zi_zi_top след 3 години.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 03 Дек 2009 15:29

хехехех , пропуснал си трeтият подход , купуваш си от магазина CL 63 AMG .Хем ново , хем с гранция хем тва дето ти е на душата . tooth.gif
И още нещо , да си купиш кола на малко километри с доказана сервизна история ,току що излязла от гаранция, е може би най-добрата възможна сделка :thumbsup:
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
Raya
Мнения: 1793
Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от Raya » 03 Дек 2009 15:36

didak написа:.......
За мен има два подхода:
.......
Има и 3-и подход:
-купуваш кола над 4 - 5 години. Караш я докато се разтропа - продаваш. И без това на една година трябва да се правят застраховки, консумативи. Така всяка година си с нова кола. Хем разнообразие, хем не се занимаваш с части, сервизи, ремонти.

Аватар
didak
Мнения: 1230
Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от didak » 03 Дек 2009 16:26

SFINKS написа:...И още нещо , да си купиш кола на малко километри с доказана сервизна история ,току що излязла от гаранция, е може би най-добрата възможна сделка :thumbsup:
с тия еднодневки, които правят напоследък, тази логика ми се струва все по-рискована.
"сервизната история" в БГ е меродавна колкото "сексуалната история" на жена ми, преди да я взема - знам това, което следва според нея да знам.
автомобилите стават все по-технологични, с повече като количество компоненти, които на всичко отгоре не се ремонират с "оверка и ключ".
вероятността точно като излезеш от гаранция да се наложи да се бръкнеш с четирицифрена сума /сериозен процент от стойността на автомобила/ е все по-голяма.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 03 Дек 2009 17:00

Райке, твоя мизерен подход към колите ми се набива на очи напоследък. Надявам се другия път да попаднеш на толкова неподдържана кола, каквито са след теб, за да видиш "Кон боб яде ли?" Един хитрец тъкмо научил магарето си да не яде, и то взело че умряло.
Все пак това е фен-клуб, а не клуб на разрушителя.
Carina E 4AFE LB 1992

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 7 госта