прекъсват ми оборотите...

Аватар
sskk87
Мнения: 128
Регистриран на: 03 Яну 2008 18:45
Местоположение: Smolyan

прекъсват ми оборотите...

Мнение от sskk87 » 09 Окт 2009 20:46

Здравейте колеги!!
Проблема ми е следния:като дам газ,колата почва да набира,стига определени обороти и забива са секунда-две,след което отново почва
да си набира.Няма значение какви са оборотите,един път го прави на 2 хиляди друг път на 4.Иначе ускорението си е същото,не мени оборотите на празен ход.Аз си мисля че е или горивния филтър или помпата,но интересното е че не всеки път го прави.Колата е бензинова,селика 3S-GE.

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 09 Окт 2009 21:28

колега провери си дистрибуторната капачка и палеца
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 10 Окт 2009 15:14

Трябва да проверяваш едно по едно по горивна и запалителна система .

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 10 Окт 2009 16:52

biggrin.gif Филтър преди колко хиляди си сменял tongue.gif започни с него, така и так сигурно е за смяна. Може и някой от инжекторите да се ебава, даи ги за почистване. Това са наи ефтините процедури с които можеш и сам да се справиш :thumbsup:
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
sskk87
Мнения: 128
Регистриран на: 03 Яну 2008 18:45
Местоположение: Smolyan

Мнение от sskk87 » 10 Окт 2009 17:11

Смятам да започна с филтъра,защото не съм го сменял досега.Нали не е нужно да е от тойота селика,важното е да съвпадат отворите и да е за същата кубатура.Това което ми направи впечатление е че имам 3 отвора на филъра: 2-та са ясно за какво са ,но третия незнам за какво е?Иначе инжекторите съм ги чистил на ултразвук преди
9хил. км.
Колега николов22,кое то4но трябва да гледам на дистрибуторна капа4ка и палеца?

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 10 Окт 2009 17:13

кабели свещи и такива работи се гледат на елкон. Филтъра за селиката ти е 30-40 лева. Единственото е че е на много криво място. Палеца за дистриботора ти 8-10 лева по спомени :thumbsup:

забравих да добавя че ако са кабели или нещо по запалването ще губиш цилиндър, тоест ще прекъсва а в ниските направо ще си предърпва доволно колата. Както го описваш да умира за момент е нещо по горивото, може и ламбда сонда да е :thumbsup:
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
sskk87
Мнения: 128
Регистриран на: 03 Яну 2008 18:45
Местоположение: Smolyan

Мнение от sskk87 » 10 Окт 2009 17:21

Що да е на криво място бе Жорка? Филтъра не ли това до казанчето на спирачната те4ност-желязен цилиндър в който влизат 2 маркуча в горния край,а отдолу излиза друг маркуч който заваршва с датчик в главата wacko.gif

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 10 Окт 2009 17:26

Мисля че бъркаш кое ти е горивния филтър.

Пусни си скаипа да се разберем ако искаш.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 10 Окт 2009 17:37

Ето това е горивния филтър, другото което гледаш сега немога да се сетя точно как се казваше.
Прикачени файлове
fitar location.JPG
fitar location.JPG (113.33 KiB) Преглеждано 2306 пъти
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 10 Окт 2009 20:05

Жоре, ако това е тегаво място - ела да видиш на Карината къде е....

П.П. А сега ми кажи, че това слънце е твоята Селика...... wacko.gif

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 10 Окт 2009 20:22

Не моита е по убава tongue.gif Тегаво е ако всичко си е накачено. Тва се пада на вътрешната страна на калника под кутията за въздушния филтър. Трябва да свалиш почти всичко от тази страна на мотора че да може да вкараш някакъв инструмент sad.gif
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

varkolak666
Мнения: 17
Регистриран на: 22 Сеп 2009 16:19
Местоположение: atina

Мнение от varkolak666 » 11 Окт 2009 01:54

vij si parvo filtera na pompata ot tam e toi se namira v rezevoaa az imah sa6tat problem

Аватар
sskk87
Мнения: 128
Регистриран на: 03 Яну 2008 18:45
Местоположение: Smolyan

Мнение от sskk87 » 12 Окт 2009 20:25

Колеги,МАЙ ЧЕ си реших проблема.Оказа се че единия болт на дистрибуторната капачка се беше отвил tongue.gif tongue.gif

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 12 Окт 2009 20:26

laugh.gif laugh.gif
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
beri1
Мнения: 94
Регистриран на: 08 Авг 2008 17:36

Мнение от beri1 » 13 Окт 2009 21:01

sskk87 написа:Колеги,МАЙ ЧЕ си реших проблема.Оказа се че единия болт на дистрибуторната капачка се беше отвил tongue.gif tongue.gif
Все пак имаше резултат от съвети на колеги! :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта