
da ne si tyrsil lageri na SKF или FAG, т.е. - европейски производители - забрави - японските стандарти са им доста далечни - затова и партидите, който произвеждат от тях са малки и лагерите съответно - супер скъпи, а ище трябва да чакаш поне месец за доставка, качествени лагери на много добри цени са NSK - японски, провери в онлайн каталога на Евро 07 и не се вкарвай в гадни филми, към тях върви и комплект семеринги, но са отделно - не са в комплект с лагера - вземай ги, защото едва ли можеш да ги намериш някъде.
Ето линка:
http://www.euro07.bg - изчакай малко или цъкни отдолу на надписа "Влез в главната страница"
Ето ти пример от мен - търсих две седмици преден двуредов сачмен SKF за Карината ми - оявиха ми цени от 180 до 220лв за 1 брой + чакането.
Аналогичния лагер на NSK струва 50лв + 20лв семеринги = 70лв...освен това - лагера който свалих от колата, т.е. - "оригиналния" също беше NSK...."акъла" да си потърся японски лагери ми го даде един колега след като му споделих цените на SKF...коментара му беше - "За японксите коли - търси японски лагери"...а аз си мислех че са много скъпи - за това и започнах с "класиката" - т.е. - SKF,успех от мен.
P.S. - това за ниската цена го забрави - лагерите трябва да са качествени - иначе - ще повториш упражнението съвсем скоро...имам впечатления от страна на един познат - за 6 месеца - смени двапъти лагери - т.е. - евтините - некачествени лагери изкараха има няма 10-15 000 км и започнаха да вият здраво, а заплащането на труда се удвои.