Софтуер за Авенсис D4D 2002 г.

Аватар
papoboss
Мнения: 61
Регистриран на: 06 Ное 2008 17:54
Местоположение: София

Софтуер за Авенсис D4D 2002 г.

Мнение от papoboss » 10 Окт 2009 00:00

Колеги моля ми дадете инфо къде мога да намеря софтуера за Авенсис D4D 2002 г. също и кабел с който да свържа авенса с компютъра.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 10 Окт 2009 15:02

Няма софтуер и кабел за връзване . Има си специализирани скенери . Това не е VAG .

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 10 Окт 2009 15:16

Bass_Man написа:... Това не е VAG .
Интересно, това като предимство или недостатък го изтъкваш? biggrin.gif
Бензиновите модели Тойота след 2001 имат стандартен OBD интерфейс, но при дизелите не е възприет поне до 2003.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 10 Окт 2009 15:29

То интерфейс има но с него не можеш да направиш много .
Иначе освен VAG нито една друга марка не може да се диганостицира с кабели и софтуер за 100лв. А и Тойотите си имат самодиагностика .
Все пак и VAG трябва да имат нещо хубаво tongue.gif biggrin.gif laugh.gif .

ПС. Те явно от VAG нарочно са го направили така , че да може собствениците на тези автомобили все пак някакъв шанс да ги подкарат tongue.gif .

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 10 Окт 2009 15:36

Bass_Man написа:То интерфейс има но с него не можеш да направиш много .
Поне колкото със самодиагностиката може да се направи. А то друго не ти и трябва. Из интернет се въртят толкова програми, само един кабел с ELM327 и да не те мързи.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 10 Окт 2009 15:50

Ако това беше вярно никой нямаше да дава по 5-10К лв. за дилърски скенери . Да не говорим ако смениш нещо и се наложи да се задейства някава процедура за "обучение" или "инициализация" biggrin.gif . Те пак си ползват OBD протокола за комуникация само дето имат разширения в набора на съобщенията и командите и съответно със стандартен OBD скенер/софтуер понякога стават доста бели или пък се показват неверни данни или въобще не се показват .
Докато с VAG-COM всеки един VAG може да го разкостиш отвсякъде .
Не , че невъзможно да се направи и за другите не ме разбирай погрешно . Просто не съществува направено .

ПС: със самодиагностика не можеш да сбъркаш .

Аватар
papoboss
Мнения: 61
Регистриран на: 06 Ное 2008 17:54
Местоположение: София

Мнение от papoboss » 11 Окт 2009 09:05

и все пак няма да свърша работа. попитох за кабел и софтуер защото преди 3-4 месеца ми чистиха грешки в ДиН сервиз в люлин и предположих че може да се намери нещо подобно на пазара. тъй като един приател ми каза във форума на VW си имало софтуер и колегите си чистели грешки. А знаеш ли точно как се сканира ???


Bass_Man написа:Няма софтуер и кабел за връзване . Има си специализирани скенери . Това не е VAG .

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 17 Окт 2009 01:29

papoboss написа:А знаеш ли точно как се сканира ???
В смисъл ?

Аватар
Rudy
Мнения: 1347
Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Rudy » 17 Окт 2009 09:40

Bass_Man написа:Ако това беше вярно никой нямаше да дава по 5-10К лв. за дилърски скенери . Да не говорим ако смениш нещо и се наложи да се задейства някава процедура за "обучение" или "инициализация" biggrin.gif . Те пак си ползват OBD протокола за комуникация само дето имат разширения в набора на съобщенията и командите и съответно със стандартен OBD скенер/софтуер понякога стават доста бели или пък се показват неверни данни или въобще не се показват .
Докато с VAG-COM всеки един VAG може да го разкостиш отвсякъде .
Не , че невъзможно да се направи и за другите не ме разбирай погрешно . Просто не съществува направено .

ПС: със самодиагностика не можеш да сбъркаш .
Има и по евтини скенери:
Изображение
ето повече инфо:
VEHICLE COVERAGE:
• GM '96 - Current Year (OBD-II)
• Ford '96 - Current Year (OBD-II)
• Chrysler '96 - Current Year (OBD-II)
Toyota '96 - Current Year (OBD-II)
• Honda '96 - Current Year (OBD-II)
• NISSAN '96 - Current Year (OBD-II)
• All other Asian and European '96 - Current Year (OBD-II)
• All new CAN protocol cars.
Но съм много скептичен колко работа вършат.
Изображение

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 17 Окт 2009 16:50

Rudy - аз имам точно такова и мога да те уверя, че за четене на грешки и изтриване, няма проблеми happy.gif Ползвал съм го вече стотици пъти, като само на Форд Транзита не работи, но и Мото Пфое не успяха да се вържат, та явно проблема му е доооста голям там.... rolleyes.gif И това е около 100$ :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Semrush [Bot] и 11 госта