прекъсват ми оборотите...
прекъсват ми оборотите...
Здравейте колеги!!
Проблема ми е следния:като дам газ,колата почва да набира,стига определени обороти и забива са секунда-две,след което отново почва
да си набира.Няма значение какви са оборотите,един път го прави на 2 хиляди друг път на 4.Иначе ускорението си е същото,не мени оборотите на празен ход.Аз си мисля че е или горивния филтър или помпата,но интересното е че не всеки път го прави.Колата е бензинова,селика 3S-GE.
Проблема ми е следния:като дам газ,колата почва да набира,стига определени обороти и забива са секунда-две,след което отново почва
да си набира.Няма значение какви са оборотите,един път го прави на 2 хиляди друг път на 4.Иначе ускорението си е същото,не мени оборотите на празен ход.Аз си мисля че е или горивния филтър или помпата,но интересното е че не всеки път го прави.Колата е бензинова,селика 3S-GE.
колега провери си дистрибуторната капачка и палеца
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
biggrin.gif Филтър преди колко хиляди си сменял
започни с него, така и так сигурно е за смяна. Може и някой от инжекторите да се ебава, даи ги за почистване. Това са наи ефтините процедури с които можеш и сам да се справиш 


1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Смятам да започна с филтъра,защото не съм го сменял досега.Нали не е нужно да е от тойота селика,важното е да съвпадат отворите и да е за същата кубатура.Това което ми направи впечатление е че имам 3 отвора на филъра: 2-та са ясно за какво са ,но третия незнам за какво е?Иначе инжекторите съм ги чистил на ултразвук преди
9хил. км.
Колега николов22,кое то4но трябва да гледам на дистрибуторна капа4ка и палеца?
9хил. км.
Колега николов22,кое то4но трябва да гледам на дистрибуторна капа4ка и палеца?
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
кабели свещи и такива работи се гледат на елкон. Филтъра за селиката ти е 30-40 лева. Единственото е че е на много криво място. Палеца за дистриботора ти 8-10 лева по спомени 
забравих да добавя че ако са кабели или нещо по запалването ще губиш цилиндър, тоест ще прекъсва а в ниските направо ще си предърпва доволно колата. Както го описваш да умира за момент е нещо по горивото, може и ламбда сонда да е

забравих да добавя че ако са кабели или нещо по запалването ще губиш цилиндър, тоест ще прекъсва а в ниските направо ще си предърпва доволно колата. Както го описваш да умира за момент е нещо по горивото, може и ламбда сонда да е

1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Не моита е по убава
Тегаво е ако всичко си е накачено. Тва се пада на вътрешната страна на калника под кутията за въздушния филтър. Трябва да свалиш почти всичко от тази страна на мотора че да може да вкараш някакъв инструмент 


1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 22 Сеп 2009 16:19
- Местоположение: atina
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта